@Sphinx
Oczywiście że się zgodzę. Co więcej - to że na początku napisałem to, co napisałem o Final Gambit, to tylko działanie z gier. Nikt nie mówił, że trzeba będzie trzeba poprawić błędy jego, jak np brak obejścia szarf, bo to będzie wtedy już OP. Zbyt OP. Dlatego jestem za tym, by to blokowała również i szarfa
Ale na temat "wymyślonego działania ruchu", to chyba panowie nie przejrzeli dokładnie bulbapedii...
(polecam kliknąć screena)
A co za tym idzie, gry takie jak:
*Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity wydany na Nintendo 3DS
*Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX wyydany na Nintendo Switch
*Pokémon Super Mystery Dungeon wydany na (znowu) Nintendo 3DS
To one chyba są wydane oficjalnie pod logiem Pokemon, coo?
A skoro na potrzeby gier potrafili i nie widzieli problemu z takim alternatywnym działaniem ruchu, to możemy przestać gadać o wymyślonym ruchu i serio się zastanowić nad tym?
Bo mnie ciekawiło który to w końcu sprawdzi, dlatego nie zaprzeczylem wcześniej, gdy sugerowano mi pomysł z miejsca, do którego zazwyczaj światło nie dochodzi
Osobiście uważam, że ten ruch nie jest tak mocny jak przedstawiacie.
KO zawsze zadaje 2x max HP przeciwnika.
Bide zawsze mnoży otrzymane obrażenia
A żeby użyć Final Gambit w ten sposób co opisujecie, trzeba by było poświęcić HP dla Speeda. A ruchem Z praktycznie zawsze sporo HP zbijecie, zanim zdążą użyć przeciw wam tego ruchu.
Dziękuję. I naprawdę szkoda, że dyskusja kończy się w tej chwili.
Oczywiście że się zgodzę. Co więcej - to że na początku napisałem to, co napisałem o Final Gambit, to tylko działanie z gier. Nikt nie mówił, że trzeba będzie trzeba poprawić błędy jego, jak np brak obejścia szarf, bo to będzie wtedy już OP. Zbyt OP. Dlatego jestem za tym, by to blokowała również i szarfa

Ale na temat "wymyślonego działania ruchu", to chyba panowie nie przejrzeli dokładnie bulbapedii...
(polecam kliknąć screena)
A co za tym idzie, gry takie jak:
*Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity wydany na Nintendo 3DS
*Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX wyydany na Nintendo Switch
*Pokémon Super Mystery Dungeon wydany na (znowu) Nintendo 3DS
To one chyba są wydane oficjalnie pod logiem Pokemon, coo?

A skoro na potrzeby gier potrafili i nie widzieli problemu z takim alternatywnym działaniem ruchu, to możemy przestać gadać o wymyślonym ruchu i serio się zastanowić nad tym?

Bo mnie ciekawiło który to w końcu sprawdzi, dlatego nie zaprzeczylem wcześniej, gdy sugerowano mi pomysł z miejsca, do którego zazwyczaj światło nie dochodzi

Osobiście uważam, że ten ruch nie jest tak mocny jak przedstawiacie.
KO zawsze zadaje 2x max HP przeciwnika.
Bide zawsze mnoży otrzymane obrażenia
A żeby użyć Final Gambit w ten sposób co opisujecie, trzeba by było poświęcić HP dla Speeda. A ruchem Z praktycznie zawsze sporo HP zbijecie, zanim zdążą użyć przeciw wam tego ruchu.
Dziękuję. I naprawdę szkoda, że dyskusja kończy się w tej chwili.
Jestem najlepszy w tym co robię,
a to co robię ładne nie jest!
a to co robię ładne nie jest!