(15.10.2023, 10:24 AM)Szkicownik napisał(a): Ale zrobienie dużych eventów też nie rozwiąże problemu bo żaden gracz który odszedł nie będzie świadomy tego że "hej wracaj do gry bo event się pojawił" i tak samo wygląda sytuacja dla przyszłych graczy. Niektórzy mają wrażenie że event=powrót kilkuset graczy a to błędne myślenie.Powinni pojsc z duchem czasu, reklama na facebooku do kogo ma byc kierowana? Coraz mniej osob korzysta z tego socjala więc tutaj nie marnowałbym czasu na próbe zrobienia czegokolwiek. Tiktok uderza w młodych odbiorców, instagram zaś nie wiem jak by miala tam wygladac reklama bo stworzyc konto i dodawac codziennie zdj pokemona czy coś to jaki to fanbase zbierze? Sam nie wiem, mam jakies mieszane uczucia co do tego. Youtube z kolei ma szanse sie przebic po dłuższym czasie, bo poczatkowo beda wchodzi tylko osoby które znają warsy. Myslę, że najlepiej bedzie uderzyc w młodych odbiorców. Pomyślicie pewnie dlaczego. Jest wielka szansa ze 'dzieciak' powie rodzicom że gra w taka i taka gra, pokaże a noż rodzic był fanem pokemonow i zechce zalozyc konto by miec oko na swoją pocieche. Może mysle za bardzo do przodu. Fajna opcja też aplikacja w sklepie google play na telefony
Przede wszystkim potrzebny jest marketing gry poza grą czyli: Rozbudowanie/stworzenie sociali na fb/instagram/tik tok oraz you tube. Ja jestem w stanie podjąć się tego albo niech zrobi to osoba która otrzyma rangę bo rekrutacja otwarta. Do tego zainwestować w reklamy chociażby w takiej grze jak Margonem która dziennie ma kilkaset rejestracji a reklama nie była taka droga ( nie wiem jak teraz) albo reklamy na samych socialach, niech się wyświetla danej grupie wiekowej aby zachęcić do rejestracji.
Administracja już kombinuje nad systemem eventów więc ten temat możemy odłożyć na bok i zajmijmy się resztą problemów.
