(12.10.2023, 10:37 PM)Szkicownik napisał(a):Nie tykać turniejów :p są dobrze zrobione po to gracz trenuje miesiącami pokemony by mogły zgarniać pH dla niego. Do turnieju startuje sporo osób a tylko 3 z jednej grupy coś zgarną jak stoi jest dobrze a przelicznik no cóż Alex powiedział swoje :/(12.10.2023, 09:57 PM)James napisał(a): Tak działa każdy system, spójrz na to pod kątem codzienności, wszystko tak wygląda, a narzekanie tylko po to żeby narzekać, też jest trochę bez sensu
Niektórym może się przelicznik nie podobać, ale będę szczery, w tym aspekcie nie ma co zmieniać
Jedynie co powinni zmienić pod względem ph to trudność go zdobycia za darmo. Za turnieje sobie ludzie bardzo łatwo farmią po 4-6k ph jak 2/3 razy wbijesz te 1 miejsce czy to w innych grupach czy innym turnieju i te wszystkie ph z turniejów idzie w obieg na targu co psuje trochę rynek.
Wystawiłem przykładowo 10 przedmiotów za Y oraz PH, 9 z nich poszło za PH. Wystawiłem znowu w tej samej cenie te 10 przedmiotów tylko że jedynie za Y i...
nikt nie kupił a cena najniższa na targu, oferta wygasła i została z czasem usunięta, wystawione przedmioty ponownie tylko za Y i ta sama sytuacja, za trzecim razem wystawiłem za ph i momentalnie poszło wszystko.
Morał jest taki że ludzie za dużo PH sobie wyfarmili i wątpie by to było ph zakupione drogą wydania prawdziwej gotówki.
Jasne że np. zapowiedziana redukcja do 10k ph u każdego a reszta wymieniona z automatu na jakieś oaki/exp czy cokolwiek innego zbalansowałoby bardziej grę ale nieuczciwe by było dla tych którzy już sobie sporą sumę wyfarmiło. Może jakieś eventowe skrzynki za ph z lepszymi nagrodami aby chociaż część ph nie szło dalej w obieg i przede wszystkim zredukowanie nagród w postaci ph do minimum celem zwiększenia nagrody w postaci oaków albo losowego pokemona danego typu jaki jest turniej aby zachęcić jednak do brania udziału w turnieju.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz