Cześć, chciałem poruszyć temat ruchów, które "kradną" statystyki przeciwnika. Chodzi o posunięcia typu power swap, guard swap, power split itp.
Przede wszystkim, czy swapy działają poprawnie? Wg bulbapedii, zamieniane są zmiany statystyk, a nie statystyki: https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/...wap_(move). Czy ich działania nie trzeba poprawić?
Wydaje mi się, że obecne działanie nie do końca sprawdza się w tej grze i są niesprawiedliwe w stosunku do osób, które chcą trenować swoje pokemony ofensywnie, gdyż ciężko włożone yeny w statystyki pokemona są po prostu kradzione i przejmowane przez przeciwnika. Użycie takich ataków właściwie oznacza to koniec, bo możliwość skontrowania tych ruchów jest bardzo, bardzo ograniczona.
Moje propozycje są takie:
- swapy będą działać tak jak jest to opisane na bulbapedii
Jeśli chodzi o splity (i swapy, jeśli ich działanie nie zostanie zmienione) to:
- ataki te będą działały określoną liczbę rund, np. 3-5, po czym statystyki wrócą do swoich pierwotnych wartości
- opaska dynamax będzie chronić przed takimi ruchami
- atak nie zadziała, jeśli przeciwnik ma X razy więcej danej statystyki niż pokemon wykonujący ten ruch
Zapraszam do dyskusji, jeśli macie jakieś inne propozycje to dajcie znać.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.12.2022, 08:56 PM przez Saga.)
Przede wszystkim, czy swapy działają poprawnie? Wg bulbapedii, zamieniane są zmiany statystyk, a nie statystyki: https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/...wap_(move). Czy ich działania nie trzeba poprawić?
Wydaje mi się, że obecne działanie nie do końca sprawdza się w tej grze i są niesprawiedliwe w stosunku do osób, które chcą trenować swoje pokemony ofensywnie, gdyż ciężko włożone yeny w statystyki pokemona są po prostu kradzione i przejmowane przez przeciwnika. Użycie takich ataków właściwie oznacza to koniec, bo możliwość skontrowania tych ruchów jest bardzo, bardzo ograniczona.
Moje propozycje są takie:
- swapy będą działać tak jak jest to opisane na bulbapedii
Jeśli chodzi o splity (i swapy, jeśli ich działanie nie zostanie zmienione) to:
- ataki te będą działały określoną liczbę rund, np. 3-5, po czym statystyki wrócą do swoich pierwotnych wartości
- opaska dynamax będzie chronić przed takimi ruchami
- atak nie zadziała, jeśli przeciwnik ma X razy więcej danej statystyki niż pokemon wykonujący ten ruch
Zapraszam do dyskusji, jeśli macie jakieś inne propozycje to dajcie znać.