Oczywiście jestem jak najbardziej na TAK.
Od siebie dodam że szansa na złapanie nie powinna być zależna od lewelu pokemona (jak to jest niestety zrobione z Moonballami, co jest słabe :/) tylko powinna być stała.
Mało tego ja bym sie nawet pokusił o większy maksymalny procent szans na złapanie 50% albo nawet 60% dlaczego tak? ano dlatego że zmniejszyłoby to popularność i co za tym idzie cene wywindowaną przez eventy najbardziej popularnych balli o wysokim procencie łapalności, a przynajmniej takie mam przypuszczenia, chociaż oczywiście moge sie mylić
Bez urazy Oneiro, ale pleciesz głupoty
"-Ten ball nie jest rzadki. Jest ich od groma w grze i ekwipunkach graczy, i nic tego nie zmieni"
No dziwne że jest go od groma w ekwipunkach graczy skoro większość (o ile ktoś z niego korzysta) graczy ich nie używa, zwyczajnie sie chomikują!
"-Biorąc pod uwagę łatwą dostępność tego balla oraz jego cenę, szanse procentowe które wymieniono są zbyt wysokie. Nie bez powodu w grze są już takie balle jak Cherishball (30%), Christmasball (35%), Warsball (40%), Shinyball (75%), Timerball (2-50%) czy też Quickball (0-42%), których dostępność i wartość nie wzięły się z nikąd."
I znów sie nie zgodze, moim zdaniem procent złapania wymieniony przez Razza mógłby być nawet większy.
Twierdzisz że Premierball ma niską cene? no dziwne że nie jest wysoka sko nikt z niego nie korzysta
Może nie pamiętasz ale takie np timerballe nie zawsze posiadały tak wysoką cene czy nawet było ich tak mało w grze jak obecnie, to tylko i wyłącznie efekt tego że w eventach mamy do wygrania legendy w połączeniu z zadaniami rankingowymi które promują używanie takich balli z wysoką szansą na łapanie. Przed tym okresem cena timerów była znacząco niższa a gracze potrafili w plecakach mieć tyle tych balli co na załączonym screenie przez Walentego a nawet więcej. Więc twój argument jest żaden!
Jeśli procent będzie dość wysoki to podczas eventów można sie wyklikać nawet z największych ilości takich balli i nie zmieni tego fakt że gracze mają ich w tysiącach w plecakach, tego balla nie kupisz w pokesklepie jest tylko w lokacji więc jeśli będzie tak często używany jak choćby timer to nawet z największych zapasów idzie sie zwyczajnie wyklikać a jego cena będzie windowana w góre.
"Jeśli chodzi wyłącznie o włączenie Premierball'a do życia, widze 3 wyjścia:"
Dodanie tego balla do zadań codziennych czy wyzwań czasowych nic tutaj nie zmieni, nie sprawi to że będą częściej używane. Będą tylko uważane za kolejną uciążliwość jak Greatball i Ultraball gdzie te drugie przecież mają większą szanse na złapanie a i tak są używane tylko przez znikomą ilość graczy. Danie ich do zadań codziennych też nic nie zmieni bo to tylko 1 ball a i to co sprytniejsi gracze wiedzą jak unikać takich zadań bez przelosowania zadania.
Stały procent 20 na wszystkie poki też tu niczego nie zmieni bo po co korzystać z tego skoro można z leveli, skończą tak samo jak chociażby Ultraballe czy Lureballe.
A odnośnie tej całej przyjemności z korzystania z levelbali to też sie nie całkiem zgodze. Powód jest taki że ten ball dawno temu miał lepszą szans na łapanie i dopiero wtedy to było przyjemne, teraz jest to powiedzmy średnie, ten ball jest zwyczajnie w przystępnej cenie i zapewnia największą możliwą szanse na łapanie do masowego klikania nie ma co tu sie doszukiwać jakichś przyjemności
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.11.2021, 02:38 PM przez Sphinx25.
