Dobra, to porównajmy oba ruchy w tym zestawieniu - Final Gambit i Bide. Załóżmy że jest to tank 24k HP na pierwszą klasę.
1. Blokowany przez Protect/Detect?
-Final Gambit: tak
-Bide: tak
Tu remis
2. Czas użycia i zadania obrażeń?
-Final Gambit: 1 runda, obrażenia zaraz po uzyciu.
-Bide: 2 rundy, w pierwszej użycie, w kolejnej obrażenia
+ dla Final Gambit
3. Działanie ruchu:
-Final Gambit: obniża swoje AKTUALNE HP do 1 punktu i zadaje obrażenia
-Bide: sumuje zadane mu obrażenia, mnoży przez 2 i zwraca je ku przeciwnikowi.
Plus dla Bide
4. Celność ruchu:
-Final Gambit: 100%
-Bide: zawsze trafia...
+ dla Bide
5. Maksymalna ilość obrażeń. Zakładamy iż w obu przypadkach zostało po 1 HP
-Final Gambit: 23.999
-Bide: 47.998.
Plus dla Bide.
6. Dodatkowe info:
-Final Gambit: obniża obrażenia przy stracie HP, podatny na ruchy typu Wrap, Fire Spin itd. Możliwe zatrucia/podpalenia, trick/switcheroo.
-Bide: nie zada obrażeń, jeśli przeciwnik nie zaatakuje. W innym wypadku: sumuje obrażenia z uderzeń, oraz z ruchów typu wrap, Fire spin (możliwe też i z Leech Seed), mnoży x2 i zwraca ku przeciwnikowi.
Oba ruchy potrzebują 1 HP minimum, by dany ruch użyć. Ale zdecydowanie tu wygrywa Bide.
Liczymy dalej? Bo jak dla mnie, to nadal 4:1 dla Bide... A ponoć to Final Gambit po zmianie byłby OP...
1. Blokowany przez Protect/Detect?
-Final Gambit: tak
-Bide: tak
Tu remis
2. Czas użycia i zadania obrażeń?
-Final Gambit: 1 runda, obrażenia zaraz po uzyciu.
-Bide: 2 rundy, w pierwszej użycie, w kolejnej obrażenia
+ dla Final Gambit
3. Działanie ruchu:
-Final Gambit: obniża swoje AKTUALNE HP do 1 punktu i zadaje obrażenia
-Bide: sumuje zadane mu obrażenia, mnoży przez 2 i zwraca je ku przeciwnikowi.
Plus dla Bide
4. Celność ruchu:
-Final Gambit: 100%
-Bide: zawsze trafia...
+ dla Bide
5. Maksymalna ilość obrażeń. Zakładamy iż w obu przypadkach zostało po 1 HP
-Final Gambit: 23.999
-Bide: 47.998.
Plus dla Bide.
6. Dodatkowe info:
-Final Gambit: obniża obrażenia przy stracie HP, podatny na ruchy typu Wrap, Fire Spin itd. Możliwe zatrucia/podpalenia, trick/switcheroo.
-Bide: nie zada obrażeń, jeśli przeciwnik nie zaatakuje. W innym wypadku: sumuje obrażenia z uderzeń, oraz z ruchów typu wrap, Fire spin (możliwe też i z Leech Seed), mnoży x2 i zwraca ku przeciwnikowi.
Oba ruchy potrzebują 1 HP minimum, by dany ruch użyć. Ale zdecydowanie tu wygrywa Bide.
Liczymy dalej? Bo jak dla mnie, to nadal 4:1 dla Bide... A ponoć to Final Gambit po zmianie byłby OP...
Jestem najlepszy w tym co robię,
a to co robię ładne nie jest!
a to co robię ładne nie jest!