Siemanko,
jestem stosunkowo nowy w grze, bo gram jakieś 1,5 miesiąca, a Pokewars znalazłem przypadkiem w necie jak szukałem gierek o tematyce pokemon. Moim zdaniem należy znaleźć nowych graczy i zachęcić starą gwardię do kontynuacji klikania.
1) Marketing, ale taki bez wkładu finansowego czyli promowanie gierki na forach i grupkach na FB o tematyce pokemon czy gier przeglądarkowych. Najlepiej jakby taka promocja gry zbiegła się w czasie z dużym eventem, co zbierze w grze nowych i starych graczy w tym samym czasie i ruch powróci, przynajmniej na jakiś czas.
2) Można wprowadzić legendarne przedmioty, które minimalnie zwiększają bonusy do łapania pokemona czy spotkania shiny, jak np:
- Rękawica Giovanniego - stały bonus do każdego balla +1% do złapania pokemona
- Lampa ultra led do inkubatora - stały bonus +1% do wyklucia shiny w inkubatorze i inkubatorze regionu
- jakiś przedmiot z bonusem na dodatkowa szansę na spotkanie shiny
3) Duże eventy z legendarnymi pokemonami, może nie co miesiąc, ale z 5-6 eventów w roku brzmi fajnie
4) Więcej opcji wydawania PH, co da tez zarobek twórcom. Proponuję np:
100 PH - przyspieszenie klucia pokemona o 24h, jedno jajo można przyspieszyć maksymalnie raz
Poświęcenie 2x dowolny TM oraz 20PH - wylosowanie dowolnego TM
(Analogicznie z TR)
Poświęcenie shiny pokemona za punkty shiny
Poświęcenie shiny częstego pokemona - 1pkt
Poświęcenie shiny średnio spotykanego - 10pkt
Poświęcenie rzadkiego pokemona - 50pkt
Za 150pkt i 100PH losowanie random shiny 1lvl (bez legend)
jestem stosunkowo nowy w grze, bo gram jakieś 1,5 miesiąca, a Pokewars znalazłem przypadkiem w necie jak szukałem gierek o tematyce pokemon. Moim zdaniem należy znaleźć nowych graczy i zachęcić starą gwardię do kontynuacji klikania.
1) Marketing, ale taki bez wkładu finansowego czyli promowanie gierki na forach i grupkach na FB o tematyce pokemon czy gier przeglądarkowych. Najlepiej jakby taka promocja gry zbiegła się w czasie z dużym eventem, co zbierze w grze nowych i starych graczy w tym samym czasie i ruch powróci, przynajmniej na jakiś czas.
2) Można wprowadzić legendarne przedmioty, które minimalnie zwiększają bonusy do łapania pokemona czy spotkania shiny, jak np:
- Rękawica Giovanniego - stały bonus do każdego balla +1% do złapania pokemona
- Lampa ultra led do inkubatora - stały bonus +1% do wyklucia shiny w inkubatorze i inkubatorze regionu
- jakiś przedmiot z bonusem na dodatkowa szansę na spotkanie shiny
3) Duże eventy z legendarnymi pokemonami, może nie co miesiąc, ale z 5-6 eventów w roku brzmi fajnie
4) Więcej opcji wydawania PH, co da tez zarobek twórcom. Proponuję np:
100 PH - przyspieszenie klucia pokemona o 24h, jedno jajo można przyspieszyć maksymalnie raz
Poświęcenie 2x dowolny TM oraz 20PH - wylosowanie dowolnego TM
(Analogicznie z TR)
Poświęcenie shiny pokemona za punkty shiny
Poświęcenie shiny częstego pokemona - 1pkt
Poświęcenie shiny średnio spotykanego - 10pkt
Poświęcenie rzadkiego pokemona - 50pkt
Za 150pkt i 100PH losowanie random shiny 1lvl (bez legend)