Czy zmiana tego ruchu pasowałaby Tobie?
Tak
85.71%
6
Nie. Napiszę dlaczego.
14.29%
1
Nie mam zdania. Napiszę dlaczego.
0%
0
7 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie

Final Gambit

15 Odpowiedzi, 23552 Wyświetleń

"tak więc każdy pok nie ważne czy to ataker czy tank pada na hita (tak samo jak w przypadku K.O.) a wystarczy mieć tylko więcej hp niż przeciwnik"

Owszem jest to ruch który może (ale kategorycznie nie musi) zdjąć przeciwnego pokemona jednym uderzeniem, jednak porównywanie tego do ruchów KO to jakieś nie porozumienie, gambit nigdy nie zada ci więcej obrażeń niż aktualnie posiada pok, zaś KO zadaje Ci znacznie więcej... Jeśli już chcesz do czegoś porównywać to do Zetek o wysokiej mocy.
Piszesz nam że wystarczy mieć tylko więcej hp niż przeciwnik, a kto broni temu przeciwnikowi mieć więcej hp? to nie jest tak że nie może mieć więcej hp od poka stosującego gambit i nie, nie sugeruje tu że teraz powinno sie trenować wyłącznie tanki, to byłaby wyjątkowa głupota Big Grin

---
"Ruchy broniące.. itd. Ok pod warunkiem, że trafimy z rundą w której przeciwnik używa final gambit, już nie będę wspominał o szarfie bo wiadomo praktycznie każdy używa metalicznego proszku."

Jeśli ktoś obserwuje turnieje to idzie wyczuć jako który ruch przeciwnik ustawi gambit (oczywiście nie zawsze tym bardziej na początku gdy ten ruch dopiero zaczynałby być stosowany) i mówie to z doświadczenia dzięki któremu udaje mi sie przewidzieć jak ustawią sie inni
A to źle że nie będziesz wspominał o szarfie, bo jeśli przeciwnik stosuje metaliczny proszek to możemy z powodzeniem założyć że chce nas załatwić szybko czyli w pierwszej rundzie gdyż inaczej przeciwnik może korzystać z różnych leczniczych rzeczy dzięki którym jego szarfa z powodzeniem zadziała, mało tego możemy wtedy równie dobrze zastosować ruchy chroniące.
Idźmy dalej, taki ataker przy założeniu że przeciwnik chce zastosować jako pierwszy gambit nie ma opcji by nie wygrał starcia.
Załóżmy że taki Accelgor ma 24k hp dowolny ataker z 2,5k obrażeń stosujący Zetke rock o mocy 200 jest w stanie mu zadać 23,3k obrażeń to jest dość by z metalicznym proszkiem załatwić takiego tanka i nie dopuścić do zastosowania przez niego gambita Wink

"Stwierdziłeś że po obronie mamy przeciwnika jak na widelcu ale zauważ że zgodnie z Bulbapedią pozwolę sobie zacytować: "If Final Gambit doesn't hit the opponent due to missing, type immunity, or protection, then Final Gambit will fail, and the user will not faint." co za tym idzie przeciwnik nie wykona ruchu i NIE ZOSTANIE Z 1 HP."
Cytowany przez ciebie efekt to część mechaniki z podstawowych gier, nie z tych z których zaś zapożyczany jest efekt który tutaj proponuje Razz. Zgodnie z tym że tak powiem pokemon oddaje swoją energie życiową zostając na skraju wyczerpania by zadać przeciwnikowi obrażenia, więc tak, jeśli przeciwnik obroni sie dzięki szarfie czy też ruchom obronnym to nasz pokemon zostaje z 1HP.
Razz chyba sie ze mną zgodzisz?

Zresztą uważam że gdyby to tak nie działało jak pisze to byłoby zbyt OP

Wiadomości w tym wątku
Final Gambit - przez MrRazz - 03.12.2021, 10:40 PM
RE: Final Gambit - przez Tru3c - 03.12.2021, 11:45 PM
RE: Final Gambit - przez Shikqo - 04.12.2021, 07:23 PM
RE: Final Gambit - przez MrRazz - 04.12.2021, 07:32 PM
RE: Final Gambit - przez Project D - 06.12.2021, 04:46 AM
RE: Final Gambit - przez MrRazz - 06.12.2021, 12:51 PM
RE: Final Gambit - przez Sphinx25 - 06.12.2021, 01:09 PM
RE: Final Gambit - przez Project D - 06.12.2021, 11:28 PM
RE: Final Gambit - przez Sphinx25 - 07.12.2021, 04:55 AM
RE: Final Gambit - przez MrRazz - 07.12.2021, 05:07 PM
RE: Final Gambit - przez Shikqo - 07.12.2021, 11:43 PM
RE: Final Gambit - przez Project D - 08.12.2021, 12:50 AM
RE: Final Gambit - przez Sphinx25 - 08.12.2021, 01:21 AM
RE: Final Gambit - przez MrRazz - 08.12.2021, 01:51 AM
RE: Final Gambit - przez Hissatsu - 08.12.2021, 05:41 PM
RE: Final Gambit - przez Zen - 08.12.2021, 09:08 PM



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości