Zmiany w zadaniach codziennych

3 Odpowiedzi, 95 Wyświetleń

Witam,

Chciałbym pochylić się nad sprawą zadań codziennych, których wykonywanie stało się kompletnie nieopłacalne...

90% zadań codziennych generuje tylko straty dla osoby, która je wykonuje, a wszystko przez to, że zdecydowana większość wymaga oddania przedmiotu, którego nie da się stworzyć w Warsztacie, a wymaga jego znalezienia (prawdopodobieństwo znikome) lub kupienia na targu za potężnie zawyżoną cenę.

Dodatkowo zadania codzienne są monotonne i najzwyczajniej w świecie nieatrakcyjne.

Proponuję rozszerzenia listy zadań codziennych i przede wszystkim wyrzucenie takich, które wymagają oddania przedmiotu, którego nie jesteśmy w stanie wytworzyć.

Można stworzyć konkurs na pomysły na zadania wśród graczy, sam mam kilka.
I te najciekawsze propozycje wdrożyć, rozszerzając listę zadań do przynajmniej 500 różnych...
W innym wypadku ich wykonanie będzie bezsensowne.
Z tego co pamiętam to Alex pisał że nagroda jest zależna od wartości przedmiotów na targu i odpowiednio % mniejsza żeby zbalansować dodatkową nagrodę w postaci oaków. Czy to nieopłacalny interes? Nie, bo dostajesz oaki jeszcze w nagrodę.
Poza tym czego się spodziewasz po codziennych zadaniach jeżeli chodzi o "atrakcyjność" ? mechaniki gry jest prosta i ciężko rozbudować codzienne do czegokolwiek innego niż klikanie w lokacji i znajdowanie przedmiotów/walka z pokemonami/walka z trenerami w lokacjach.

Owszem można byłoby zrobić coś na zasadzie "walk na arenie" jako zadanie ale to na tyle drobna zmiana że nie warta wprowadzania.
Jak miałbym od siebie coś dodać to dodać do nagród również exp dla gracza.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.04.2024, 12:32 PM przez Szkicownik.)
(24.04.2024, 06:33 PM)Dusza napisał(a): 90% zadań codziennych generuje tylko straty dla osoby, która je wykonuje, a wszystko przez to, że zdecydowana większość wymaga oddania przedmiotu, którego nie da się stworzyć w Warsztacie, a wymaga jego znalezienia (prawdopodobieństwo znikome) lub kupienia na targu za potężnie zawyżoną cenę.

Tak jak Szkicownik napisał powyżej - nagroda jest taka by się nie zwracało w 100% tak samo z ilością wydanych oaków. Byłoby inaczej gdyby nie inne parametry na które też trzeba zwracać uwagę - w tym shiny pokemony. Codzienne zadania należy potraktować to jako dodatek do gry. Poza tym - czasami można łączyć Samsona z codziennymi.



(24.04.2024, 06:33 PM)Dusza napisał(a): Proponuję rozszerzenia listy zadań codziennych i przede wszystkim wyrzucenie takich, które wymagają oddania przedmiotu, którego nie jesteśmy w stanie wytworzyć.
Można stworzyć konkurs na pomysły na zadania wśród graczy, sam mam kilka.
I te najciekawsze propozycje wdrożyć, rozszerzając listę zadań do przynajmniej 500 różnych...
W innym wypadku ich wykonanie będzie bezsensowne.

Nie do końca zgadzam się z tym, niektórym graczom może się nie spodobać inne zadania jak to było ciągle zmieniane, że usuwaliśmy walki sparingowe, drużynowe itd. itp. Dlatego jest jak jest w takiej formie i wszyscy zadowoleni. A na niektóre wymagania do zadania to trudno sprecyzować za ile oaków dać na to.


(24.04.2024, 06:52 PM)Szkicownik napisał(a): Jak miałbym od siebie coś dodać to dodać do nagród również exp dla gracza.

Warte przemyślenia co do tej opcji choć to trochę się kłóci z "zdobądź doświadczenie" w dziennym.
Jeszcze zapomniałeś dodać od siebie, żeby przy wybraniu poziomu zadania codziennych - był wachlarz oaków od minimalnych do maksymalnych. Tongue
Ale pod czas zadania jak łapiesz póki to na + wychodzisz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości