Generalnie to polecam każdemu w swoim zakresie poczytać o tych całych Dynamaxach/Gigantamaxach oraz Max-moves/G-Mas moves, by wgl móc sensownie się wypowiadać na ten temat 
Jak już poczytacie, to zrozumiecie że zwiększenie HP u tanków o 50-100% na czas 3 tur nie da za dużo
Dlaczego? A no dla tego, że Dynamax pokemony uzależnione są od używania Max ataków, których efekt jest inny od zwykłych. W przypadku tanków, które przeważnie używają przekozackie ataki statusowe, Każdy z nich zamieni się na Max Guard, który po prostu chroni naszego pokemona podobnie jak Protect/Detect. Ich efekt, np takiego power swapa, jest Ignorowany. Czyli na najprostszej logice, nasz tank ze zwiększoną ilością HP będzie się tylko bronił przez 3 tury, nie mogąc w żaden sposób zagrozić przeciwnikowi. Po minięciu trzech tur, ich HP wróci procentowo do normalności (czyli np. jeżeli będziemy mieć opaskę na 10 poziomie- zwiększy HP o 100% (czyli 2x bazowe HP), pokemon z 20khp będzie miał 40khp. W trakcie 3 tur straci z 3khp więc zostanie mu 37khp. Kiedy efekt Dynamaxu skończy się, jego HP będzie wynosić Bazowe HP podzielone przez 2 (dla 100%), czyli 18,5khp). Podobnie jak opaska na 0 poziomie zwiększy HP o 50%, po skończeniu się efektu dynamaxu HP które zostanie naszemu pokemonowi zostanie podzielone przez 1,5.
Dlatego jeśli chodzi o tą kwestię co Shikqo napisał, z takim procentowym zwiększeniem HP jak najbardziej może pasować. Wszystko wsm będzie zależeć od pożliwości wykonania/wprowadzenia tego do gry, by taki efekt utrzymał się właśnie przez 3 tury, po czym zniknął.
Odnoście całej propozycji, bardzo mało szczegółów zostało uwzględnionych :/ Nie ma żadnych wzmianek o Max Moves itp.
ps. Nie chcę robić konkurencji, jednak by nie pisać wszystkiego w komentarzu pod tym postem przez co łatwo można by się pogubić, jak będę mieć czas, postaram się w nowym poście zaproponować mój pomysł odnoście tej całości. Oczywiście fajnie by było Shikqo gdybyś w dalszym ciągu w tym poście również dodał więcej rzeczy na temat

Jak już poczytacie, to zrozumiecie że zwiększenie HP u tanków o 50-100% na czas 3 tur nie da za dużo

Dlatego jeśli chodzi o tą kwestię co Shikqo napisał, z takim procentowym zwiększeniem HP jak najbardziej może pasować. Wszystko wsm będzie zależeć od pożliwości wykonania/wprowadzenia tego do gry, by taki efekt utrzymał się właśnie przez 3 tury, po czym zniknął.
Odnoście całej propozycji, bardzo mało szczegółów zostało uwzględnionych :/ Nie ma żadnych wzmianek o Max Moves itp.
ps. Nie chcę robić konkurencji, jednak by nie pisać wszystkiego w komentarzu pod tym postem przez co łatwo można by się pogubić, jak będę mieć czas, postaram się w nowym poście zaproponować mój pomysł odnoście tej całości. Oczywiście fajnie by było Shikqo gdybyś w dalszym ciągu w tym poście również dodał więcej rzeczy na temat
