Plan jest taki że dalej będziemy pracowali nad ważnymi tematami czyli automatyzacja mini-eventów i duże eventy. W międzyczasie wprowadzamy wszystkie mniejsze zmiany i poprawki, które dla społeczności mają duże znaczenia jak na przykład nagrody za zadania stowarzyszeń.
Jeśli chodzi o marketing gry:
1. Na Facebook mieliśmy reklamy od lat. Zauważyliśmy, że od jakiegoś czasu ich skuteczność drastycznie spadła dlatego zupełnie z nich zrezygnowaliśmy. Idzie zima co jest dobrym czasem na reklamowanie gry i planuję dać jeszcze jedną szansę facebookowi, ale raczej nadzieje pokładam w innych platformach lub sposobach na reklamę.
2. TikTok. Przed wakacjami robiliśmy próby z reklamą na tej platformie i wyniki były całkiem niezłe. Potem z braku czasu nie wrzucaliśmy więcej reklam ale na pewno teraz będę chciał mocniej wejść w ten kanał reklamowy. Targetować można je w ten sam sposób co na Facebook więc daje nam to sporo możliwości.
3. YouTube. Myślę że warto spróbować podjąć pracę z youtuberami. W przeszłości próbowaliśmy i ostatecznie nic z tego nie wyszło. Może teraz się uda
4. Reklama na stronach z recenzjami i artykułami na temat gier. Jest kilka polskich dużych stron z artykułami i rankingami na temat gier przeglądarkowych. Myślę że warto się z nimi skontaktować.
5. Kiedyś mieliśmy w grze coś takiego jak darmowe konto premium za wrzucenie 10 reklam gry na fora. Dziś pewnie taka forma reklamy by się nie udała, ale wszystko sprowadza się do tego, żeby naszej społeczności graczy opłacało się polecać grę. Musimy w końcu przerobić istniejący system poleceń.
6. Mailing. Chcielibyśmy wysyłać maile przy okazji większych aktualizacji i zapowiedzi eventów. Poza tym myślę że fajnym pomysłem jest wysłanie maila nowemu graczowi, który założył konto, pograł chwilę i zapomniał o grze. Wiem że taka przypominajka może sprawić że wróci na stałe. Oczywiście wysyłka byłaby tylko do osób, które wyraziły na to zgodę.
Jeśli chodzi o marketing gry:
1. Na Facebook mieliśmy reklamy od lat. Zauważyliśmy, że od jakiegoś czasu ich skuteczność drastycznie spadła dlatego zupełnie z nich zrezygnowaliśmy. Idzie zima co jest dobrym czasem na reklamowanie gry i planuję dać jeszcze jedną szansę facebookowi, ale raczej nadzieje pokładam w innych platformach lub sposobach na reklamę.
2. TikTok. Przed wakacjami robiliśmy próby z reklamą na tej platformie i wyniki były całkiem niezłe. Potem z braku czasu nie wrzucaliśmy więcej reklam ale na pewno teraz będę chciał mocniej wejść w ten kanał reklamowy. Targetować można je w ten sam sposób co na Facebook więc daje nam to sporo możliwości.
3. YouTube. Myślę że warto spróbować podjąć pracę z youtuberami. W przeszłości próbowaliśmy i ostatecznie nic z tego nie wyszło. Może teraz się uda

4. Reklama na stronach z recenzjami i artykułami na temat gier. Jest kilka polskich dużych stron z artykułami i rankingami na temat gier przeglądarkowych. Myślę że warto się z nimi skontaktować.
5. Kiedyś mieliśmy w grze coś takiego jak darmowe konto premium za wrzucenie 10 reklam gry na fora. Dziś pewnie taka forma reklamy by się nie udała, ale wszystko sprowadza się do tego, żeby naszej społeczności graczy opłacało się polecać grę. Musimy w końcu przerobić istniejący system poleceń.
6. Mailing. Chcielibyśmy wysyłać maile przy okazji większych aktualizacji i zapowiedzi eventów. Poza tym myślę że fajnym pomysłem jest wysłanie maila nowemu graczowi, który założył konto, pograł chwilę i zapomniał o grze. Wiem że taka przypominajka może sprawić że wróci na stałe. Oczywiście wysyłka byłaby tylko do osób, które wyraziły na to zgodę.