Cześć pokeświry.
Na pewno zauważyliście, ze od pewnego czasu gra pogrążyła się w swego rodzaju stagnacji. Co raz mniej osób online, a wielu z tych, którzy się logują robią to z przyzwyczajenia - jak ja.
Agonię gry widać na czatach, gdzie na ogólnym przez godzinę w dzień (!) potrafi nie pojawić się żadna wiadomośc poza odpowiedziami na pytania. Zniknęła większość dyskusji, nawet młodym graczom ciężej uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Stagnację widać również na targu - mniejsza ilość ofert, kiepski udział w licytacjach etc. Widać również spadek zainteresowania zadaniami czy wzywaniami czasowymi.
Ten wątek nie powstaje po to by grę dobić i pomarudzic. Chciałbym, żebyśmy zebrali w nim dla czerwonych pomysly, które pomoglyby grę "rozbujac" pamiętając równocześnie, ze jednak jest to dla nich firma, która ma zarabiać pieniądze. Mam nadzieję, ze gra jest przez nich nieco zapuszczona ponieważ czują lekkie wypalenie i nie mają pomysłów, a nie dlatego, ze jest po prostu spisana na straty. Wielu z nas spędziło tutaj wiele godzin tygodniowo przez ostatnie kilka lat. Gra ma duży potencjał, a większa aktywność działa na korzyść każdego z nas.
Poniżej krótko moje pomysły, które mogłyby pomóc:
1. POWROT DO REGULARNYCH DUZYCH EVENTÓW.
Eventy zawsze mobilizowały graczy do powrotu do klikania. Dawały jakiś cel, rozruszały targ, podejrzewam, ze zyski z zakupu pH były wtedy największe. Dlaczego z tego zrezygnowano? Jest jakiś powód czy po prostu lenistwo?
2. LEPSZE NAGRODY ZA ZADANIA STOW
Zadania stow obecnie klika 2-3 stow na krzyż, dla prestiżu. Nie są one w ogóle oplacalne , więc nawet te aktywne stow mają co najwyżej kilku graczy, którzy się wyróżniają i lecą zadania, reszta robi je przy okazji albo ma na nie wyłożone. Bo po co je robić? Żeby trafić w skrzyni stow masterballa w najlepszym wypadku? XD
Powinno się całkowicie zmienić zawartość skrzyń by były celem indywidualnym każdego gracza. Minimalna szansa na losowa legendę, do tego poki do samsona z różnych poziomów trudności. Nie ma tych skrzyń co miesiąc aż tak dużo by załamały rynek.
3 Zmiana dozwolonego przelicznika PH
Mam wrażenie, ze więcej osób kupowaloby punkty honoru by potem szybko zamienić je na większą ilość yen. Teraz mega łatwo zdobyć dużą ilością oakow, skończyły się czasy klikania za pH. Teraz waluta ta służy głównie do handlu i zamiany na yen. Ze swojej strony proponuje podnieść przelicznik maksymalny do 1:15. Do ustalenia.
Teraz ważna sprawa. Ten temat się nie uda jeśli się nie zaangażujecie. Prosiłbym o własne propozycje zmian czy spostrzeżenia, niech czerwoni zobaczą, ze maja dla kogo tutaj wprowadzać zmiany. Czerwonych proszę by wykrzesali z siebie zajawe na nowo i otwartymi głowami podeszli do sprawy.
Pozdro!
Na pewno zauważyliście, ze od pewnego czasu gra pogrążyła się w swego rodzaju stagnacji. Co raz mniej osób online, a wielu z tych, którzy się logują robią to z przyzwyczajenia - jak ja.
Agonię gry widać na czatach, gdzie na ogólnym przez godzinę w dzień (!) potrafi nie pojawić się żadna wiadomośc poza odpowiedziami na pytania. Zniknęła większość dyskusji, nawet młodym graczom ciężej uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Stagnację widać również na targu - mniejsza ilość ofert, kiepski udział w licytacjach etc. Widać również spadek zainteresowania zadaniami czy wzywaniami czasowymi.
Ten wątek nie powstaje po to by grę dobić i pomarudzic. Chciałbym, żebyśmy zebrali w nim dla czerwonych pomysly, które pomoglyby grę "rozbujac" pamiętając równocześnie, ze jednak jest to dla nich firma, która ma zarabiać pieniądze. Mam nadzieję, ze gra jest przez nich nieco zapuszczona ponieważ czują lekkie wypalenie i nie mają pomysłów, a nie dlatego, ze jest po prostu spisana na straty. Wielu z nas spędziło tutaj wiele godzin tygodniowo przez ostatnie kilka lat. Gra ma duży potencjał, a większa aktywność działa na korzyść każdego z nas.
Poniżej krótko moje pomysły, które mogłyby pomóc:
1. POWROT DO REGULARNYCH DUZYCH EVENTÓW.
Eventy zawsze mobilizowały graczy do powrotu do klikania. Dawały jakiś cel, rozruszały targ, podejrzewam, ze zyski z zakupu pH były wtedy największe. Dlaczego z tego zrezygnowano? Jest jakiś powód czy po prostu lenistwo?
2. LEPSZE NAGRODY ZA ZADANIA STOW
Zadania stow obecnie klika 2-3 stow na krzyż, dla prestiżu. Nie są one w ogóle oplacalne , więc nawet te aktywne stow mają co najwyżej kilku graczy, którzy się wyróżniają i lecą zadania, reszta robi je przy okazji albo ma na nie wyłożone. Bo po co je robić? Żeby trafić w skrzyni stow masterballa w najlepszym wypadku? XD
Powinno się całkowicie zmienić zawartość skrzyń by były celem indywidualnym każdego gracza. Minimalna szansa na losowa legendę, do tego poki do samsona z różnych poziomów trudności. Nie ma tych skrzyń co miesiąc aż tak dużo by załamały rynek.
3 Zmiana dozwolonego przelicznika PH
Mam wrażenie, ze więcej osób kupowaloby punkty honoru by potem szybko zamienić je na większą ilość yen. Teraz mega łatwo zdobyć dużą ilością oakow, skończyły się czasy klikania za pH. Teraz waluta ta służy głównie do handlu i zamiany na yen. Ze swojej strony proponuje podnieść przelicznik maksymalny do 1:15. Do ustalenia.
Teraz ważna sprawa. Ten temat się nie uda jeśli się nie zaangażujecie. Prosiłbym o własne propozycje zmian czy spostrzeżenia, niech czerwoni zobaczą, ze maja dla kogo tutaj wprowadzać zmiany. Czerwonych proszę by wykrzesali z siebie zajawe na nowo i otwartymi głowami podeszli do sprawy.
Pozdro!