• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy zmiana w działaniu paraliżu to dobry pomysł?
Tak
Nie
Nie mam zdania
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 3 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stan paraliżu
#1
Witam Smile
Jak w naszej grze działa paraliż? Osoba zaatakowana nie może atakować w okresie iluś rund i nic poza tym ;/
Jak paraliż działa oryginalnie w pokemonach? https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Paralysis_(status_condition)

Dla tych którzy z angielskim na bakier Tongue tłumaczę, że podczas paraliżu  nasz pokemon ma 75% na powodzenie ataku, oraz jego predkosc jest zmniejszona (w  róznych generacjach róznie, dlatego ja proponuje zmniejszenie predkosci o 50%)

Dlaczego proponuję te zmiane? Smile Po prostu uważam ze te działanie lepiej pasuje do gry. Nie dość że jest prawidłowe to  wydaje mi się bardziej przystosowane do rozgrywki. W tym momencie gdy paraliż mozemy wydużyc okruchem pioruna mozna powiedziec ze jest ono zbyt mocne ponieważ możemy wyłączyć przeciwnika na kilka rund. Dla porównania paraliż powoduje podobny efekt co uśpienie - przeciwnik nie moze nic robic, a mimo to ataki usypiające mają dużo niższą celność, wiec paraliż jest nawet silniejszy.  Wink

Napiszcie co o tym sądzicie Smile
Jestem słodkim króliczkiem, nie kwestionuj tego! <3 Widziałeś Lolę? Napisz na priv! Smile
 
Odpisz
#2
Sądze że mi po części temat ukradłeś z wątku o ruchu Facade Big Grin ale popieram ciebie, niestety mamy małą szansę na zaakceptowanie ponieważ już wiele taktyk jest oparta na paraliżu, więc zmiana tego to skok na ciężką pracę wielu graczy i zepsucie im pokemona :/
[Obrazek: karta_trenera.php?u=282203]
 
Odpisz
#3
Zmiana która pasuje do gry i jest zgodna z oryginałem? Jestem na tak.
 
Odpisz
#4
Jestem na nie. Zbędne to jest iż obecnie taktyki z paraliżem jest dobry. Jeśli wprowadzimy ten paraliż, to inni gracze będą domagać by "sleep" status został usunięty już po jednym ataku fizycznym.

Po drugie, paraliż i do tego redukcja szybkości o 50%... tylko da przewadze przeciwnikowi na 2x ataki w jednym turze. Praktycznie to nic nie zmienia jakbyśmy wprowadzili ten pomysł Radzia. Gorzej jak przeciwnik da się sparaliżować na 3 tury czy 4 tury (z okruchem pioruna) ale to jest wszystko kwestii farta z paraliżem.

Jestem na nie, absolutnie na nie Smile
[Obrazek: tumblr_ls3q6jRLUJ1qif809.gif]
 
Odpisz
#5
Jestem na tak, jeśli ma być bliżej oryginału. Poza tym paraliż jest teraz OP ( jak niektóre rzeczy Tongue ).
#TeamRowlet


[Obrazek: tumblr_p10w3ibhoM1vvuksdo2_540.gif]

 
Odpisz
#6
jestem na nie, zmiana raczej na gorsze bez względu czy bliżej czy dalej od oryginału. jak komuś przeszkadza ze dostaje baty przesz paraliż to niech sobie kupi zioło, antyparaliz albo co tam chce Smile
 
Odpisz
#7
Jestem na nie, wiele taktyk polega na paraliżu, a jak komuś to nie pasuje są berry czy tak jak napisane wyżej białe zioło itp.
 
Odpisz
#8
Tez jestem na nie, niektore zmiany sa proponowane jak ktos znajdzie cos co moze dzialac i nagle mu chca zmienic to (mowie tu miedzy innymi o cottone, bazuje na paralizu, bez treningu i moze jechac z koksami)
Nie wszystko musi byc zgodne w 100% z anime itd itp, nie ma potrzeby zmieniania czegos co dobrze dziala, popsulo by to wiele taktyk
[Obrazek: bob-budowniczy-ruchomy-obrazek-0043.gif]
 
Odpisz
#9
Jestem na nie - od tego są: białe zioło, gogle ochronne i spray anty-paraliżu.
 
Odpisz
#10
@Bob piszesz ze nie ma potrzeby zmieniania czegoś co dobrze działa. Zgadzam sie, jednakże paraliż źle działa wiec po co w ogóle sie wypowiadasz w tym temacie? Wink

@Alex , @hRs pytanie do was czy chcemy aby gra była jak najbardziej zbliżona do oryginału czy może, aby funkcjonował błąd który sprawia, że paraliż jest dużo za silny.

Przypomnę paraliż w tym momencie DZIAŁA TAK SAMO JAK UŚPIENIE a ruchy powodujące paraliż mają znacznie większą celność (dla porównania hypnosis 50%, a thunder wave 100% - dwa najbardziej popularne ruchy usypiające i paraliżujące)

Rozwieję od razy wonty wszystkich oburzonych - używam berrków i zioła więc paraliż zupełnie mi nie przeszkadza. Piszę wątek ponieważ uważam ze jest zbyt mocny i nie podoba mi się że coś odbiega w takim stopniu od oryginału. Równie dobrze można by dać hyper beamowi 200 mocy bo czemu nie. Przecież "nie wszystko musi byc zgodne w 100% z anime itd itp" Jak to powiedział nasz kolega wyżej Wink
Jestem słodkim króliczkiem, nie kwestionuj tego! <3 Widziałeś Lolę? Napisz na priv! Smile
 
Odpisz
#11
kazdy ma prawo sie wypowiedziec, ty tego bronic nie bedziesz Wink dalem swoja opinie i nic ci do tego Wink
[Obrazek: bob-budowniczy-ruchomy-obrazek-0043.gif]
 
Odpisz
#12
Rzeczywiście muszę zgodzić się z Radziem. Argumenty w stylu "od tego jest białe zioło (które de facto też nie działa zgodnie z oryginałem), gogle i spray" czy "nie ma sensu zmieniać coś co działa dobrze" są trochę na miejscu, biorąc pod uwagę, że rzeczywiście nie działa to do końca tak jak powinno Wink

Co do samej zmiany to nie do końca jestem na tak w obliczu tego że w pokewarsach zwiększy to tylko losowość walk (75% na powodzenie ataku to nie tyle by oprzeć na tym taktykę walki jednak rzeczywiście działanie można by przemyśleć i trochę bardziej upodobnić do oryginału - szczególnie wobec tego że obecnie ataki usypiające są po 100-kroć słabsze od paraliżujących, nie tylko ze względu na ich celność, ale też ze względu na choćby sleep talk czy przedmiot okruch pioruna, który wydłuża paraliż (nie ma analogicznego przedmiotu dla uśpienia).
 
Odpisz
#13
Nie mam zdania. Powód? Akurat w tym przypadku może zmiana wyszła by na dobre, ale jest wiele rzeczy, które też są w orginale i zmiana ich w pokewars kosztowała by użytecznością całego poka, dlatego nie mam zdania bo jak wprowadzimy to, to gracze bedą sie domagać innych zmian
 
Odpisz
#14
Teoretycznie popieram bliskość oryginałowi ale w tym wypadku nie zgodzę się z innego powodu.

Warto zauważyć, że przez teoretycznie nieskończoną ilość jagódek i ziół które można trzymać i tak każdy ze złych stanów jest dużo słabszy niż oryginalnie. Więc, to, że Paraliż jest lepszy niż według oryginalnych zasad wbrew pozorom stawia go bliżej handheldowych poków niż gdyby był w stanie oryginalnym.
Zresztą sam argument bliskości oryginałowi też jest używany tak jak się podoba co widać wielokrotnie w propozycjach. Ale przy zmianie paraliżu proponuję od razu zmienić liczbę noszonych jagód i innych itemów tak by zgodnie z oryginałem można było mieć maksymalnie jedną Smile

Kolejnym problemem jest zmiana użyteczności. To jest najgorszy argument. Nie można naprawić błędu bo ktoś straci. No to chyba lepiej jak ktoś kto exploituje błędy traci względem uczciwych niż na odwrót prawda?Wink

Generalnie w tym wypadku wolę działanie pokewarsowe, ale nie bo oryginalność czy bo pok jakiś. Moim powodem jest ograniczenie czynnika losowego. Najgorsza rzecz to przegrać tylko i wyłącznie dlatego bo miało się pecha. Wiedzieć, zę było się lepszym, ale jednak nie.
 
Odpisz
#15
Rozumiem o co wam chodzi, nie chcecie kolejnego czynnika losowego, który sprawi że mimo bycia lepszym przegramy pojedynek bo nie mieliśmy szczęścia.

Ja patrzę na to w tym momencie z innej strony: nie chce czegoś co działa błędnie poniewaz mimo bycia lepszym przegramy pojedynek bo coś działa jak nie powinno. Łatwo mogę przytoczyć przykład gdy w turnieju 15-130 Druddigon Olcheeka(teraz bodajze Skazany na Motyle) przegrał w finale z lekko trenowaną ewolucją cottonee. (Oczywiście używała paraliżu). Wydaje mi się to komiczne i właśnie dlatego chciałbym aby rzeczy które działają w grze inaczej od oryginału były zmieniane. To dokładnie to samo co naprawa Unburden. Jeśli coś działa zle (nieważny czy za dobrze czy gorzej od oryginału) to wg mnie trzeba to zmienić. Wink
Jestem słodkim króliczkiem, nie kwestionuj tego! <3 Widziałeś Lolę? Napisz na priv! Smile
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości