• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy chcesz Hale pojedynków w grze?
Tak
Nie
Obojętnie
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hala pojedynków
#16
Oczywiście. Pokemony miałyby dobierane taktyki, aby były możliwie najsilniejsze na swoim poziomie. Z racji, że nie jestem tak obeznany z taktykami jak większość z Was to chętnie wezmę kogoś do pomocy przy tym. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt na priv w grze.

I tak, to jest gra z komputerem.

Johnny, rozumiem Twoje podejście. Dlatego też utworzyłem tę propozycje.
 
Odpisz
#17
pomysł mi się podoba jestem na TAK czekam aż to się pojawi w grze
 
Odpisz
#18
Dostrzegam pewien problem w tym pomyśle. Rozumiem, że ten pomysł ma w praktyce sprawdzić siłę naszych trenowanych pokemonów. A co z pokemonami które mogą wygrywać bez żadnego treningu? Mam tu na myśli machopa z no guard+fissure, który wygrywałby walkę niezależnie od tego ile rywal miałby obron i hp albo ostatnio całkiem popularny cottone z połączeniem prankster+endeavor, który również potrafi bez żadnego treningu pokonywać mocno wytrenowane poki.
 
Odpisz
#19
Nie wierzę że to piszę ale zgadzam się z Johnnym95 :/ Potrzeba naprawienia/zastąpienia zamku bitew ale ta hala to nie jest rozwiązanie.
 
Odpisz
#20
Tino, zamek bitew to walki gracz vs. gracz, natomiast proponowana hala pojedynków to walki gracz vs. boty. Te sprawy się nie łączą, można jednocześnie usprawnić to pierwsze i wprowadzić to drugie i myślę, że to by było optymalne rozwiązanie.
 
Odpisz
#21
To jak z tą Halą Big Grin???
 
Odpisz
#22
Jestem na nie i niespecjalnie chce mi się to argumentować, bo po prostu uważam, że będzie to kolejna bezużyteczna zakładka w grze. I tak każdy ogarnięty gracz zajdzie baaaaaaaardzo daleko w tej hali, czy to używając wspomnianych wyżej taktyk niezależnych od statystyk czy też pożyczając pokemony od innych graczy, co można bez problemu robić. Nie widzę żadnej satysfakcji w ubijaniu pokemonów ustawionych przez bota, tym bardziej, że nie ma za to sensownych nagród, ani w sumie żadnej innej motywacji by się za brać.
 
Odpisz
#23
Ehhh... Wg mnie powinno się usunąć połączenie ataków K.O. ze zdolnością No Guard.

Na początku czytania komentarzy byłam na tak, ale ostatecznie nie mam zdania.

Hala powinna być na zasadzie turniejów jr.
 
Odpisz
#24
Jestem na tak, aczkolwiek expa mogłaby zdobywać nasza postać za zwycięskie pojedynki.
 
Odpisz
#25
Mysle, ze pomysl ma jedna wade jesli kazdy gracz mialby dostac tego samego pokemona ktory by mial walczyc z mewtwo. Kazdy by sie informoqal jak go pokonac co by zrobilo sie monotonne bo kazdy juz by wiedzial jak. Najlepiej jak gracz przed walka bedzie mial do wyboru losowego pokemona, i jak legenda tez sie trafi losowa zgodna z poziomem.
 
Odpisz
#26
Czemu od razu na początek legendy do pokonania? Nie lepiej dac najpierw zwykle pokemony później shiny później mega ewolucje pokemonów później legendy a na koniec ultrabestie.
 
Odpisz
#27
Pomysl juz tu troche siedzi, a jestem ciekaw, czy cos z tym planem ruszylo.
 
Odpisz
#28
Widzę że bawimy się w górnika Spain? Big Grin
 
Odpisz
#29
Pomysl chyba warty odkopania Big Grin
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości