Administrator
Liczba postów: 3,544
135
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
71
O osłabieniu tej zdolności pisaliśmy w zespole jeszcze zanim wgrałem aktualizację ale ostatecznie dodaliśmy ją w oryginalnej formie. Widząc bardzo duże zainteresowanie i wiele komentarzy o tej zdolności postanowiliśmy ją osłabić zanim gracze wytrenują pokemony.
Chętnie wysłucham Waszych propozycji. Jeśli uważacie, że w realiach PokeWars zdolność w oryginalnej formie nie jest OP to napiszcie dlaczego. Jeśli natomiast uważacie że powinna być osłabiona to też przedstawcie propozycję jak Waszym zdaniem powinno to wyglądać.
Starszy Trener Pokemon
Liczba postów: 315
11
Dołączył: Dec 2018
Reputacja:
15
Na pewno nie może być w takiej formie jak była.
Ja widzę kilka opcji:
1) Zrobić z tego ulepszone Sturdy. Czyli mając 100% HP pierwszy dmg nie jest liczony. W tym przypadku tylko zakupiony Protect + Resztki + Mikstura Lecznicza + Pecha Berry będą ratować.
2) Zostawić 50% dmg na pierwszy atak.
3) Zwiększyć redukcję do 75% (25% dmg dostaje pokemon).
4) Zostawić 50% dmg oraz dodać nieczułość na efekt tego ataku.
Pozdrawia Stary Podły Evil
Liczba postów: 1,159
67
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
54
Dana Abilitka działa genialnie bez zadnego 100% bez zadnych nerfów przywrocie ja jak byla wczesniej
Znajdzcie Doradce ktory bedzie dla graczy wszystkich nie dla siebie i zacznijcie patrzec okiem wszystkich graczy a nie kolorów ktorzy narcystycznie wołaja zmiany tylko po to bo maja lenia lub im sie czegos nie chce ew po prostu moga dostać po dupie w turniejach ...
Serio zastanówcie sie grubo nad tym co robicie bo wiekszosc zmian w 2019 jest jedynie na minus dla graczy co nie poprawi wyników ilosci graczy a jedynie ich spadnie ...
Starszy Trener Pokemon
Liczba postów: 315
11
Dołączył: Dec 2018
Reputacja:
15
Wyjaśnij w takim razie dlaczego ta zdolność nie jest op. Nie mówimy o walkach z tankami.
Pozdrawia Stary Podły Evil
Liczba postów: 1,159
67
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
54
Ta zdolnosci nie jest OP ponieważ daje mozliwosc skontrowania Nukera posiadając mniej speeda od niego biorac 1 atak na Abilitke po czym oddając

Zaczniemy Nerfić wszystkie Abilitki to moze Znerfmy głowne Abilitki ktore uzywa Zespół Pw by im sie gorzej grało zamiast utrudniac gre gracza ktorzy chcą grac w gre zdziecinstwa ...
Trener Pokemon
Liczba postów: 86
7
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
3
09.02.2019, 04:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.02.2019, 04:40 {2} przez bubusz.)
O czym tutaj wogole mowa ? Pomyslcie, chcecie psuc zdolnosc jednego pokemona, ze srednią gamą atakow, a w grze trzymacie np huge/pure power, gdzie marill czy ten brzydki krolik z kalos dysponują super szeroką gamą potężnych atakow, zdolnosci te przy treningu dają realne oszczedności i przewage nad przeciwnikiem. Przy wytrenowaniu na 60 poziom to jest z 1,5kkk do przodu /2k(!) ataku w gratisie. Chcecie zmieniajcie, ale w takim wypadku jest jeszcze kilka innych zdolnosci do zmiany w tym hyge/pure power
The High Lord
Liczba postów: 110
11
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
6
Główny i zasadniczy problem jeśli zdolność Disguise będzie działać zgodnie z oryginałem jest taki że pokemon zapewnia sobie nieśmiertelność na kilka rund. W 1 rundzie przeciwnik go nie pokona bo będzie działać Disguise. W 2 rundzie go też nie pokona bo z kolei szarfa skupienia zadziała. Nawet w 3 rundzie Mimikyu może mieć szansę zaatakować jeśli będzie szybszy od przeciwnika lub nawet bez tego może to zrobić ustawiając tam Shadow Sneak. Więc istnieje możliwość że pokemon z Disguise może uderzyć 2/3 razy zanim przeciwnik będzie sam go mógł pokonać. I to jest chore że może coś takiego istnieć. I wystarczy że u takiego Mimikyu będzie się trenować tylko atak i speeda do takiego poziomu żeby przeciwnikowi nie mogło wejść combo. I to co napisałem odnosi się do walk Mimikyu vs Ataker. Przeciwko tankom również nie stoi na straconej pozycji bo ma takie ruchy jak Trick, Taunt, Embargo, Infestation czy Pain Split. Są pokemony które mogą się oprzeć Mimikyu bez większych problemów poprzez swoje ruchy/zdolności ale jest ich garstka w porównaniu z liczbą pokemonów które Mimikyu nie zrobią nic.
Co do "średniej" gamy ataków tego pokemona - na atak fizyczny dysponuje atakami o siedmiu typach. Nie jest to liczba która robi wrażenie ale w dobie Z-Kryształów czy Disguise działającej zgodnie z oryginałem i to wystarczy. Poza tym dysponuje bardzo dobrymi ruchami statusowymi które poszerzają jego gamę ataków.
Argumenty że dlaczego zmieniać Disguise skoro innych zdolności które wydają się OP nie zmieniono jest wg mnie niezbyt dobry. Idąc tym tokiem myślenia nic by nie trzeba było zmieniać bo tego czy tamtego nie zmieniono. A jeśli jakaś zdolność wydaje się również OP to przecież jest forum, można napisać i o nim propozycję i jeśli większość graczy uzna że zmiana jest potrzebna to przecież dlaczego miano by jej nie wprowadzić? Choć Disguise z tych wszystkich "OP" zdolności jest najbardziej nagląca, zwłaszcza że została dodana do gry kilkanaście dni temu a nie jak inne ponad 2 lata temu więc czas na jej zmianę zdecydowanie lepszy w porównaniu z niektórymi innymi.
A co do tego jak miałaby wyglądać Disguise jeśliby się zdecydowano nie przywracać jej oryginalnego działania to uważam że VelKoz podał fajne opcje.