• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Co ty na to?
Jestem za
Jestem przeciw
Pomysł do poprawki
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 4.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zdolnosci Pressure i Frisk
#1
Zastanawia mnie fakt dlaczego pokemony Dusclops i Dusknoir nie maja zdolnosci. Dotarlem do informacji ze zdolnosci tych pokemonow to Pressure (1 zdolnosc ktora w duzym skrocie powoduje ze pokemon atakujacy posiadacza tej zdolnosci szybciej sie meczy czyli np po wykonaniu ataku musi 1 runde odpoczac). Zdolnosc ukryta to Frisk (powodujaca ze wlasciciel tej zdolnosci moze sprawdzic lub zablokowac przedmiot posiadany przez przeciwnika). Prosze o wasze opinie i ewentualne poprawki. Ponizej dodaje liste pokemonow takze posadajacych te zdolnosci.


Pressure : 1 zd (Aerodactyl, Articuno, Zapdos, Moltres, Mewto, Raikou, Entei, Suicune, Lugia, Ho-oh, Dusclops, Absol, Duscnoir, Deoxys - wszystkie formy, Vespiquen, Spiritomb, Weavile, Dialga, Palkia, Giratina, Kyurem)

              ukryta: Wailmer, Wailord, Pawniard, Bisharp

Frisk : 1 zd (Stantler, Shuppet, Banette, Gothita, Gothorita, Gothitelle, Phantump, Trevenant, Pumpkaboo i Gourgeist - wszystkie formy, Noibat, Noivern)

         ukryta: ( Wigglytuff, Sentret, Furret, Yanma, Duskull, Dusclops, Yanmega,Dusknoir)

Prosze o dodawania wlasnych propozycji, kazdy pomysl mile widziany.
 
Odpisz
#2
Ja wyczytałem ze zdolność Pressure powoduje że używając ataku zamiast 1 PP tracimy 2 PP. U nas PP nie ma więc odpada.


Frisk tylko sprawdza jaki iteam trzyma przeciwnik a u nas są wszystkie widoczne.
 
Odpisz
#3
Ja też uważam że warto by wprowadzić jakieś zastępstwo dla tych umiejętności szczególnie pressure jako, że większość pokemonow która ma do niej dostep to legendy. Chociaż rozwiązanie zaproponowane przez autora posta jest zdecydowanie za mocne.

Moje propozycje dla Pressure tak by umiejetnosć w jakiś sposób nawiązywała do zmęczenia w walce:
A) Przeciwnik niezależnie od szybkości nie może zaatakować dwa razy w jednej turze - to rozwiązanie jest bardzo korzystne dla tankow i poków z wytrenowanym hp zamiast speeda, ale też nie z kosmosu bo de facto pranster działa tak samo a nawet lepiej tyle, że dla ataków statusowych
B) Pokemon nigdy nie przegra walki w wyniku zmęczenia (ergo gdy na koniec walki ma mniej hp to jest remis a nie przegrana) - to jest fajna opcja przeciw tankom ale poza nimi raczej nie przydatna. Nie powinna być przesadnie mocna ani za bardzo namieszać.

Oczywiście nie upieram się, to tylko moje propozycje.
 
Odpisz
#4
Ja również uważam że należałoby jakoś zmodyfikować te zdolności tak by odpowiadały do realiów pokewars. Sam ostatnio główkowałem nad Pressure.
Osobiście nawet podoba mi sie pomysł Agrona, jednak Anakin może mieć racje że to byłaby zbyt mocna modyfikacja ten zdolności, nawet mimo to że w większości to legendy posiadają tą zdolność. Ale co gdyby to zmodyfikować? Np. dać rosnącą procentową szanse na to że po wykonaniu ruchu (nawet niecelnego) pokemon przeciwnika będzie musiał w następnej turze odpocząć? Czyli po wykonaniu pierwszego ruchu istnieje przykładowo 30%(10%?) szans na to że w następnej turze pokemon przeciwnika będzie musiał odpocząć i po wykonaniu każdego następnego ruchu ten procent rósłby o kolejne 5%

Pomysły Anakina też są ciekawe

Sam zaś myślałem o czymś w stylu że ta zdolność sprawiałaby że po każdym wykonanym ataku (nawet niecelnego) celność pokemona przeciwnika stopniowo by spadała powiedzmy jakieś 5%


Co do Frisk to nie wiem jakby to miało działać u nas.
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości