Ehh, widzę że wyciągnęliście sobie tutaj prywate co nie sprzyja naszej dyskusji. CIężko odnieś się do wszystkiego co pisaliście.
1. Obecnie zadania za PH będzie można pominąć 5 razy (to się może w przyszłości zmieniać - w zależności od sytuacji w grze). Zadania za bilety dalej są nieograniczone.
2. Żeby zadania można było pomijać znacznie więcej niż 5 razy to trzeba by było spowodować że na wykonanie zadania będziemy zużywali znacznie więcej napojów Oaka niż dostawali w nagrodzie. Na ten moment nie chcemy tego robić, także zostajemy przy 5 pominięciach i będziemy po krótszym/dłuższym czasie wprowadzać zmiany w zależności od sytuacji w grze.
3. Nie zauważyliśmy wzrostu kupna PH za PLN gdy zwiększyliśmy liczbę resetów zadań Elma. Także, nie przewidujemy spadku kupna PH za PLN gdy ograniczymy to do 5 razy. Jednakże, jeżeli tak się stanie to nie zamierzamy powracać do starego systemu wyłącznie ze względu na ten fakt.
4. Struktura płatności za resety zadań to 20, 30, 40, 50, 60
5. Nie będzie możliwości podglądu Oaków przy wyborze łatwego/trudnego zadania. Do zadania dobieramy nagrodę, a nie do nagrody dobieramy zadanie.
6. Poziom trudności zadania jest powiązany skokowo z poziomem postaci. Nie wyłącznie od 1000 poziomu jest widoczna zmiana.
1. Obecnie zadania za PH będzie można pominąć 5 razy (to się może w przyszłości zmieniać - w zależności od sytuacji w grze). Zadania za bilety dalej są nieograniczone.
2. Żeby zadania można było pomijać znacznie więcej niż 5 razy to trzeba by było spowodować że na wykonanie zadania będziemy zużywali znacznie więcej napojów Oaka niż dostawali w nagrodzie. Na ten moment nie chcemy tego robić, także zostajemy przy 5 pominięciach i będziemy po krótszym/dłuższym czasie wprowadzać zmiany w zależności od sytuacji w grze.
3. Nie zauważyliśmy wzrostu kupna PH za PLN gdy zwiększyliśmy liczbę resetów zadań Elma. Także, nie przewidujemy spadku kupna PH za PLN gdy ograniczymy to do 5 razy. Jednakże, jeżeli tak się stanie to nie zamierzamy powracać do starego systemu wyłącznie ze względu na ten fakt.
4. Struktura płatności za resety zadań to 20, 30, 40, 50, 60
5. Nie będzie możliwości podglądu Oaków przy wyborze łatwego/trudnego zadania. Do zadania dobieramy nagrodę, a nie do nagrody dobieramy zadanie.
6. Poziom trudności zadania jest powiązany skokowo z poziomem postaci. Nie wyłącznie od 1000 poziomu jest widoczna zmiana.