• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy chcesz aby dodano przedstawione przedmioty?
Tak, wszystkie.
Tak, ale nie wszystkie. (Napisz które)
Nie.
Nie mam zdania
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowe itemy
#16
To ja chciałbym dorzucić jeszcze trzy itemy do tej już pokaźnej listy potencjalnie nowych itemów Smile

Ring Target: Niweluje odporności trzymającego go Pokemona. Czyli kolejny przedmiot przeznaczony dla Trickerów, bo raczej nikt celowo nie pozbywałby sie własnych odporności Wink

Sticky Barb: Pod koniec tury Sticky Barb zadaje obrażenia posiadaczowi o wartości 12,5% maksymalnego HP w każdej turze. Jeśli pokemon bez trzymanego przedmiotu trafi poka trzymającego Sticky Barb ruchem kontaktowym, to Sticky Barb przeniesie się do poka który użył tego ruchu. Sticky Barb nie zadaje obrażeń za pomocą Magic Guard. Moim zdaniem jest to przedmiot dla poków które mogą pozbawić rywala przedmiotu takie jak Pluck i Bug Bite które zjadają Berry rywala (niestety u nas efekt tych ataków nadal nie został dodany) czy też znów dla Trickerów, ale być może ktoś wymyśliłby więcej zastosowań.

Amulet Coin: Podwaja nagrodę pieniężną otrzymaną z walki. Podwaja również ilość monet odebranych z ataku Pay Day (mam nadzieje że ten atak kiedyś zostanie u nas dodany). Przedmiot ten kumuluje sie również z innym atakiem, który podwaja zdobyte pieniądze, ruch ten to Happy Hour, który można zdobyć jedynie poprzez zaproponowane przeze mnie Event Moves. Także jak widzimy jest to przedmiot stricte przeznaczony dla pokemonów do dziczy.


I muszę dodać że początkowo nie byłem przekonany do tego co pisze Anakin o tym ograniczeniu ilości trzymanych itemów przeznaczonych stricte dla Trickerów, ale teraz uważam że jest to konieczne, bo jak zostało zauważone, byłyby zdecydowanie za mocne. A uważam że szkoda byłoby nie dodać wymienionych tu przedmiotów, ponieważ poszerzają one taktyki o przynajmniej kilka nowych rozwiązań. Ja osobiście obstawałbym za ograniczeniem do dwóch przedmiotów (maksymalnie trzech tak jak jest teraz), notabene to samo zastosowanie można byłoby zrobić przy Wysysaczach, ograniczyć je do maks dwóch/trzech takich przedmiotów żeby nie stały sie zbyt silne i myślę że można dodać do gry wszystkie wymienione w tym wątku przedmioty. 

PS. nie zasugerowałem tu żadnych planów bo równie dobrze na ich składniki mogą iść któreś z już proponowanych w tym temacie itemów i tak, uważam że powinny być to przedmioty do wytwarzania w warsztacie, ale jeśli uznacie inaczej to nie będe sie spierał Wink 
 
Odpisz
#17
Life orb by zadawał obrażenia atakujacemu gdyby ten miał zdolność roc head?
 
Odpisz
#18
z tego co pisze bulbapedia to tylko magic guard broni przed obrażeniami z life orba
 
Odpisz
#19
Dołączam item Weakness Policy na który się dziś natknąłem.
Jeśli trzymający zostanie uderzony atakiem superefektywnym, to jego atak i specjalny atak zwiększają się o 2 Stages.
Item stricte dla atakerów, głównie dla offtanków
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości