Co do legend wydaje mi się że nie za bardzo. Bardziej uderzył bym w większą ilość punktów akcji co na przykład 20-30 poziomów zmiana o 5. Oczywiście można pomyśleć nad legendą której nie da się sprzedać aczkolwiek gra jest powiedzmy oparta na wolnym rynku dlatego brak możliwości sprzedaży mógłby zaboleć. Natomiast większą ilością punktów akcji nie pogardził by żaden wyjadacz. Wtedy zadania mogłyby zostać takie jakie są bo powiedzmy inaczej wygląda wychodzenie na + przy 185 a inaczej przy nawet 250. Zakładam że wtedy już byłoby więcej na + niż teraz. Można połączyć ze sobą kilka niedopracowań.
Przykładowo wykorzystać pomysł Hissu tak aby praca miała większy zarobek przy większym poziomem.
Osobiście dobiła mnie mocno lokata.
Jakby tak popatrzeć 1.5kk jest bardzo małą ilością zarobioną podczas miesiąca. Zamiast blokady do 1.5kk można by było ją podnieść. Lub całkowicie zdjąć. Fakt że mogłoby to znacznie gospodarkę zmienić w grze co mogłoby być korzystne bądź nie.
Dość mocnym bólem dla graczy jest monotoniczność gry i brak rywalizacji wśród większości. Co prawda są ludzie którzy stawiają sobie zadania 400 poziom itd. ale oprócz eventów mało kto kiedy mocno klika. Zadania Samsona są dość ciekawym doświadczeniem ale mógłby istnieć coś w rodzaju clicking tournaments. Chodzi w nich jak sama nazwa brzmi klikaniu dla lepszego miejsca. Można by było założyć do nich sezony które dawałyby określone nagrody jak w samsonie ale rozgrywka by polegała na czym innym. Udział brało by się poprzez dołączenie podobnie jak w batlle factory z innymi graczami tyle że searching osób zająłby więcej na przykład wyszukiwał osoby przez następną godzinę oczywiście w chmurze aby nie zakłócić rozgrywki. Gracze mieliby podobne zadania jak te czasowe po dobraniu z tymże trwające na przykład do 4h. Za określone miejsce dostawało by się punkty oraz nagrody niespodzianki (na przykład Berry aby uniknąć deficytu w grze) całość punktowa byłaby podliczają powiedzmy pod koniec miesiąca. Taka rozgrywka zapewniłaby nieustanną rywalizację. Oczywiście graczy wybierało by (jeśli będzie taka możliwość) w podobny poziom bądź ilość oakow aby walka mogła być wyrównana. Oczywiście to jest pierwszy pomysł więc ciężko może być aby idealnie się sprawdził. Ale na schemacie blokowym nawet się układało xD
Kolejna i już ostatnia sprawa to design strony. Osobiście nic nie mam do niego ale można by było założyć podmenu (na przykład ustawienia) z możliwością ustawienia własnego. Chodzi mi tutaj o kolory szesnastkowe lub w RGB. Ok wpisaniu ich w formularzu mogłyby być wysłane do css'a gracza w następnie podmienione. Wtedy każdy mógłby ustawić swój własny i wygodny dla niego wygląd strony. Uniknięto by również wtedy mamrotań ze strony ludności sprzeciwiającej się zmianie designu
Przykładowo wykorzystać pomysł Hissu tak aby praca miała większy zarobek przy większym poziomem.
Osobiście dobiła mnie mocno lokata.
Jakby tak popatrzeć 1.5kk jest bardzo małą ilością zarobioną podczas miesiąca. Zamiast blokady do 1.5kk można by było ją podnieść. Lub całkowicie zdjąć. Fakt że mogłoby to znacznie gospodarkę zmienić w grze co mogłoby być korzystne bądź nie.
Dość mocnym bólem dla graczy jest monotoniczność gry i brak rywalizacji wśród większości. Co prawda są ludzie którzy stawiają sobie zadania 400 poziom itd. ale oprócz eventów mało kto kiedy mocno klika. Zadania Samsona są dość ciekawym doświadczeniem ale mógłby istnieć coś w rodzaju clicking tournaments. Chodzi w nich jak sama nazwa brzmi klikaniu dla lepszego miejsca. Można by było założyć do nich sezony które dawałyby określone nagrody jak w samsonie ale rozgrywka by polegała na czym innym. Udział brało by się poprzez dołączenie podobnie jak w batlle factory z innymi graczami tyle że searching osób zająłby więcej na przykład wyszukiwał osoby przez następną godzinę oczywiście w chmurze aby nie zakłócić rozgrywki. Gracze mieliby podobne zadania jak te czasowe po dobraniu z tymże trwające na przykład do 4h. Za określone miejsce dostawało by się punkty oraz nagrody niespodzianki (na przykład Berry aby uniknąć deficytu w grze) całość punktowa byłaby podliczają powiedzmy pod koniec miesiąca. Taka rozgrywka zapewniłaby nieustanną rywalizację. Oczywiście graczy wybierało by (jeśli będzie taka możliwość) w podobny poziom bądź ilość oakow aby walka mogła być wyrównana. Oczywiście to jest pierwszy pomysł więc ciężko może być aby idealnie się sprawdził. Ale na schemacie blokowym nawet się układało xD
Kolejna i już ostatnia sprawa to design strony. Osobiście nic nie mam do niego ale można by było założyć podmenu (na przykład ustawienia) z możliwością ustawienia własnego. Chodzi mi tutaj o kolory szesnastkowe lub w RGB. Ok wpisaniu ich w formularzu mogłyby być wysłane do css'a gracza w następnie podmienione. Wtedy każdy mógłby ustawić swój własny i wygodny dla niego wygląd strony. Uniknięto by również wtedy mamrotań ze strony ludności sprzeciwiającej się zmianie designu
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.06.2022, 04:24 PM przez Piter.)