Powód edycji: Dopisanie uwagi o której zapomniałem.
)
Od siebie dodam że szansa na złapanie nie powinna być zależna od lewelu pokemona (jak to jest niestety zrobione z Moonballami, co jest słabe :/) tylko powinna być stała.
Mało tego ja bym sie nawet pokusił o większy maksymalny procent szans na złapanie 50% albo nawet 60% dlaczego tak? ano dlatego że zmniejszyłoby to popularność i co za tym idzie cene wywindowaną przez eventy najbardziej popularnych balli o wysokim procencie łapalności, a przynajmniej takie mam przypuszczenia, chociaż oczywiście moge sie mylić

Bez urazy Oneiro, ale pleciesz głupoty
"-Ten ball nie jest rzadki. Jest ich od groma w grze i ekwipunkach graczy, i nic tego nie zmieni"
No dziwne że jest go od groma w ekwipunkach graczy skoro większość (o ile ktoś z niego korzysta) graczy ich nie używa, zwyczajnie sie chomikują!
"-Biorąc pod uwagę łatwą dostępność tego balla oraz jego cenę, szanse procentowe które wymieniono są zbyt wysokie. Nie bez powodu w grze są już takie balle jak Cherishball (30%), Christmasball (35%), Warsball (40%), Shinyball (75%), Timerball (2-50%) czy też Quickball (0-42%), których dostępność i wartość nie wzięły się z nikąd."
I znów sie nie zgodze, moim zdaniem procent złapania wymieniony przez Razza mógłby być nawet większy.
Twierdzisz że Premierball ma niską cene? no dziwne że nie jest wysoka sko nikt z niego nie korzysta

Może nie pamiętasz ale takie np timerballe nie zawsze posiadały tak wysoką cene czy nawet było ich tak mało w grze jak obecnie, to tylko i wyłącznie efekt tego że w eventach mamy do wygrania legendy w połączeniu z zadaniami rankingowymi które promują używanie takich balli z wysoką szansą na łapanie. Przed tym okresem cena timerów była znacząco niższa a gracze potrafili w plecakach mieć tyle tych balli co na załączonym screenie przez Walentego a nawet więcej. Więc twój argument jest żaden!
Jeśli procent będzie dość wysoki to podczas eventów można sie wyklikać nawet z największych ilości takich balli i nie zmieni tego fakt że gracze mają ich w tysiącach w plecakach, tego balla nie kupisz w pokesklepie jest tylko w lokacji więc jeśli będzie tak często używany jak choćby timer to nawet z największych zapasów idzie sie zwyczajnie wyklikać a jego cena będzie windowana w góre.
"Jeśli chodzi wyłącznie o włączenie Premierball'a do życia, widze 3 wyjścia:"
Dodanie tego balla do zadań codziennych czy wyzwań czasowych nic tutaj nie zmieni, nie sprawi to że będą częściej używane. Będą tylko uważane za kolejną uciążliwość jak Greatball i Ultraball gdzie te drugie przecież mają większą szanse na złapanie a i tak są używane tylko przez znikomą ilość graczy. Danie ich do zadań codziennych też nic nie zmieni bo to tylko 1 ball a i to co sprytniejsi gracze wiedzą jak unikać takich zadań bez przelosowania zadania.
Stały procent 20 na wszystkie poki też tu niczego nie zmieni bo po co korzystać z tego skoro można z leveli, skończą tak samo jak chociażby Ultraballe czy Lureballe.
A odnośnie tej całej przyjemności z korzystania z levelbali to też sie nie całkiem zgodze. Powód jest taki że ten ball dawno temu miał lepszą szans na łapanie i dopiero wtedy to było przyjemne, teraz jest to powiedzmy średnie, ten ball jest zwyczajnie w przystępnej cenie i zapewnia największą możliwą szanse na łapanie do masowego klikania nie ma co tu sie doszukiwać jakichś przyjemności
