Propozycja mi się podoba. Osobiście byłbym za pierwszą zaproponowaną opcją czyli max 40% ze stałą szansą, niezależną od poziomu pokemona.
Zawsze przy tego typu propozycjach mam jedynie obawy o to jak zachowa się gospodarka gry. Większa szansa na złapanie tanim ballem przełoży się na mniejsze koszty łapania czyli zwiększenie zarobków w lokacjach. Zwiększenie zarobków bez zwiększania kosztów z kolei zwiększa dysproporcję pomiędzy Yen, a PH przez co zwiększa się kurs. Ciężko ocenić jak zachowa się gra. Cena tych balli z pewnością urośnie w miarę jak zapasy będą się kurczyć. I pytanie co wtedy, czy pojawią się pomysły takie jak teraz żeby zwiększać drop Timerballi/Repeatballi?
Tak więc z jednej strony super bo mamy kolejny ball, który będzie chętnie używany, a z drugiej trudne do przewidzenia konsekwencje długoterminowe.
Zawsze przy tego typu propozycjach mam jedynie obawy o to jak zachowa się gospodarka gry. Większa szansa na złapanie tanim ballem przełoży się na mniejsze koszty łapania czyli zwiększenie zarobków w lokacjach. Zwiększenie zarobków bez zwiększania kosztów z kolei zwiększa dysproporcję pomiędzy Yen, a PH przez co zwiększa się kurs. Ciężko ocenić jak zachowa się gra. Cena tych balli z pewnością urośnie w miarę jak zapasy będą się kurczyć. I pytanie co wtedy, czy pojawią się pomysły takie jak teraz żeby zwiększać drop Timerballi/Repeatballi?
Tak więc z jednej strony super bo mamy kolejny ball, który będzie chętnie używany, a z drugiej trudne do przewidzenia konsekwencje długoterminowe.