• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Disguise i inne zdolnosci.
#1
Krótko i sprawnie.

Jesli administracja chce zmieniac w dowolny sposób zdolnosci tak jak zrobila to ze zdolnością Disguise to zakladam temat o nerfie ponizej wymienionych zdolnosci poniewaz dają one znaczna przewage nad innymi:
Magic bounce, prankster, huge power, pure power, guts, dazzling, gale wings, queently majesty, magic guard, shields down.

Jednakowoż podaje pod dyskusje czy bu nie zboostowac kilku zdolnosci w celu wyrownania rozgrywki

Jesli na przykladzie disguise widzimy że można zmienic zdolnosc na taką ktora dziala KOMPLETNIE INACZEJ niz w oryginale to czemu innych tak nie zmienic?

Rownoczesnie pytam dlaczego disguise zostalo zmienione? Jesli jedynym argumentem jest sila danej zdolnosci to wszystkie zdolki ktore wymienilem i pewnie jeszcze jakies powinny rpwniez zostac zmienione.

Nie pozdrawiam. Nie zapraszam do dyskusji bo jak widac nie ma o czym
 
#2
kolejna sytuacja jak czerwoni robią graczy na szaro Tongue

Brak informacji o możliwości zmiany z dolności Disguise

nie ma to jak kupić sh samice Mimikyu i dowiedzieć się że po kilku kluciach jest ona poprostu bezwartościowa
jeden wielki Żart Wink
 
#3
Magic Bounce- zawsze było op. Ciężko to zbalansować w taki sposób, aby wciąż zdolność była grywalna. Bo nie czarujmy się, pokemony są wybierane ze względu na tą zdolność, a nie na typy czy ruchy.

Prankster- tutaj problem jest tylko z Embargo + mikstury. Nie pamiętam jaki był ostateczny werdykt w innym temacie.

Huge/Pure Power- Działa prawidłowo i dopiero na wyższych poziomach pokazuje jak bardzo mocna jest.

Guts- Powinno dawać +5%, nie +50%.

Dazzling/Queenly Majesty- zamiast wyłączenia ruchu wystarczy wyzerowanie priorytetu lub nadanie prioytetu -1.

Gale Wings- balans był w oryginale, gdzie działała tylko przy 100% HP. Niestety Metaliczny Proszek oraz Muchomor działają na tyle źle w tej grze, że jest to niemożliwe i psują kilka zdolności, w tym Sturdy.

Magic Guard- nie może otrzymać obrażeń od DPS, nie widzę tutaj nic OP.

Shields Down- gdyby pokemon mógł coś pokazać lub gdyby działało przeciw twardemu cc byłoby OP, w tej chwili nie jest.


EDIT:
Nie jest bezwartościowa. Wciąż Mimikyu Offtanki będą w grze.
Poza tym pisałem, że kilka zdolności jest zbyt OP już na samym początku. To była tylko kwestia czasu.
 
#4
Mam wylane na tą gre od kilku dni, nerf pól, totalna nuuuuuda, a teraz to xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nawet turnieju ghost nie było ani fairy i nie zobaczyliśmy faktycznej siły mimika a wy takie rzeczy odpieprzacie Smile udławcie sie w pieniążkach ktore wam przesyłają i buffujcie dalej sableya i xatu Smile wkoncu to slabe pokemony z useless zdolkami
 
#5
Velkoz mowisz ze nie qiesz jak zbalansowac magic bounce zeby bylo grywalne? Wymyslmy nowe dzialanie tak jak przy disguise Smile widzimy ze jest to mozliwe Wink
Ja proponuje aby zwiekszalo obrone o 10% Wink
A co do huge i pure powet to nie dzialają poprawnie. W oryginale podnosily atak o pewien procent ktory dawał 1 lub 2 stage. Tutaj stage to 5% Wink ta dam
 
#6
@Unity
Pozwolę sobie na cytat członka stowarzyszenia:
Cytat:Póki jeszcze chce mi się w to pykac to pomogę w razie czego

Chodzi o sprawdzanie które lokacje są opłacalne. Zmiana Pól oraz Zadania Codzienne wychodzące na minus to na tyle duże combo, że łatwo stracić ochotę do grania.

EDIT:
Huge/Pure Power w oryginale zwiększały siłę dwukrotnie. Czy coś zmienili od 3. gen?
 
#7
Dwukrotnie, czyli rownowartosc 2 stagow Smile czyli u nas 10% a nie 30 :p
 
#8
Tak, masz rację, podwaja to nie 6 stage'ów, tylko 2, czyli +10% w PokeWars.
 
#9
Huge Power doubles the Attack stat of the Pokémon with this Ability.

Podwaja statystyke ataku. Czekam Smile nie ma mowy o stagach.

