Forum PokeWars

Pełna wersja: Kot w worku/loteria ph
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, przychodzę z inicjatywą na temat "kota w worku" i loterii ph.
Zatem...
Aktualna forma kota w worku jest średnio atrakcyjna i (przeważnie) nie warta swojej ceny, można byłoby przenieść i ten skrawek gry na wyższy poziom poprzez dodanie listy potencjalnych nagród wraz z zakładami(tak jak w wyzwaniach czasowych).
Nie ukrywam, że przydałoby się też zaktualizować trochę listę nagród, ponieważ nie są one na tyle atrakcyjne co kiedyś, np. mew2 jest już na tyle spopularyzowanym pokemonem, że mało kogo interesuje jego zakup w cenie zadowalającej "szczęściarza", o ile w ogóle znajdzie się chętny.
Można również dodać pewnego rodzaju koło fortuny losujące nagrodę po wybiciu wyznaczonej godziny, samo w sobie "koło" mogłoby działać na zasadzie hostingu.
Pomysł na zakłady:
Koszt zakładu przykładowo wynosiłby 200ph, a nagrodą za odgadnięcie byłaby = sumie ph w puli*1,2 podzielona na liczbę osób, które dobrze obstawiły.

Teraz loteria ph: 
Można zrobić to samo co w przypadku kota w worku, ale tutaj byłoby to podzielone na 2 etapu:
  • Etap 1. Wylosowanie zwycięzcy

  • Etap 2. Wylosowanie 1 z 5 nagród, która następnie przekazywana jest do zwycięzcy.


Co tydzień (przykładowo we wtorek) byłby losowany 1 pokemon Samsonowy(dla podniesienia statusu tego dnia mógłby on posiadać salkę), wylosowany pokemon będzie usadowiony jako "wyjątkowa" nagroda w kole fortuny i szansa na jego wylosowanie będzie wynosiła 20%(1/5 miejsc w kole).
Myślę, że częściowe zautomatyzowanie tego nie byłoby niemożliwe, bardziej czasochłonne, ale byłaby to kolejna duża i pozytywna zmiana w grze Big Grin

Słuszność swojego pomysłu argumentuję tym, że może to przynieść korzyści w postaci większego wzrostu aktywności na serwerze, a to w połączeniu z innymi zmianami może ostatecznie spowodować wybicie się serwera, dołączanie większej ilości nowych graczy, a w rezultacie większe zarobki gry.

Jednak jest jedna "niewiadoma"
Co można zrobić z pulą ph, jeśli nikt dobrze nie obstawił? 
Proszę dodawać tutaj swoje przemyślane propozycje na temat tego aspektu, ale komentarze na temat całego pomysłu również są mile widziane  Tongue
Mam pewien pomysł co do 'niezdobytej' puli PH, powiedzmy, że np. w puli znalazło się 20000 PH - nikt nie wygrał - w tej sytuacji proponuję wprowadzić coś na zasadzie puli 'niewygranych' PH i połączyć to z Legendarną loterią. Taki luźny przykład
Po uzbieraniu się 100.000 PH (może być więcej, liczba tylko dla przykładu) pojawia się Legendarna Loteria, w której główną nagrodą jest Legendarny pokemon, 4 shiny 'pół-legendy'(dratini,gable, itp.) z pełną salką, 3 rzadkie shiny pokemony typu Mimikyu, Absol, Wishiwashi(school form), albo i inne, oczywiście z full salką, no i 2 shiny do Samsona (tego z 4 poziomu trudności oczywiście), ale te do Samsona już bez salki.
i tak jest już dożu legend a te twoje pół legendy to mozna dać możliwość ponownego wykonywania zadań w regionach od początku po wcześniejszym ukończeniu wszystkich z danego regionu
(04.11.2023, 09:36 PM)James napisał(a): [ -> ]Witam, przychodzę z inicjatywą na temat "kota w worku" i loterii ph.
Zatem...
Aktualna forma kota w worku jest średnio atrakcyjna i (przeważnie) nie warta swojej ceny, można byłoby przenieść i ten skrawek gry na wyższy poziom poprzez dodanie listy potencjalnych nagród wraz z zakładami(tak jak w wyzwaniach czasowych).
Nie ukrywam, że przydałoby się też zaktualizować trochę listę nagród, ponieważ nie są one na tyle atrakcyjne co kiedyś, np. mew2 jest już na tyle spopularyzowanym pokemonem, że mało kogo interesuje jego zakup w cenie zadowalającej "szczęściarza", o ile w ogóle znajdzie się chętny.
Można również dodać pewnego rodzaju koło fortuny losujące nagrodę po wybiciu wyznaczonej godziny, samo w sobie "koło" mogłoby działać na zasadzie hostingu.
Pomysł na zakłady:
Koszt zakładu przykładowo wynosiłby 200ph, a nagrodą za odgadnięcie byłaby = sumie ph w puli*1,2 podzielona na liczbę osób, które dobrze obstawiły.

Teraz loteria ph: 
Można zrobić to samo co w przypadku kota w worku, ale tutaj byłoby to podzielone na 2 etapu:
  • Etap 1. Wylosowanie zwycięzcy

  • Etap 2. Wylosowanie 1 z 5 nagród, która następnie przekazywana jest do zwycięzcy.


Co tydzień (przykładowo we wtorek) byłby losowany 1 pokemon Samsonowy(dla podniesienia statusu tego dnia mógłby on posiadać salkę), wylosowany pokemon będzie usadowiony jako "wyjątkowa" nagroda w kole fortuny i szansa na jego wylosowanie będzie wynosiła 20%(1/5 miejsc w kole).
Myślę, że częściowe zautomatyzowanie tego nie byłoby niemożliwe, bardziej czasochłonne, ale byłaby to kolejna duża i pozytywna zmiana w grze Big Grin

Słuszność swojego pomysłu argumentuję tym, że może to przynieść korzyści w postaci większego wzrostu aktywności na serwerze, a to w połączeniu z innymi zmianami może ostatecznie spowodować wybicie się serwera, dołączanie większej ilości nowych graczy, a w rezultacie większe zarobki gry.

Jednak jest jedna "niewiadoma"
Co można zrobić z pulą ph, jeśli nikt dobrze nie obstawił? 
Proszę dodawać tutaj swoje przemyślane propozycje na temat tego aspektu, ale komentarze na temat całego pomysłu również są mile widziane  Tongue

Twój pomysł na ulepszenie "kota w worku" oraz wprowadzenie loterii ph brzmi obiecująco i może przynieść dodatkową aktywność na serwerze