• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Ankieta:
Tak
Nie
Do poprawy
Nie wiem
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 4.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ujednolicenie zatruć
#1
Zatrucie działa na X tur.
Silne zatrucie działa do usunięcia.

Proponuję, aby zwykłe zatrucie również działało do usunięcia. Nie ma sensu w drugą stronę, ponieważ i tak dwa typy są odporne na zatrucie, występują zdolności odporne na zatrucie, a co najważniejsze wystarczy zwykłe Berry żeby się odtruć.

Pojawiają się dwa pytania:
1) Muchomor
2) Tetrodoksyna

1) Proponuję, aby muchomor nie był zastępstwem trucizn. Zostaje zatrucie na dwie tury.
2) Tetrodoksyna obecnie wydłuża działanie trucizny o turę. I tak nikt jej nie używa. Proponuję zwiększenie dmg trucizn o 25%-50%.
 
Odpisz
#2
Ja na tak dla tematu i dla pytania nr 1.
pytanie nr 2 na nie

Jesli już zaczepiasz ten temat wypadałoby wprowadzić prawiłdowe działanie podpalenia równiez :0 Czyli mianowicie działa całą walke i podpalony pokemon ma obniżoną statystyke ataku Wink

Gdyby jeszcze rest leczył ze złych stanów, to wgl miodzio Big Grin
(nie wspominam o źle działającym paraliżu bo jego zmiana jest już zaakceptowana)
 
Odpisz
#3
Nie upieram się przy Tetrodoksynie. Po prostu głupio mieć kolejny niepotrzebny przedmiot.
 
Odpisz
#4
Jak najbardziej na tak ale tetrodoksyna zamiast 25-50% 30% myślę Smile
 
Odpisz
#5
Nie widzę potrzeby zmieniania czegoś, co działa dobrze. Ulepszając trucie ulepszasz pokemony poison i steel, które są na nie odporne, przy czym steel i tak jest najlepszym typem w grze.
Druga sprawa, dlaczego zatrucie miałoby działać do usunięcia a np podpalenie nie? Smile

PS
Zapominasz o fakcie, że nikt na turniejach nie używa trucia bez knock off/embargo/incinerate, dlatego zwykła berrka nie wystarczy na odtrucie.
 
Odpisz
#6
Ponieważ tak było w oryginale, a ten temat dotyczy zatruć, a nie podpaleń? Jeżeli chcesz pisać o podpaleniach stwórz osobny temat.
I nie ma ŻADNYCH przesłanek, aby zatrucie trwało X tur.
NIKT nie używa zatruć w tej chwili. Jedynie silne zatrucia.

"A z zatruciem jest tak jak jest bo kiedyś tak to wymyśliliśmy."- Alex, zapytany dlaczego Toxic działa nieprzerwanie, a Poison tylko X tur.
 
Odpisz
#7
Oryginalnie z tego co pamiętam to zwykłe zatrucie trwało do usunięcia/padnięcia pokemona.
Jestem za tym by trucizna również na pokewars trwała aż do usunięcia.

Lecz pozostaje wspomniana kwestia muchomoru, tetrodotoksyny i mikstury trującej.
1. Jestem za tym by muchomor dalej zatruwał na 2 rundy jak to jest teraz.
2. Co do tetrodotoksyny:
- proponuję by obrażenia od trucizny były zwiększone 20-25% ( mówię tylko o zwykłym zatruciu, przy silnym np. od toxica lepiej by było gdyby nie zwiększało ),
- jeżeli muchomor nadal ma zatruwać na 2 rundy to można zostawić obecne działanie z wydłużeniem o jedną rundę.
3. Czy mikstura trująca też będzie zatruwać tak jak obecnie na 1-3 rundy czy do końca walki?
 
Odpisz
#8
2. Tylko na zwykłe zatrucie ewentualnie by działało, z Toxic byłoby zbyt silne.

