Z tymi eventami też trzeba przyznać rację Alex'owi
Kilka miesięcy po moim rozpoczęciu gry został zapowiedziany event, jak już przyszło co do czego to nic nie ogarniałem, wszystko było na tyle dla mnie skomplikowane, że aż można było się spocić
Osoby rozpoczynające grę też nie mają takich zasobów i tyle zapału, żeby ten event ukończyć, co pewnie w 30-40% zniechęca ich do dalszej gry, dlatego podczas jakiegoś wydarzenia najlepiej "wycelować" tak, żeby i bardziej zaawansowane osoby chciały klikać, i te co dopiero zaczęły.
Nie da się dogodzić wszystkim, więc najlepiej brać pod uwagę dobro ogółu i to co pozytywnie wpłynie na aktywność graczy.
Nowe osoby by miały ciekawe zajęcie, więc osób też by pewnie przybyło.
Same w sobie wyzwania czasowe są spoko, ale brak aktywności graczy źle wpływa na udział, chociaż może tylko mi się tak wydaje
Mam tutaj na myśli, to że wszystko sprowadza się do aktywności graczy i dochodzeniu nowych osób, dlatego na początku najlepiej właśnie przyciągnąć nowych jednocześnie wprowadzając ciekawe zmiany (głównie skupiając się na tym 1).
Warto by było ustalić jakąś kolejność względem tego co będzie oddziaływać na co itp.
To wszystko pochłonęłoby sporo czasu, ale z czasem się może opłacić
Kilka miesięcy po moim rozpoczęciu gry został zapowiedziany event, jak już przyszło co do czego to nic nie ogarniałem, wszystko było na tyle dla mnie skomplikowane, że aż można było się spocić
Osoby rozpoczynające grę też nie mają takich zasobów i tyle zapału, żeby ten event ukończyć, co pewnie w 30-40% zniechęca ich do dalszej gry, dlatego podczas jakiegoś wydarzenia najlepiej "wycelować" tak, żeby i bardziej zaawansowane osoby chciały klikać, i te co dopiero zaczęły.
Nie da się dogodzić wszystkim, więc najlepiej brać pod uwagę dobro ogółu i to co pozytywnie wpłynie na aktywność graczy.
Nowe osoby by miały ciekawe zajęcie, więc osób też by pewnie przybyło.
Same w sobie wyzwania czasowe są spoko, ale brak aktywności graczy źle wpływa na udział, chociaż może tylko mi się tak wydaje
Mam tutaj na myśli, to że wszystko sprowadza się do aktywności graczy i dochodzeniu nowych osób, dlatego na początku najlepiej właśnie przyciągnąć nowych jednocześnie wprowadzając ciekawe zmiany (głównie skupiając się na tym 1).
Warto by było ustalić jakąś kolejność względem tego co będzie oddziaływać na co itp.
To wszystko pochłonęłoby sporo czasu, ale z czasem się może opłacić