"2. W takim wypadku co mi powiesz o Moonballach? Które na bardzo niskiej średniej osiągają nawet blisko 70% szans na złapanie, osiągając nawet 3 miejsce, zaraz po Shinyballu i Masterballu. Trudno dostępne też nie są, pełno ich na targu. Ba, nawet zdarzają się oferty mające ich po 60k do kupna od tak. I też są w miarę tanie. Cena na targu wacha się między 8 a 14k Yen. W takim wypadku też szansa na spotkanie nie ma znaczenia, a różnica w nich a w zaproponowanych Premierballach to całe aż 26-30%. To teraz i Moonballi mamy się z rynku pozbyć? Bo nagle okazują się za dobre? I cenowo za tanie? Bo taki Timerball schodzi po 100k?"
Jak sam napisałeś, 70% skuteczności osiągają Tylko przy najniższych lvl'ach poków, których wartość hodowlana jest mizerna, tzn najczęściej są mniej warte w hodo lub zbliżone do ceny tego balla. Przy wyższej średniej drużyny osiągają Tą Samą skuteczność co levelball z dwiema różnicami- nie posiadają wymogów dotyczących różnicy lvl poków, oraz przy łapaniu 100-130lvl posiadają nieco wyższe szanse (choć wciąż niskie), dlatego są trochę droższe niż levelballe w sklepie.
---
Może i dodanie do zadań dziennych i wyzwań czasowych nie jest najlepsze, tak tylko zarzuciłem :p Cytując Walentego "Lepiej już chyba będzie po prostu zostawić te balle takimi jakie są, by podzieliły los fosill czy friendballi w plecaku." Nie wszystkie balle są używane. Bo kto używa Luxuryball, Sunball, Darkball itp? Dla tych balli też powinno się zmienić opis działania?
---
"A przy okazji wymień mi poki z itemkami, które będą miały 40% na złapanie. Bo z tego co kojarzę, to raczej większość mieści się w zakresie do 30%, co w takim wypadku Warsball nadal będzie lepszy."
"Shiny i tak zależy od szczęścia, a w te naprawdę rzadkie będziesz wolał rzucić Repeatballem, czy Masterballem, niż ryzykować 40% szansą złapania, jaką oferuje Ci - nawet teraz - Warsball."
Przyznaję, nie zwróciłem uwagi jak mało jest 'rzadkich' poków z przedmiotem -> Mało
Nie zmienia to faktu przy mniej wartościowych shiny pokach, na które bez sensu używać Swarmy, Repki, Shinyballe. Temu służą Timerki i Quickballe.
---
"Mało tego ja bym sie nawet pokusił o większy maksymalny procent szans na złapanie 50% albo nawet 60% dlaczego tak? ano dlatego że zmniejszyłoby to popularność i co za tym idzie cene wywindowaną przez eventy najbardziej popularnych balli o wysokim procencie łapalności"
Dokładnie tak! Spowodowałoby to kolejne zamieszanie na targu... Cena jednego nagle drastycznie będzie spadać, cena drugiego drastycznie rosnąć.
Ten kto chomikował Premierballe nagle się wzbogaci tak o, a dla tych co zbierali inne balle będzie kolejne rozczarowanie.
---
Oczywiście że bez urazy Sphinx25
W posiadaniu różnych zdań i poglądów nie ma nic złego. Na tym polegają dyskusje.
"Może nie pamiętasz ale takie np timerballe nie zawsze posiadały tak wysoką cene czy nawet było ich tak mało w grze jak obecnie, to tylko i wyłącznie efekt tego że w eventach mamy do wygrania legendy w połączeniu z zadaniami rankingowymi które promują używanie takich balli z wysoką szansą na łapanie. Przed tym okresem cena timerów była znacząco niższa a gracze potrafili w plecakach mieć tyle tych balli co na załączonym screenie przez Walentego a nawet więcej. Więc twój argument jest żaden!"
Takim tokiem rozumowania proponujesz zatem uczynić Premierballe kolejnym ballem użytecznym podczas eventów xD Będący konkurencją dla obecnych balli tego pokroju.
Timerballi nigdy nie było dużo :> a tym bardziej nie tak dużo co Premierballi i Moonballi. Ich wartość zaczęła rosnąć wraz z wartością innych rzeczy, takich jak Legendy na eventach, przedmioty występujące na pokach (kwarc, okruch komety...) więc w ich cenie nie ma nic dziwnego.
Jak sam napisałeś, 70% skuteczności osiągają Tylko przy najniższych lvl'ach poków, których wartość hodowlana jest mizerna, tzn najczęściej są mniej warte w hodo lub zbliżone do ceny tego balla. Przy wyższej średniej drużyny osiągają Tą Samą skuteczność co levelball z dwiema różnicami- nie posiadają wymogów dotyczących różnicy lvl poków, oraz przy łapaniu 100-130lvl posiadają nieco wyższe szanse (choć wciąż niskie), dlatego są trochę droższe niż levelballe w sklepie.
---
Może i dodanie do zadań dziennych i wyzwań czasowych nie jest najlepsze, tak tylko zarzuciłem :p Cytując Walentego "Lepiej już chyba będzie po prostu zostawić te balle takimi jakie są, by podzieliły los fosill czy friendballi w plecaku." Nie wszystkie balle są używane. Bo kto używa Luxuryball, Sunball, Darkball itp? Dla tych balli też powinno się zmienić opis działania?
---
"A przy okazji wymień mi poki z itemkami, które będą miały 40% na złapanie. Bo z tego co kojarzę, to raczej większość mieści się w zakresie do 30%, co w takim wypadku Warsball nadal będzie lepszy."
"Shiny i tak zależy od szczęścia, a w te naprawdę rzadkie będziesz wolał rzucić Repeatballem, czy Masterballem, niż ryzykować 40% szansą złapania, jaką oferuje Ci - nawet teraz - Warsball."
Przyznaję, nie zwróciłem uwagi jak mało jest 'rzadkich' poków z przedmiotem -> Mało

---
"Mało tego ja bym sie nawet pokusił o większy maksymalny procent szans na złapanie 50% albo nawet 60% dlaczego tak? ano dlatego że zmniejszyłoby to popularność i co za tym idzie cene wywindowaną przez eventy najbardziej popularnych balli o wysokim procencie łapalności"
Dokładnie tak! Spowodowałoby to kolejne zamieszanie na targu... Cena jednego nagle drastycznie będzie spadać, cena drugiego drastycznie rosnąć.
Ten kto chomikował Premierballe nagle się wzbogaci tak o, a dla tych co zbierali inne balle będzie kolejne rozczarowanie.
---
Oczywiście że bez urazy Sphinx25

"Może nie pamiętasz ale takie np timerballe nie zawsze posiadały tak wysoką cene czy nawet było ich tak mało w grze jak obecnie, to tylko i wyłącznie efekt tego że w eventach mamy do wygrania legendy w połączeniu z zadaniami rankingowymi które promują używanie takich balli z wysoką szansą na łapanie. Przed tym okresem cena timerów była znacząco niższa a gracze potrafili w plecakach mieć tyle tych balli co na załączonym screenie przez Walentego a nawet więcej. Więc twój argument jest żaden!"
Takim tokiem rozumowania proponujesz zatem uczynić Premierballe kolejnym ballem użytecznym podczas eventów xD Będący konkurencją dla obecnych balli tego pokroju.
Timerballi nigdy nie było dużo :> a tym bardziej nie tak dużo co Premierballi i Moonballi. Ich wartość zaczęła rosnąć wraz z wartością innych rzeczy, takich jak Legendy na eventach, przedmioty występujące na pokach (kwarc, okruch komety...) więc w ich cenie nie ma nic dziwnego.