3. Jest to zbyt powszechne, jak muchomor, nie powinien każdy pokemon móc korzystać z zatruć. Powinna to być domena pokemonów Poison oraz Grass.
 
Odpisz
#9
3. To przy zatruciach poprzez miksturę trującą tetrodotoksyna również mogła by wydłużać zatrucie o jedną rundę.
 
Odpisz
#10
To, że temat jest o zatruciu nie oznacza, że nie mogę pisać o podpaleniu (które działa podobnie do zatrucia) bo tobie nie podoba się, że ktoś ma zdanie odmienne od twojego. 
Nie każda mechanika z oryginału zadziała dobrze na naszą grę i będzie do niej pasować. Uważam także, że nie potrzebny nam boost magic bounce.
 
Odpisz
#11
@Anonim
Nie możesz podważać tym, że podpalenie działa jak działa. Temat dotyczy jedynie ujednolicenia zatruć, nie DPS. Dopisek o innym zdaniu jest żałosny... Powinienem już dawno temu się przyzwyczaić do braku kultury na tym forum, ale to mnie wciąż zadziwia.
Twój komentarz nie wprowadza nic do tematu. Nie napisałeś jak ta mechanika nie pasuje do PokeWars ani jak wpłynie to na boost Magic Bounce.
A w poprzednim komentarzu zapomniałeś, że nie TRUCIE, a TOXIC jest wykorzystywany z Knock Off/Embargo/Incinerate.
 
Odpisz
#12
Już tłumaczę Smile

Pokemon x nakłada zmienione zatrucie na pokemona y z magic bouncem > Pokemon je odbija i efekt działa na pokemona x nie przez kilka rund a do końca.  Nie uważasz, że to znaczny boost dla natu i sabków, które i tak zdominowały turnieje (zwłaszcza 1 klasę)?

W poprzednim komentarzu faktycznie wyraziłem się nieprecyzyjnie. Oczywiście miałem na myśli poważne zatrucie (toxic/poison fang)

Zatrucia można używać np do spalania przeciwnikowi białego zioła, aby nie wyleczyło innego stanu. Toxic to z kolei bardzo silny ruch, który zazwyczaj prowadzi do pokonania przeciwnika. Zwykłe zatrucie jest może słabsze i nie działa do końca walki, ale ma swoje zastosowanie. Po co niszczyć ten balans, jeśli wszystko działa dobrze?
 
Odpisz
#13
Po co niszczyć? Aby warto było używać Zatrucia nie tylko do zbicia Zioła...
Poważne zatrucie nie podlega zmianie w żaden sposób.
A więc uważasz, że to Zatrucie jest problemem z Magic Bounce, nie Taunt, Toxic, Thunder Wave, ale Poison Powder/Gas? Naprawdę?
Poza tym Sableye zdominowały z powodu Prankstera, nie Magic Bounce. Dopiero teraz, po poprawie błędu z odbijaniem Embargo Sableye z Pranksterem same zaczną się usuwać z turniejów.
 
Odpisz
#14
Czy ja powiedziałem coś o zmianie poważnego zatrucia? Uważam, że obecny porządek jest dobry i nie ma sensu go burzyć.

Uważam, że zdolność magic bounce jest zbyt mocna, dlatego nie należy jej wzmacniać ulepszając efekty, na które działa tylko je nerfić( jak w przypadku thunder wave).

Sableye nie zaczną znikać Smile  Zastanów się... ten pokemon ma jedną słabość, odporność na 2 typy, 2 bardzo dobre zdolki, priorytety, niezłe gamy zarówno pod specjalny jak i pod zwykły atak. Do tego 4 ruchy regenerujące hp, trick, taunt, embargo, knock, inci Smile 
 
Odpisz
#15
@Anonim
A możesz to jakoś uargumentować? Dlaczego obecny porządek jest dobry? Oraz dlaczego powinno się nerfić wszystko co Magic Bounce odbija, bo to nie ma żadnego sensu? Nie tylko pokemony z Magic Bounce są w grze.
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości