Moim zdaniem przyrosty w treningu poka to najmniej ważna rzecz... Przy doborze poka zwracam uwagę na...
1) Typy - Odporności i konkurencja są dosyć ważne, np trenując tanka zwróć uwagę czy nie ma jakiejś słabości x4. pokemony z dwoma a nawet trzema typami są dodatkowo u mnie punktowane za częstsze pokazywanie się w turkach w odróżnieniu od takiego jedno typowca....
2) Gama ataków - Tutaj patrzę jak wiele ruchów może się dany pokemon nauczyć... Bo jak wiemy więcej ruchów daje więcej możliwości. im więcej typów ataków ma pokemon tym lepiej może się ustawić pod słabości konkurencji w turkach. tak samo jakie posiada ruchy: Power swap, Power Split, Recover, Magic Guard, Trick to myślę sobie że może nadawać się na tanka, albo Fake out, Sky attack i magic room czy ruchy z priorytetem pod które można robić osobne strategie na turkach
3) Zdolność - Zdolność nie jest do końca wyznacznikiem zwycięstwa ale są miłym dodatkiem i mogą nie raz o tym zwycięstwie zadecydować.. (chyba że mowa o np zdolce disguise ) do takich fajniejszych zdolności należy moim zdaniem : Huge Power, Pure Power, Guts, Unburden, Disguise, Sticky Hold, Iron Fist, Drough, Sand Stream, Levitate, Unnerve, Protean, Fluffy, Multiscale, Scrappy i wiele, wiele więcej. Fajnie abyś sam sobie to ogarnął
4) I najważniejsze czyli to jak dany pok się tobie podoba... nie ma sensu trenować poka którego nie lubisz
Na bank wiele rzeczy pominąłem... jak sobie przypomnę to dopiszę w trakcie
Kolejność nie ma znaczenia :x
1) Typy - Odporności i konkurencja są dosyć ważne, np trenując tanka zwróć uwagę czy nie ma jakiejś słabości x4. pokemony z dwoma a nawet trzema typami są dodatkowo u mnie punktowane za częstsze pokazywanie się w turkach w odróżnieniu od takiego jedno typowca....
2) Gama ataków - Tutaj patrzę jak wiele ruchów może się dany pokemon nauczyć... Bo jak wiemy więcej ruchów daje więcej możliwości. im więcej typów ataków ma pokemon tym lepiej może się ustawić pod słabości konkurencji w turkach. tak samo jakie posiada ruchy: Power swap, Power Split, Recover, Magic Guard, Trick to myślę sobie że może nadawać się na tanka, albo Fake out, Sky attack i magic room czy ruchy z priorytetem pod które można robić osobne strategie na turkach
3) Zdolność - Zdolność nie jest do końca wyznacznikiem zwycięstwa ale są miłym dodatkiem i mogą nie raz o tym zwycięstwie zadecydować.. (chyba że mowa o np zdolce disguise ) do takich fajniejszych zdolności należy moim zdaniem : Huge Power, Pure Power, Guts, Unburden, Disguise, Sticky Hold, Iron Fist, Drough, Sand Stream, Levitate, Unnerve, Protean, Fluffy, Multiscale, Scrappy i wiele, wiele więcej. Fajnie abyś sam sobie to ogarnął
4) I najważniejsze czyli to jak dany pok się tobie podoba... nie ma sensu trenować poka którego nie lubisz
Na bank wiele rzeczy pominąłem... jak sobie przypomnę to dopiszę w trakcie
Kolejność nie ma znaczenia :x