• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Jakie twoje zdanie?
Tak
Nie
Nie mam zdania
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Magic Bounce
#16
powod Smile? juz podaje Big Grin nie po to ktos wklada w poka 4kkk aby mu teraz go zepsuc
 
#17
i tak bedzie silny Smile otrucia, paraliże, podpalenia nic nie bedą działały
 
#18
Unity nie przesadzaj, ten pomysl nie ma sensu Tongue
 
#19
(05-13-2017, 16:31)Anakin napisał(a):
(05-12-2017, 18:38)bubusz napisał(a):
(05-12-2017, 18:13)Anakin napisał(a): Też jestem na nie. Są inne mocne umiejętności, które przełamują balans gry. Choćby prankster czy pure power. Czy to powód do ich osłabienia? Jak tak to będziemy traktować to skończy się tym że zostanie tylko kilka słabych umiejek.

pure power i huge power juz zostały osłabione, przeciez kiedys w walkach stow staty pokemona po pokonaniu przeciwnika spadały o 20%, pure i huge dodawały 30%, wiec suma była taka ze pokom z tymi zdolnosciami atak rósł o 10% przy pokonaniu kazdego kolejnego przeciwnika, więc dlaczego by nie osłabic magic baunce ?
JESTEM ZA  Big Grin

Jest różnica między naprawieniem błędu a osłabieniem. Chcę przypomnieć że magic bounce działa poprawnie Wink

Skoro pure i huge power zostaly naprawione w ten sposob, to haze w identyczny sposob trzeba naprawic :d
I nie ma co zwlekac  Big Grin
 
#20
No jestem zdecydowanie na nie. Magic bonse działa prawidłowo. Na pewno już to sprawdzałeś w centrum zgłoszeń skoro dajesz taki post na forum.
To jest próba zmiany tylko i wyłącznie skierowana w moją stronę aby osłabić mi pokaWink
Dodam tylko że przeforsowanie takiej zmiany otworzy puszkę pandory. Obecnym wytłumaczeniem na wszystkie dziwne pomysły. Jest,, gra jest wzorowana na orginale i zdolność czy atak działa prawidłowo''
Po przeforsowaniu czegoś nie zgodnego z orginałem pojawi się masę wątków typu: czemu hyge power podnosi atak o 30% to zdecydowanie za dużą przewaga, zróbmy 5% itpSmile
 
#21
@garay89 powód żeby nie osłabiać zdolnosci tylko dlatego że ktoś włozył w poka sporo kasy to żaden powód. Chcesz mi powiedzieć ze na przykład weedla można osłabiać bo nikt nie trenuje, a lucario to nie? Jesli jest wyrazny powód żeby coś zmienic to nie wazne czy ktoś wkładał w to kase - jesli to logiczne to powinno się to zmienic na "bardziej pasujące do rozgrywki"

Jednakże jak już wspomniałem....podkreśle to jeszcze raz wielkimi literami zeby do kazdego dotarło. MAGIC BOUNCE NIE JEST NAJLEPSZĄ ZDOLNOŚCIĄ W GRZE. Jesli chcecie osłabić magic bounce bez powodu - bo sorry, ale powód ze dany pok jest za silny to żaden powód, równie dobrze sami możecie go wytrenować, nikt wam nie broni - to apeluje o osłabienie również sturdy, prankstera, tough claws, rock head, fur coat oraz mega launcher. Dlaczego? bo uważam że są za dobre Tongue

Zgadzam się z bugim, ze jeśli ta propozycja przejdzie to będzie tylko początek rewolucji. Nawet nie wiecie ile propozycji mogłoby przejść tylko dlatego, ze zbierze się grupka graczy która tak chce i tyle :p
 
#22
(05-13-2017, 17:18)Unity napisał(a): i tak bedzie silny Smile otrucia, paraliże, podpalenia nic nie bedą działały

Akurat tu piszesz nie prawdę i przesadzasz o sile tej umiejętności. bo Magic bonse nie odbija ataków paraliżujących.
 
#23
Ja ogólnie jestem przeciwny tej propozycji i również skłaniam się ku temu, by PokeWars odwzorowywał pierwowzór na tyle, na ile to możliwe. Dlatego, według mnie, Magic Bounce działa prawidłowo i nie ma potrzeby wprowadzania żadnych poprawek.
Są inne zdolności/ruchy, które wymagają takich poprawek ze względu na to, że system treningu na Warsach jest zupełnie inny niż w oryginalnych grach na konsolki. Dlatego też osłabiono, wspomniane w tym temacie, zdolności Pure oraz Huge Power, co, uważam, było bardzo dobrym posunięciem.
Na Warsach nie mamy żadnej równowagi, jeśli chodzi o trening statystyk - możemy boostować je, teoretycznie, w nieskończoność, co jest nie do pomyślenia w oryginalnych grach, gdzie trening miał jakieś "ramy", niezmienną ilość punktów do rozdzielenia. Tak więc trzeba przemyśleć czy pewne zdolności/ruchy nie potrzebują tutaj pewnych poprawek.
 
#24
Magic Bounce posiada Natu, Xatu, Espeon, ich wersje shiny i 6 MegaEwolucji. W sumie 12 poków. Taunt nie jest jedynym sposobem na poradzenie sobie z nimi Big Grin Jestem na nie. Jeśli jest zgodne z wersją oryginalną - w czym problem?
 
#25
Taunt na nie nie działa Tongue
 
#26
Do zamkniecia.
 
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości