![]() |
Pokemony legendarne (bossowie) - Wersja do druku +- Forum PokeWars (https://forum.pokewars.pl) +-- Dział: Propozycje (https://forum.pokewars.pl/forum-16.html) +--- Dział: Omawiane (https://forum.pokewars.pl/forum-9.html) +--- Wątek: Pokemony legendarne (bossowie) (/thread-321.html) |
Pokemony legendarne (bossowie) - Luis501 - 25.10.2023 Fajnie by było jak w grze byli by pokemony mocniejsze od innych z których by wypadały przedmioty, typy drinki lub przedmioty do zadań na początek jak się ma niski poziom najlepiej by było jak by wypadały drinki żeby młodzi gracze mieli łatwiej z bosow wyższych by wypadały przedmioty do zadań codziennych .można by atakować ich np raz na 30minut a czym wyższy poziom bossa tym trzeba było by czekać dużej .ci bossowie byli by dopasowani np co dziesięć poziomów lub każdy mógł by wybrać z kim chce walczyć ale by musiało być tak że każdy Boss co ma poziom wyższy dawał by lepsze przedmioty.fajnie by też było jak można by było stworzyć grupę żeby walczyć z danym bossem. początku kazdy Boss był w miarę łatwy ale by też wymagał wytrenowanego pokemona a np jak ktoś ma 1000 poziom to musiał by założyć grupę i to też nie było by łatwe żeby pokazać bossa .w grupie wypadało by więcej przedmiotów Boss może się nazywać czempion lub elita może mieć też inną nazwę wskazująca że walczy się z przeciwnikiem mocniejszym od innych RE: Pokemony legendarne (bossowie) - Sevoneive - 26.10.2023 Pomysł fajny, ale według mnie lepsze by było połączenie go ze stowarzyszeniami...Wielki boss mający powiedzmy 500k HP na 1 poziomie trudności, można by zrobić kilka takich poziomów. Boss ten powiedzmy miałby 20k ataku/ ataku specjalnego i z każdym poziomem coraz więcej, ale pierwszy atak zadający obrażenia miał ustawiony dopiero na 4 ture(w wielu grach jest tak, że 'duży' boss ma ogromne ilości Hp, niewiele obrony i 1 super potężny atak kończący walke - stąd moja wersja tego). Zastanawiacie sie zapewne co z pozostałymi turami - moja odpowiedź na to to ataki statusowe...Jakiś protect/detect losowo pojawiający się w 1, 2 lub 3 turce(jeśli jest opcja na zrobienie tego, bo jesli takiej nie ma to zależnie od opcji odporności bossa na negatywne statusy) Wiadomo, że wielu graczy spróbowałoby zarzucić jakimś zatruciem i bam bam, hp leciiiiii...Na to też mam kilka opcji: 1.Białe zioło, berry na podpalenie, zatrucie, zamrożenie, uśpienie...jednak tu jest mały problemik...Embargo u pokemona atakującego...na to niestety jest tylko 1 patent - nowa zdolność dla bossa...o nazwie ''Dominator' (wymyślałem na szybko), która zabraniałaby przeciwnikowi używania ataków statusowych. Berry i zioło zostałyby na neutralizacje mikstur i dodatkowych efektów zdolności/ataków. 2.Taunt u wielkiego bossa w 1 turce, ale to wymagałoby dodatkowej zdolności dającej bossowi priorytet powiedzmy +5 do ataków statusowych no i te wyżej wymienione berry + zioło. 3.Po prostu zrobić odporność dla bossa na zatrucie i reszte negatywnych statusów, jesli się tak da. W ten sposób wyjdzie nam boss mający następujące ataki 1-Protect/Taunt 2-Reflect/Light screen/losowo jakiś atak zmniejszający celność, atak, atak specjalny, itp.(wyłączając ataki typu 'memento') 3-Reflect/Light screen/losowo jakiś atak zmniejszający celność, atak, atak specjalny, itp.(wyłączając ataki typu 'memento') 4-Potężny atak fizyczny lub specjalny, zależnie od gatunku pokemona bossa Zwiększanie się poziomu trudności bossa wyglądało by następująco : -Jesli w dniu x pokonamy bossa na 1 poziomie, to tydzień później boss pojawi się na poziomie 2 -Jeśli w dniu x nie pokonamy bossa to jego poziom trudności spadnie o 1, z tym, że nie może spaść na niższy niż pierwszy Tak jeszcze tylko przykładowe statystyki bossa na 1 poziomie: Atak/atak spec- 20 000 Obie obrony - 1 000 Prędkość - 5 000 Życie - 500 000 I powiedzmy z każdym poziomem Ataki i obrony rosłyby o 1 000, prędkość o 5 000 i Hp o 500 000. (Edit)Zapomniałem jeszcze o ataku pain split, który wyrównuje hp obu pokemonów, więc w tym przypadku opcja nr 1 byłaby najlepsza.(koniecEdit) Co do nagród to powiedzmy jakieś drinki, przedmioty dla pokemona, albo całkiem nowe 'skrzynki Bossa' w których można by zdobyć jakiegoś fajnego shiny, albo przedmioty do ewolucji, do trzymania, większe ilości berry albo jakieś drobne na trening ![]() (Edit2)Zapomniałem też o najważniejszej kwestii - jak wyglądałyby takie walki... Najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie czegoś takiego jak 'limit walk uzależniony jest od poziomu bossa', czyli z grubsza boss na 1 poziomie pozwalałby wszystkim graczom w stowarzyszeniu na 1 atak, po którym atakujący pokemon byłby wyłączany z możliwości dokonania kolejnych ataków aż do następnego bossa. Boss na 2 poziomie pozwalałby na dokonanie 2 ataków, jednakże musiałyby to być 2 różne pokemony, bo jak wyżej wspomniałem, każdy pokemon ma limit jednego ataku na tydzień Powiedzmy, że taki boss byłby aktywny przez 4-6 godzin np. w sobote wieczorem 16-22, albo w inny dzień, to jest raczej mały detal na sam koniec...chodzi o to, żeby każdy miał szanse zaatakować Dodam jeszcze, że gracz dołączający do stowarzyszenia w trakcie trwania walki z bossem nie miałby możliwości go atakować... mam nadzieje, że to już wszystkie ważne kwestie, ale w rażie potrzeby się zrobi kolejny edit ![]() (Edit3)Jest jeszcze atak Super Fang, który odbiera połowe aktualnego HP i chyba jeszcze były jakieś o podobnym działaniu, ale na nie niestety nie mam żadnego rozwiązania ![]() Pozostaje tylko kwestia tego, czy takie coś jest w ogóle do wykonania, więc trzeba czekać na opinie admina :> RE: Pokemony legendarne (bossowie) - Luis501 - 26.10.2023 Dziękuję za wypowiedź RE: Pokemony legendarne (bossowie) - Ciapak - 26.10.2023 Naprawde ciekawy i niegłupi Pomysł ![]() RE: Pokemony legendarne (bossowie) - Szogun31 - 26.10.2023 Lepiej by było gdyby też wprowadzili nowy Region bo mamy Galar ale jescze jest Violet i Scarlet |