![]() |
Update z prac nad Galar - Wersja do druku +- Forum PokeWars (https://forum.pokewars.pl) +-- Dział: Ogłoszenia (https://forum.pokewars.pl/forum-3.html) +--- Dział: Aktualizacje (https://forum.pokewars.pl/forum-14.html) +--- Wątek: Update z prac nad Galar (/thread-69.html) |
Update z prac nad Galar - Alex - 15.02.2022 Cześć! Mamy już połowę lutego, a więc jest coraz bliżej ustalonej daty wgrania Galar. Mamy nadzieję, że uda nam się wydać tą aktualizację 26-27 lutego. Od ostatniego postu sporo udało nam się zrobić. A więc nad czym pracowaliśmy ostatnie 2 tygodnie? 1. Ataki - dodaliśmy 60 nowych ataków z Galar! Z tego co pamiętam tylko 4 ataków nie da się dodać do gry, ponieważ nie pasują do sposobu w jaki odbywają się u nas walki. 2. Zdolności - 20 nowych zdolności z Galar. 3. Ataki i zdolności Terrain - dodaliśmy ataki typu Grassy Terrain oraz zdolności takie jak Grassy Surge. Te ataki i zdolności modyfikują teren walki, który ma wpływ na moc ataków oraz posiadają dodatkowe efekty takie jak regeneracja życia czy zapobieganiu zasypianiu Pokémonów. O szczegółach możecie przeczytać na Bulbapedii. 4. Osiągnięcia - wszystkie osiągnięcia są już prawie gotowe. Wprowadzamy ostatnie poprawki. 5. Pokedex - dodaliśmy strony lokacji. 6. Formy - przypisaliśmy im ataki, grupy jaj oraz poprawiliśmy zdolności 7. Lokacje - dopasowaliśmy szansę spotkania większości Pokémonów 8. Shiny - na podstawie zwykłych wersji wygenerowaliśmy wszystkie shiny oraz dodaliśmy ich grafiki. 9. Zadania - dalej trwają testy. To co zostało? 1. Przetestowanie lokacji symulatorem i finalne dopasowanie wszystkich parametrów. 2. PokeDex - napisanie stron których nie da się wygenerować 3. Dokończyć testy zadań 4. Dynamax i Gigantamax - narazie zaczęliśmy pracę nad Dynamax. Gigantamax prawdopodobnie wejdzie w kolejnej aktualizacji. Wszystko wskazuje na to, że uda nam się wyrobić w terminie ale zawsze jest to ryzyko, że coś po drodze się przeciągnie. Wrzucam kilka screenów z tego co jest gotowe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Poza galar pracujemy nad poprawą gospodarki gry i targiem, ale o tym pewnie napiszemy osobny post za jakiś czas. Reszta projektów i eventów została wstrzymana do czasu wydania Galar. RE: Update z prac nad Galar - kingofpokewars - 15.02.2022 Super! Nic tylko od razu jak wyjdzie galar to tam lecę! ![]() RE: Update z prac nad Galar - Piter - 15.02.2022 Wszystko fajnie ![]() P.S 69 wypraw :> przypadek? RE: Update z prac nad Galar - Alex - 15.02.2022 Nie ma przypadków ![]() RE: Update z prac nad Galar - Kagey - 15.02.2022 A co to za ładne tło ![]() RE: Update z prac nad Galar - Sphinx25 - 15.02.2022 Zauważyłeś że pominęliście chyba 4 ataki z tego nowego regionu. Czy mógłbyś je nam tu wymienić? Pytam o to bo być może gracze zdołaliby podsunąć pomysły jak dostosować te ataki tak by pasowały do gry ![]() RE: Update z prac nad Galar - KonekoChan - 15.02.2022 Fajnie, że coraz bliżej galar widzę, że prace idą pełną parą. Ps. Ta liczba 69 to Alexa ulubiona podróży w lokacji 69 lvl Alexa 69 :>. RE: Update z prac nad Galar - Bugs Bunny - 15.02.2022 Nie wiem czy te screeny to jakiś inside joke, czy serio macie tam takie błędy, ale grassy terrain nie powinno zwiększać mocy bulldoze, a zmniejszać ![]() Zdecydujcie się. Na jednym screenie electric terrain podnosi moc o 30% (w oryginale o 50%), a wyżej chcecie podnosić moc 2x, czyli o 100%. Przede wszystkim kalka z oryginału wg mnie nie powinna przechodzić bo 50% to za dużo na standardy tej gry (nawet te 30% to dużo, pamietacie chyba co było z huge power) więc albo 30% albo mniej. Fajnie że szybko wchodzi Galar, ciekawe jak szybko będą wchodzić poprawki błędów z Galar RE: Update z prac nad Galar - Alex - 15.02.2022 Ataki są skończone ale nadal je testujemy i poprawiamy także na pewno jest jeszcze masa błędów. Dzięki Bugs za zwrócenie uwagi na problem z terrainami. Screen jest sprzed tygodnia i szczerze mówiąc nie zwróciłem na to uwagi. Sphinx25, 4 ataki o których pisałem to: Coaching, Court Change, Octolock i Teatime. RE: Update z prac nad Galar - Tru3c - 15.02.2022 Bugs, palnąłeś się tutaj z 50%> tak było w poprzedniej generacji, ale obecnie jest 30%. Sprawdzaj dokładnie informacji zanim wyślesz wiadomość. Generation VIII Grassy Terrain now: Boosts the power of Grass-type moves used by affected Pokémon by 30% instead of the previous 50%. |