04.11.2023, 09:36 PM
Witam, przychodzę z inicjatywą na temat "kota w worku" i loterii ph.
Zatem...
Aktualna forma kota w worku jest średnio atrakcyjna i (przeważnie) nie warta swojej ceny, można byłoby przenieść i ten skrawek gry na wyższy poziom poprzez dodanie listy potencjalnych nagród wraz z zakładami(tak jak w wyzwaniach czasowych).
Nie ukrywam, że przydałoby się też zaktualizować trochę listę nagród, ponieważ nie są one na tyle atrakcyjne co kiedyś, np. mew2 jest już na tyle spopularyzowanym pokemonem, że mało kogo interesuje jego zakup w cenie zadowalającej "szczęściarza", o ile w ogóle znajdzie się chętny.
Można również dodać pewnego rodzaju koło fortuny losujące nagrodę po wybiciu wyznaczonej godziny, samo w sobie "koło" mogłoby działać na zasadzie hostingu.
Pomysł na zakłady:
Koszt zakładu przykładowo wynosiłby 200ph, a nagrodą za odgadnięcie byłaby = sumie ph w puli*1,2 podzielona na liczbę osób, które dobrze obstawiły.
Teraz loteria ph:
Można zrobić to samo co w przypadku kota w worku, ale tutaj byłoby to podzielone na 2 etapu:
Co tydzień (przykładowo we wtorek) byłby losowany 1 pokemon Samsonowy(dla podniesienia statusu tego dnia mógłby on posiadać salkę), wylosowany pokemon będzie usadowiony jako "wyjątkowa" nagroda w kole fortuny i szansa na jego wylosowanie będzie wynosiła 20%(1/5 miejsc w kole).
Myślę, że częściowe zautomatyzowanie tego nie byłoby niemożliwe, bardziej czasochłonne, ale byłaby to kolejna duża i pozytywna zmiana w grze
Słuszność swojego pomysłu argumentuję tym, że może to przynieść korzyści w postaci większego wzrostu aktywności na serwerze, a to w połączeniu z innymi zmianami może ostatecznie spowodować wybicie się serwera, dołączanie większej ilości nowych graczy, a w rezultacie większe zarobki gry.
Jednak jest jedna "niewiadoma"
Co można zrobić z pulą ph, jeśli nikt dobrze nie obstawił?
Proszę dodawać tutaj swoje przemyślane propozycje na temat tego aspektu, ale komentarze na temat całego pomysłu również są mile widziane
Zatem...
Aktualna forma kota w worku jest średnio atrakcyjna i (przeważnie) nie warta swojej ceny, można byłoby przenieść i ten skrawek gry na wyższy poziom poprzez dodanie listy potencjalnych nagród wraz z zakładami(tak jak w wyzwaniach czasowych).
Nie ukrywam, że przydałoby się też zaktualizować trochę listę nagród, ponieważ nie są one na tyle atrakcyjne co kiedyś, np. mew2 jest już na tyle spopularyzowanym pokemonem, że mało kogo interesuje jego zakup w cenie zadowalającej "szczęściarza", o ile w ogóle znajdzie się chętny.
Można również dodać pewnego rodzaju koło fortuny losujące nagrodę po wybiciu wyznaczonej godziny, samo w sobie "koło" mogłoby działać na zasadzie hostingu.
Pomysł na zakłady:
Koszt zakładu przykładowo wynosiłby 200ph, a nagrodą za odgadnięcie byłaby = sumie ph w puli*1,2 podzielona na liczbę osób, które dobrze obstawiły.
Teraz loteria ph:
Można zrobić to samo co w przypadku kota w worku, ale tutaj byłoby to podzielone na 2 etapu:
- Etap 1. Wylosowanie zwycięzcy
- Etap 2. Wylosowanie 1 z 5 nagród, która następnie przekazywana jest do zwycięzcy.
Co tydzień (przykładowo we wtorek) byłby losowany 1 pokemon Samsonowy(dla podniesienia statusu tego dnia mógłby on posiadać salkę), wylosowany pokemon będzie usadowiony jako "wyjątkowa" nagroda w kole fortuny i szansa na jego wylosowanie będzie wynosiła 20%(1/5 miejsc w kole).
Myślę, że częściowe zautomatyzowanie tego nie byłoby niemożliwe, bardziej czasochłonne, ale byłaby to kolejna duża i pozytywna zmiana w grze
Słuszność swojego pomysłu argumentuję tym, że może to przynieść korzyści w postaci większego wzrostu aktywności na serwerze, a to w połączeniu z innymi zmianami może ostatecznie spowodować wybicie się serwera, dołączanie większej ilości nowych graczy, a w rezultacie większe zarobki gry.
Jednak jest jedna "niewiadoma"
Co można zrobić z pulą ph, jeśli nikt dobrze nie obstawił?
Proszę dodawać tutaj swoje przemyślane propozycje na temat tego aspektu, ale komentarze na temat całego pomysłu również są mile widziane