"Też uważam że dysproporcja ekonomiczna nowych i doświadczonych graczy coraz bardziej się zwiększa."
Przepraszam bardzo, ale co? wy myślicie że przykładowo gracz który założył konto w 2015 roku grając mniej więcej regularnie nie będzie sie rozwijał bo w 2021 pojawią sie nowi gracze? że taki gracz zwyczajnie mają głowe na karku i grając regularnie nie będzie miał przewagi nad graczami z mniejszym stażem? co wyście sie wczoraj urodzili? przecież to jest naturalny porządek rzeczy że jak ktoś jest doświadczony, gra dłużej i ma głowe tak gdzie trzeba to ma przewagę!
Oczywiście da sie by gracz nowy ścigał doświadczonych, ale większość ma pstro w głowie może nawet nie wiedzą gdzie są jakie itemy (napewno nie wiedzą, co widać po ogólnym gdy nie raz pytają o mapki dropu), albo w której lokacji najlepiej klikać by mieć jak największe zyski z hodowli itd to nie oczekujcie cudów, nigdy nie będą mieli startu do graczy grających regularnie.
Między innymi właśnie dlatego nie powinno sie zmniejszać nagrody w oakach z zadań jeśli faktycznie nie chcecie jeszcze bardziej powiększać przewagi doświadczonych graczy nad resztą, bo to byłby ogromny strzał w kolano.
Chcecie żeby każdy miał równe szanse? możecie spróbować jak konkurencja zrobić serwer eventowy i niech każdy zaczyna z tym samym dorobkiem jaki oferuje konto na takim serwerze. Chociaż to i tak tylko rozwiązanie na czas eventu...
"Zwiększenie dropu ponieważ zadania elma za pH pozwalają oficjalnie mielić pH na y w dużo większym przeliczniku niż oficjalny a do mikstur jest zwiększony popyt na berry"
Równie dobrze można zmniejszyć ilość itemów potrzebny w warsztacie na dany przedmiot (20 berry do szukania dla niektórych graczy to całkiem sporo) i o wykonanie zadania z oddaniem przedmiotu będzie o wiele łatwiej i gracz nie będzie musiał już kupić od kogoś innego, albo całkiem zabrać z zadań oddawanie przedmiotów z warsztatu... chociaż osobiście żadne z tych tu wspomnianych wyjść nie wydaje mi sie mądre/dobre/rozsądne bo to raczej nie w tym tkwi problem...
Przepraszam bardzo, ale co? wy myślicie że przykładowo gracz który założył konto w 2015 roku grając mniej więcej regularnie nie będzie sie rozwijał bo w 2021 pojawią sie nowi gracze? że taki gracz zwyczajnie mają głowe na karku i grając regularnie nie będzie miał przewagi nad graczami z mniejszym stażem? co wyście sie wczoraj urodzili? przecież to jest naturalny porządek rzeczy że jak ktoś jest doświadczony, gra dłużej i ma głowe tak gdzie trzeba to ma przewagę!
Oczywiście da sie by gracz nowy ścigał doświadczonych, ale większość ma pstro w głowie może nawet nie wiedzą gdzie są jakie itemy (napewno nie wiedzą, co widać po ogólnym gdy nie raz pytają o mapki dropu), albo w której lokacji najlepiej klikać by mieć jak największe zyski z hodowli itd to nie oczekujcie cudów, nigdy nie będą mieli startu do graczy grających regularnie.
Między innymi właśnie dlatego nie powinno sie zmniejszać nagrody w oakach z zadań jeśli faktycznie nie chcecie jeszcze bardziej powiększać przewagi doświadczonych graczy nad resztą, bo to byłby ogromny strzał w kolano.
Chcecie żeby każdy miał równe szanse? możecie spróbować jak konkurencja zrobić serwer eventowy i niech każdy zaczyna z tym samym dorobkiem jaki oferuje konto na takim serwerze. Chociaż to i tak tylko rozwiązanie na czas eventu...
"Zwiększenie dropu ponieważ zadania elma za pH pozwalają oficjalnie mielić pH na y w dużo większym przeliczniku niż oficjalny a do mikstur jest zwiększony popyt na berry"
Równie dobrze można zmniejszyć ilość itemów potrzebny w warsztacie na dany przedmiot (20 berry do szukania dla niektórych graczy to całkiem sporo) i o wykonanie zadania z oddaniem przedmiotu będzie o wiele łatwiej i gracz nie będzie musiał już kupić od kogoś innego, albo całkiem zabrać z zadań oddawanie przedmiotów z warsztatu... chociaż osobiście żadne z tych tu wspomnianych wyjść nie wydaje mi sie mądre/dobre/rozsądne bo to raczej nie w tym tkwi problem...