Ogólnie wesoło Big Grin pozdrawiam trenujących poczki które są nerfione ale co tam hodo zawsze można nowe zrobić Smile i tak głosujcie dalej na nie za zwrotem kaski za trening, bo robiąc poczka zawsze trzeba się liczyć ze stratą pozdrawiam Smile
 
#10
@Radziu22 Zdolności które wymieniłeś nijak się mają "potęgą" do Disguise (pomijam fakt że niektóre nie są w same w sobie OP tylko po dodaniu misktury paraliżującej/usypiającej/zamrażającej się do takich zbliżyły w kombinacji z niektórymi ruchami). Poza tym większość zdolności które wymieniłeś istnieje od bardzo dawna na PokeWars a Disguise wprowadzono niedawno więc chyba jeśli się chce coś zmodyfikować to lepiej niedługo po wprowadzeniu niż za kilka miesięcy.

A wracając do Disguise ona daje można powiedzieć nieśmiertelność na jedną rundę co w pokewarsowych walkach daje niesamowitego kopa. Jeszcze można użyć szarfy skupienia więc i w 2 rundzie przeciwnik Cię nie pokona (metaliczny proszek nic nie da na szarfę bo resztki i mikstura lecznicza zniwelują ubytek HP). A to że na Disguise są kontry jak Mold Breaker czy ataki typu Bone Rush raczej niewiele zmienia bo co z tego że one istnieją skoro 90% pokemonów lub więcej ich nie posiada. Więc walki Ataker kontra Mimikyu o trenowanym ataku i jako takim speedzie powinny mieć cały czas tego samego zwycięzcę jeśli właściciel Mimikyu będzie w miarę dobrze ogarniał walki.

I jakby coś nie bronię zmiany bo dzięki mnie została ona wprowadzona (bo raczej nie była). Fakt, zgłosiłem przez centrum zgłoszeń że jest OP i podałem argumenty ale z tego co się dowiedziałem nie byłem jedynym graczem który miał co do niej obiekcje. Na czacie ogólnym też można było nie raz nie dwa ujrzeć dyskusję że nie jest to zdolność dobrze zbalansowana jak na PokeWars więc chyba nie powinno aż tak dziwić i oburzać zmiana jej działania. A co do tego jak ją zmieniono to myślę że jest w miarę okej, bo za wielkiego pola manewru chyba nie ma jeśli nie chce się diametralnie zmieniać jej działania w porównaniu z oryginalnym.

@Tisu nie jest to przyjemne ale można się pocieszać tym że na przestrzeni całej gry nie Ty pierwszy i nie ostatni jesteś w ten czy podobny sposób poszkodowany  Big Grin
 
#11
Dazzling z unieważnianiem wszystkich ruchów priorytetowych również jest zbyt mocny.
Pisałem o tych dwóch zdolnościach już jakiś czas temu na forum Smile
 
#12
@Akkarin jak myslisz ile turniejow w 1 klasie wygralby mimik? Podpowiem Ci, zero. Sabek z embargo i miksturą na turnieju ghost jedzie go jak chce bo co mu po tym ze musi uderzyc jeden raz wiecej jak i tak rywal spi.
Klefki i mr.mime na turniejach fairy nie biją. Czekaja az rywal sam sie wylozy na glebie. Ta zdolnosc im nijak nie przeszkadza. Tak samo bija go swapery, szybsze trickery, ruchy bijace wiele razy, ktore niedlugo w masowych ilosciach pojawia sie na turniejach. Walki stow? Praktycznie kazdy tank go pojedzie bo ten pok nie ma gamy oraz potrzebuje bardzo duzo ataku ze wzgledu na ataki o niskiej mocy.

Te zdolnosci nijak sie mają potega? Praktycznie wiekszosc turniei wygrywają poki z tymi zdolbosciami. Teraz jeszcze bounce chroni przed embargo to wgl sie zacznie Big Grin Dobrze jest nie miec poka i nie uczestniczyc w tym cyrku
 
#13
No fakt że jest jeszcze ten Sableye  Big Grin Ale to że Sableye poprzez mikstury nic sobie nie robi z Disguise nie oznacza że nie ma problemu z tą zdolnością. Co do Klefki i Mr.Mime to też niby są ale problem Disguise leży w tym jeśli nie ma się za przeciwnika tanków tylko mniej więcej typowego atakera. I odnośnie nich napisałem argumenty w poprzednim poście. Choć może poznać również Trick a on przeciwko tankom może być zabójczy w większości przypadków jeśli go użyje.

I nie do końca uważam że Mimikyu nie ma gamy. Racja że nie ma tylu ataków o różnych typach jak jakieś lepsze pokemony w tym względzie ale coś tam ma  a co do ich mocy zawsze jest Z-Kryształ i jeden raz na pewno może mieć szansę uderzyć  z dużą mocą a sam Wood Hammer czy Play Rough też to nie są jakieś słabe ataki.
 
#14
Jeszcze mam jedno pytanie dlaczego dostał tak słabą zdolke zamiast pierwowzoru?

przecież to jest do niczego to jest ataker, co mu daje to że 50% obrażeń dostanie no co? NIC wielkie NIC

Akka jak masz taki duży wpływ na aminów że spełniają twoje życzonka to swapa znerf bo widziałem że ci ostatnio z Xatu nie poszło.
 
#15
@Tisu
Może pójść w offtanka? Bardzo dużo mu wciąż daje taka zdolność.
 
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości