• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Popierasz pomysł.
Tak
Nie
Nie mam zdania
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowa propozycja do warsztatu
#1
Najpierw w dziale zamkniętym potem w radzie stowarzyszeń został zaprezentowany następujący pomysł.

Został on przyjęty ogólnie dobrze i zaakceptowany przez administracje, więc postanowiłem przedstawić go wszystkim aby może ktoś zauważy że któryś z przedmiotów nie powinien z jakiegoś powodu pojawić się w grze.

Nie chce tutaj zbędnej dyskusji na temat składników wymaganych do stworzenia tych przedmiotów bo wiem że każdy może przedstawić swoja wizję, ale jeśli ktoś ma naprawdę bardzo dobry powód aby zaproponować jakaś zmianę to zostanie wysłuchany.

Jednym z problemów jaki był poruszony to fakt że podpalenia nie leczy białe zioło i uważam ze powinno to być zmienione bo czemu ma być wyjątkiem.


Kiedyś dałem wątek z dużą ilością przedmiotów do przedyskutowania. Z tego tematu wybrałem trzy przedmioty:


1. Ognista Kula (Flame Orb) - Podpala pokemona w trakcie walki. Istnieje zdolność Flare Boost która zwiększa specjalny atak o 50% jeżeli pokemon jest podpalony. Do tego istnieje atak Trick który zamienia się z przeciwnikiem przedmiotami. Przedmiot wielokrotnego użytku. 
Wymagane Majsterkowanie: 60
1 x Diamentowa Perła
1 x Mikstura podpalająca (o niej poniżej)
1 x Kryształ Ognisty
1 x Zestaw Narzędzi

Opis przedmiotu: Pokemon zostaje podpalony, gdy trzyma ten przedmiot

Opis planu: W celu otrzymania pożądanego przedmiotu należy zanurzyć diamentową perłę w miksturze podpalającej. Następnie rozkruszyć ognisty kryształ i wsypać go do mikstury. Roztwór należy pozostawić na 24 godziny. W tym czasie diamentowa perła pobudzona energią kryształu zacznie pochłaniać moc kryształu jak i mikstury. 


2. Trująca Kula (Toxic Orb) - Zatruwa pokemona w trakcie walki. Istnieje zdolność Toxic Boost która zwiększa specjalny atak o 50% jeżeli pokemon jest zatruty. Do tego istnieje atak Trick który zamienia się z przeciwnikiem przedmiotami. Przedmiot wielokrotnego użytku. 
Wymagane Majsterkowanie: 60
1 x Diamentowa Perła
1 x Mikstura Trująca
1 x Kryształ Trujący
1 x Zestaw Narzędzi

Opis przedmiotu: Pokemon zostaje zatruty, gdy trzyma ten przedmiot


Opis planu: W celu otrzymania pożądanego przedmiotu należy zanurzyć diamentową perłę w miksturze trującej. Następnie rozkruszyć trujący kryształ i wsypać go do mikstury. Roztwór należy pozostawić na 24 godziny. W tym czasie diamentowa perła pobudzona energią kryształu zacznie pochłaniać moc kryształu jak i mikstury. 

3. Szarfa Skupienia (Focus Sash) - Pozwala pokemonowi przeżyć atak KO z 1 HP jeżeli ma 100% swojego życia. Istnieją takie zdolności więc nie powinno być problemu. Przedmiot wielokrotnego użytku. 
Wymagane Majsterkowanie: 80
1 x Jedwabny szalik
2 x Mikstura Obrony
1 x Samorodek
1 x Nakrętka
1 x Muszla
1 x Zestaw Narzędzi

Opis przedmiotu: Pokemon, który trzyma ten przedmiot, jest chroniony przed stratą całego HP poprzez atak KO. Ochrona zadziała tylko wtedy gdy pokemon posiada 100% swojego HP.


Opis planu: W celu otrzymania pożądanego przedmiotu należy namaczać jedwabny szalik w miksturze obrony przez 18 godzin do której wcześniej wsypano pokruszony samorodek, muszlę oraz nakrętkę. Przedmioty te zadziałają jak katalizator dzięki czemu szalik nabędzie nowych właściwości.

Jeden z graczy proponował wprowadzenie innych mikstur oprócz mikstury trującej. Temat jest w zaakceptowanych.

4. Mikstura podpalająca
Wymagane Majsterkowanie: 45
2 x Kwarc
1 x Kropla
1 x Probówka

Opis: Po jej wypiciu pokemon zionie gorącymi oparami, które podpalają przeciwnika. Może podpalić tylko raz podczas walki. Opary utrzymują się przez 30 minut.


Opis planu: W celu otrzymania mikstury należy przyrządzić wywar z proszkowanego kwarcu.


5. Mikstura zamrażająca
Wymagane Majsterkowanie: 45
2 x Okruch Komety
1 x Kropla
1 x Probówka

Opis: Po jej wypiciu pokemon zionie lodowatymi oparami, które zamrażają przeciwnika. Może zamrozić tylko raz podczas walki. Opary utrzymują się przez 30 minut.


Opis planu: W celu otrzymania mikstury należy przyrządzić wywar z proszkowanych okruchów komety.

6. Mikstura paraliżująca
Wymagane Majsterkowanie: 45
2 x Okruch pioruna
1 x Kropla
1 x Probówka

Opis: Po jej wypiciu pokemon pluje zieloną mazią, która przykleja się do przeciwnika i go paraliżuje. Może sparaliżować tylko raz podczas walki. Efekt mikstury utrzymuje się przez 30 minut.


Opis planu: W celu otrzymania mikstury należy przyrządzić wywar z proszkowanych okruchów pioruna.

7. Mikstura Usypiająca
Wymagane Majsterkowanie: 45
1 x Okruch Komety
2 x Kropla
1 x Probówka

Opis: Po jej wypiciu pokemon wydycha mgłę, która usypia przeciwnika. Może uśpić tylko raz podczas walki. Mgła utrzymuje się przez 30 minut.


Opis planu: W celu otrzymania mikstury należy przyrządzić wywar z proszkowanego okrucha komety.

Przedmiot również zaproponowany przez gracza czeka na akceptację.

8. Everstone - Gdy trzymany jest ten kamień pokemon zdobywa doświadczenie tylko w sali treningowej. Uważam ze przydałby się taki przedmiot ponieważ nie można powalczyć swoim pokemonem w rankingu jeśli chcemy jeszcze w niego ładować pieniądze i większość osób kisi pokemona w boxie.
Wymagane Majsterkowanie: 120
1 x Kamień Owalny
1 x Kryształ Normalny
1 x Zestaw Narzędzi

Opis: Przedmiot nie pozwala zdobyć pokemonowi doświadczenia w czasie walki kiedy ten go trzyma.


Opis planu: W celu otrzymania pożądanego przedmiotu należy wydrążyć w otwór w kamieniu owalnym i umieścić w nim kryształ normalny. Następnie Kamień musi być naświetlony w czasie pełni księżyca.

Kolejna zaakceptowana propozycja gracza.

9. Max Repel - Odstrasza trenerów przez 2 godziny (przykładowy czas)
Wymagane Majsterkowanie: 10
1 x Repel (byłby do kupienia w sklepie, odstraszałby przez 15 minut - przykładowy czas)
2 x Muchomor
1 x kropla
1 x Probówka

Opis: Wzmocniona wersja spreju Repel. Zapach po użyciu spreju odstrasza innych trenerów. Zapach utrzymuje się przez 2 godziny.


Opis planu: W celu wzmocnienia mocy Repela trzeba dodać do niego roztwór powstały z muchomorów.

Na koniec jeszcze jedna moja propozycja:


10. Mikstura Dr Juniper Drink - Odnawia 120 PA (ilość jaka mamy bez przedmiotów zwiększających PA), jeżeli mielibyśmy na pasku skrótu tego Drinka tak jak mamy Oak Drinka to zdobywamy możliwość szybkiego odnowienia PA. Teraz trzeba wejść w poka i po prostu go nakarmić 10 berry. Na evencie ten czas może dla niektórych mieć znaczenie.
Wymagane Majsterkowanie: 35
12 x Grepa Berry 
1 x Kropla
1  x Próbówka

Opis: Drink ten został opracowany przez Dr Juniper w celu szybszej regeneracji PA.


Opis planu: W celu otrzymania mikstury należy wycisnąć sok z 12 sztuk Grepa Berry i wymieszać z krystalicznie czystą wodą.

Co wy na to?
 
Odpisz
#2
Jedynie co moge się dowalić to do 10 ;P

Admini wiele razy wspominali ze nigdy nie będzie Drinka ktory będzie na sprzedaż na Targu itd a obecny pomysł ignoruje to co mowi Administracja ;P
jak już chcemy dać graczą coś to 10 GrepaBerry bo z 12 sami mozemy odzyskach 120PA ..
[Obrazek: 6ba7wm5yqkju.png]

 
Odpisz
#3
Dokładnie, moim zdaniem punkt 10 do wywalenia. Dlaczego? Chociazby dlatego ze koszt wytworzenia przewyzsza potrzebe. Berry, kropla i probowka? Taniej, duzo taniej i ten sam efekt da zjedzenie samych berry. Zamiast tego mozna bylo zmienic ilosc berry ktore mozna od razu zjesc, zamiast 1 to wiele.

Reszta bajerow jak dla mnie spoko
[Obrazek: bob-budowniczy-ruchomy-obrazek-0043.gif]
 
Odpisz
#4
Jak poprzednicy mówili 10 jest trochę bez sęsu przydało by się te 12 zmniejszyć przynajmniej do 5-7

Ale reszta jak najbardziej na tak Big Grin
Daj - do reputacji będę wdzięczna ^^ Nie dawaj mi + nie lubię kiedy ktoś mi daje + :/ Wink
[Obrazek: 5b241c380b9669c2ef3aef9166e0dceb024bf19b_hq.gif]
 
Odpisz
#5
A ja mam tylko jedno pytanie, jeżeli przeciwnik wytrąci/zamieni nam everstone, to nasz pokemon po walce ma otrzymać exp? Przecież na koniec walki nie ma tego przedmiotu...
 
Odpisz
#6
Wszystko fajnie ale przedmiot nr. 10 jakoś do mnie nie przemawia...
  #TeamRowlet


[Obrazek: tumblr_p2eyhgGAa81qioqevo3_540.gif]

 
Odpisz
#7
Mikstury działają na turniejach?
 
Odpisz
#8
Wszystko ujdzie oprócz punktu nr. 10 - przy takich kosztach produkcji, to już wole zostać przy wcinaniu Grepa z plecaka, bo na to samo wyjdzie, a nie stracę na tym ani kropli ani probówki.

W dodatku jaki cel ma wprowadzanie nowego rodzaju napojów? Będzie jakieś ograniczenie ich użycia na dzień, by działać przeciw botom? Czy coś w ten sposób? Bo jeśli nie, to równie dobrze możemy pozostać na tworzeniu drinków Oaka, admini wciąż powtarzają, że nie chcą zbyt dużej ilości przedmiotów w grze, więc po co nam dwa drinki, skoro jeden nam wystarcza aż nadto.

Poza tym, robiąc lekki off topic, to zastanawia mnie ten nowy warsztat bez szukania/kupowania planów, ale to na inny wątek temat...
Bywam czerstwy bardziej niż chleb z biedronki...

 
Odpisz
#9
"Admini wiele razy wspominali ze nigdy nie będzie Drinka który będzie na sprzedaż na Targu itd a obecny pomysł ignoruje to co mowi Administracja ;P" - Nikt nie mówi że sam napój byłby do sprzedania na targu. Po za tym jest różnica między tym, a Dr Oaka. Ciężko wyliczyć wartość Dr Oaka skoro każdemu może inną wartość PA odnawiać.

Dla niektórych każde sekunda w klikaniu się liczy w czasie eventu. Równie dobrze możemy mówić żeby skasować guzik Dr. Oaka na pasku szybkiego dostępu bo przecież wystarczy kliknąć w plecaku i mamy ten sam efekt.

No można by zredukować koszty usuwając kroplę lub rozważyć nie wielki zysk w odnawianiu PA zmieniając ilość berry do 10-11 pozostając przy 120PA (opcja 5-7 jak dla mnie odpada od razu)

@Unity obecnie mikstura trująca nie działa w turniejach z tego co wiem.


@Tusia dobre pytanie myślę że ten przedmiot powinien działać niezależnie lub być omijany przy wytrącaniu
 
Odpisz
#10
Ale nadal nie przemawia do mnie jakos argument ze komus zalezy na czasie w evencie. Co taka mikdtura ma zmienic? Skoro mamy skrot do drinkow jak i PH? Na jakiej zasadzie miala by ona dzialac? Wypijamy? No ale po co? Skoro mozemy kliknąć w skrot do drinkow lub PH Smile po za tym mowisz o czasie, a czas do wytworzenia mikstury? Mikstura jednokrotnego uzycia? Przeciez to wiecej czasu zajmie niz klikniecie do karmienia jagodami
[Obrazek: bob-budowniczy-ruchomy-obrazek-0043.gif]
 
Odpisz
#11
No, ale mikstury można sobie przygotować przed eventem, a nie w trakcie.
 
Odpisz
#12
Mikstura jest bezużyteczna niczym zakładka projekty ^^
[Obrazek: 6ba7wm5yqkju.png]

 
Odpisz
#13
Co do mnie:
Focus Sash według mnie powinien wymagać 1 mikstury obrony. Dodatkowo uważam, ze tak jak w oryginalnych pokach powinien raczej działać tylko raz na walkę.

10. Według mnie bez sensu i nie warto.


Reszta fajnie
 
Odpisz
#14
"Dodatkowo uważam, ze tak jak w oryginalnych pokach powinien raczej działać tylko raz na walkę." - no i ma działać raz na walkę tylko nie znika po walce dlatego jest wielokrotnego uzytku
 
Odpisz
#15
Wg mnie usunięcie planów z gry jest błędem, oczywiście zespół z tego co wiadomo z changeloga przygotował rekompensatę w postaci yenów/przedmiotu w zamian za plan, do wyboru, ale plany to jednak nieodzowna część eventów gdzie plany są na wagę złota i sporo można na nich zarobić. Biorąc pod uwagę zmienione zastosowanie białego zioła te nowe mikstury też jakoś do mnie nie przemawiają, bo zaraz ofensywne poki nie będą używać takich przedmiotów jak proszki szybkości czy kryształy wzmacniające ataki, bo trzeba będzie mieć cały slot rzeczy, dzięki którym będziemy mogli leczyć się ze złych stanów, tanki mają trochę prościej, ale im też będzie ciężko.

Propozycja nr 10 całkowicie dla mnie powinna pójść do kosza, wszyscy są przyzwyczajeni do napoju dr.Oaka i tak niech zostanie, po co wprowadzać jakieś dodatkowe zamieszanie.

Czekam zdecydowanie najbardziej na wprowadzenie everstone'a Smile
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości