• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Jak ma działać zdolność Disguise?
Sprawia że Pokemon nie otrzymuje obrażeń od pierwszego ciosu przeciwnika.
Sprawia że Pokemon nie otrzymuje obrażeń od pierwszego ciosu przeciwnika ale tylko wtedy gdy ma 100% życia.
Sprawia że Pokemon otrzyma jedynie 50% obrażeń od pierwszego ciosu przeciwnika.
Sprawia że Pokemon otrzyma jedynie 25% obrażeń od pierwszego ciosu przeciwnika.
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przywrócenie zdolności Disguise do jej prawidłowego działania.
#1
Dzisiejszy changelog: "Alex : Zdolność Disguise - działanie tej zdolności zostało zmodyfikowane. Od teraz Disguise sprawia, że Pokemon otrzyma jedynie 50% obrażeń od pierwszego ataku przeciwnika."

Zmiana tej zdolności została wprowadzona bez żadnej konsultacji z graczami(pomimo że zdolność działa prawidłowo) czy chcemy by ta zdolność została poddana takiej zmianie jak to było w przypadku Everstone. Przy Everstone zmiana została skonsultowana i wynikło że trzeba ją przeprowadzić troche inaczej, przy tym gracze być może też by sie zgodzili, albo i nie, ale to gracze powinni podjąć decyzje czy to zostanie w ogóle zmienione.

Tak więc moja propozycja jest by przywrócić tą zdolność do jej pierwotnego działania.
Jeśli uważacie inaczej to proszę o wypowiedzi i ewentualne propozycje jak inaczej zmodyfikować tą zdolność Wink
 
Odpisz
#2
O osłabieniu tej zdolności pisaliśmy w zespole jeszcze zanim wgrałem aktualizację ale ostatecznie dodaliśmy ją w oryginalnej formie. Widząc bardzo duże zainteresowanie i wiele komentarzy o tej zdolności postanowiliśmy ją osłabić zanim gracze wytrenują pokemony.
Chętnie wysłucham Waszych propozycji. Jeśli uważacie, że w realiach PokeWars zdolność w oryginalnej formie nie jest OP to napiszcie dlaczego. Jeśli natomiast uważacie że powinna być osłabiona to też przedstawcie propozycję jak Waszym zdaniem powinno to wyglądać.
 
Odpisz
#3
Na pewno nie może być w takiej formie jak była.
Ja widzę kilka opcji:

1) Zrobić z tego ulepszone Sturdy. Czyli mając 100% HP pierwszy dmg nie jest liczony. W tym przypadku tylko zakupiony Protect + Resztki + Mikstura Lecznicza + Pecha Berry będą ratować.

2) Zostawić 50% dmg na pierwszy atak.

3) Zwiększyć redukcję do 75% (25% dmg dostaje pokemon).

4) Zostawić 50% dmg oraz dodać nieczułość na efekt tego ataku.
 
Odpisz
#4
Dana Abilitka działa genialnie bez zadnego 100% bez zadnych nerfów przywrocie ja jak byla wczesniej
Znajdzcie Doradce ktory bedzie dla graczy wszystkich nie dla siebie i zacznijcie patrzec okiem wszystkich graczy a nie kolorów ktorzy narcystycznie wołaja zmiany tylko po to bo maja lenia lub im sie czegos nie chce ew po prostu moga dostać po dupie w turniejach ...
Serio zastanówcie sie grubo nad tym co robicie bo wiekszosc zmian w 2019 jest jedynie na minus dla graczy co nie poprawi wyników ilosci graczy a jedynie ich spadnie ...
 
Odpisz
#5
Wyjaśnij w takim razie dlaczego ta zdolność nie jest op. Nie mówimy o walkach z tankami.
 
Odpisz
#6
Ta zdolnosci nie jest OP ponieważ daje mozliwosc skontrowania Nukera posiadając mniej speeda od niego biorac 1 atak na Abilitke po czym oddając Smile
Zaczniemy Nerfić wszystkie Abilitki to moze Znerfmy głowne Abilitki ktore uzywa Zespół Pw by im sie gorzej grało zamiast utrudniac gre gracza ktorzy chcą grac w gre zdziecinstwa ...
 
Odpisz
#7
O czym tutaj wogole mowa ? Pomyslcie, chcecie psuc zdolnosc jednego pokemona, ze srednią gamą atakow, a w grze trzymacie np huge/pure power, gdzie marill czy ten brzydki krolik z kalos dysponują super szeroką gamą potężnych atakow, zdolnosci te przy treningu dają realne oszczedności i przewage nad przeciwnikiem. Przy wytrenowaniu na 60 poziom to jest z 1,5kkk do przodu /2k(!) ataku w gratisie. Chcecie zmieniajcie, ale w takim wypadku jest jeszcze kilka innych zdolnosci do zmiany w tym hyge/pure power
 
Odpisz
#8
Jestem za tym aby zdolka została
Narazie jest 11/4 w głosowaniu więc nie będę proponował innej wersji zdolności Smile
 
Odpisz
#9
@Evilmage
No właśnie to jest op. Strategia pod Glass Cannon oznacza, że wygrywa pokemon który ma więcej HP. Nagle jeden z pokemonów jest niewrażliwy na jeden atak. Jeden pokemon nagle pokonuje wszystkie Glass Cannon.
To samo z Dazzling. Jeden pokemon nagle pokonuje wszystkie priorytety i wciąż jest Glass Cannon.
Chcecie turniejów gdzie są tylko Xatu, Sableye, Bruxish oraz Mimikyu zamiast gamy pokemonów? Jesteście w takim razie problemem tej gry.
 
Odpisz
#10
Główny i zasadniczy problem jeśli zdolność Disguise będzie działać zgodnie z oryginałem jest taki że pokemon zapewnia sobie nieśmiertelność na kilka rund. W 1 rundzie przeciwnik go nie pokona bo będzie działać Disguise. W 2 rundzie go też nie pokona bo z kolei szarfa skupienia zadziała. Nawet w 3 rundzie Mimikyu może mieć szansę zaatakować jeśli będzie szybszy od przeciwnika lub nawet bez tego może to zrobić ustawiając tam Shadow Sneak. Więc istnieje możliwość że pokemon z Disguise może uderzyć 2/3 razy zanim przeciwnik będzie sam go mógł pokonać. I to jest chore że może coś takiego istnieć. I wystarczy że u takiego Mimikyu będzie się trenować tylko atak i speeda do takiego poziomu żeby przeciwnikowi nie mogło wejść combo. I to co napisałem odnosi się do walk Mimikyu vs Ataker. Przeciwko tankom również  nie stoi na straconej pozycji bo ma takie ruchy jak Trick, Taunt, Embargo, Infestation czy Pain Split. Są pokemony które mogą się oprzeć Mimikyu bez większych problemów poprzez swoje ruchy/zdolności ale jest ich garstka w porównaniu z liczbą pokemonów które Mimikyu nie zrobią nic.

Co do "średniej" gamy ataków tego pokemona - na atak fizyczny dysponuje atakami o siedmiu typach. Nie jest to liczba która robi wrażenie ale w dobie Z-Kryształów czy Disguise działającej zgodnie z oryginałem i to wystarczy. Poza tym dysponuje bardzo dobrymi ruchami statusowymi które poszerzają jego gamę ataków.

Argumenty że dlaczego zmieniać Disguise skoro innych zdolności które wydają się OP nie zmieniono jest wg mnie niezbyt dobry. Idąc tym tokiem myślenia nic by nie trzeba było zmieniać bo tego czy tamtego nie zmieniono. A jeśli jakaś zdolność wydaje się również OP to przecież jest forum, można napisać i o nim propozycję i jeśli większość graczy uzna że zmiana jest potrzebna to przecież dlaczego miano by jej nie wprowadzić? Choć Disguise z tych wszystkich "OP" zdolności jest najbardziej nagląca, zwłaszcza że została dodana do gry kilkanaście dni temu a nie jak inne ponad 2 lata temu więc czas na jej zmianę zdecydowanie lepszy w porównaniu z niektórymi innymi.

A co do tego jak miałaby wyglądać Disguise jeśliby się zdecydowano nie przywracać jej oryginalnego działania to uważam że VelKoz podał fajne opcje.
 
Odpisz
#11
(09.02.2019, 08:37)Akkarin napisał(a): Główny i zasadniczy problem jeśli zdolność Disguise będzie działać zgodnie z oryginałem jest taki że pokemon zapewnia sobie nieśmiertelność na kilka rund. W 1 rundzie przeciwnik go nie pokona bo będzie działać Disguise. W 2 rundzie go też nie pokona bo z kolei szarfa skupienia zadziała. Nawet w 3 rundzie Mimikyu może mieć szansę zaatakować jeśli będzie szybszy od przeciwnika lub nawet bez tego może to zrobić ustawiając tam Shadow Sneak. Więc istnieje możliwość że pokemon z Disguise może uderzyć 2/3 razy zanim przeciwnik będzie sam go mógł pokonać. I to jest chore że może coś takiego istnieć. I wystarczy że u takiego Mimikyu będzie się trenować tylko atak i speeda do takiego poziomu żeby przeciwnikowi nie mogło wejść combo. I to co napisałem odnosi się do walk Mimikyu vs Ataker. Przeciwko tankom również  nie stoi na straconej pozycji bo ma takie ruchy jak Trick, Taunt, Embargo, Infestation czy Pain Split. Są pokemony które mogą się oprzeć Mimikyu bez większych problemów poprzez swoje ruchy/zdolności ale jest ich garstka w porównaniu z liczbą pokemonów które Mimikyu nie zrobią nic.

Co do "średniej" gamy ataków tego pokemona - na atak fizyczny dysponuje atakami o siedmiu typach. Nie jest to liczba która robi wrażenie ale w dobie Z-Kryształów czy Disguise działającej zgodnie z oryginałem i to wystarczy. Poza tym dysponuje bardzo dobrymi ruchami statusowymi które poszerzają jego gamę ataków.

Argumenty że dlaczego zmieniać Disguise skoro innych zdolności które wydają się OP nie zmieniono jest wg mnie niezbyt dobry. Idąc tym tokiem myślenia nic by nie trzeba było zmieniać bo tego czy tamtego nie zmieniono. A jeśli jakaś zdolność wydaje się również OP to przecież jest forum, można napisać i o nim propozycję i jeśli większość graczy uzna że zmiana jest potrzebna to przecież dlaczego miano by jej nie wprowadzić? Choć Disguise z tych wszystkich "OP" zdolności jest najbardziej nagląca, zwłaszcza że została dodana do gry kilkanaście dni temu a nie jak inne ponad 2 lata temu więc czas na jej zmianę zdecydowanie lepszy w porównaniu z niektórymi innymi.

A co do tego jak miałaby wyglądać Disguise jeśliby się zdecydowano nie przywracać jej oryginalnego działania to uważam że VelKoz podał fajne opcje.
Chore to jest dzialanie szarfy, bo przypomne ze w oryginale dziala tylko na K.O a nie na wszystko --> przywracamy  oryginal i Twoj problem znika.
Mozemy tez spod dzialania Disguise wyjac metaliczny proszek i rowniez osiagamy cel. 
Co donilosci pokow zdopnych powstrzymac mimikyu, to chyba jeszcze mniej pokow jest w stanie powstrzymac pokemony grajace embargo, trickiem i mikstami jak np Sableye czy Mr. Mime. Skad taka panika 9dnosnie Mimikyu naprawde nie rozumiem, jest ppprostu kolejny dobry pokemon nie przewyzszajacy niczym tych ktore wymienilem w moich postach
 
Odpisz
#12
Nerfimy coś a nie zobaczylismy jego siły w turniejach, natomiast sableye dalej jadą sobie wiekszosc poków i pok jest nieruszony xd wow Big Grin
 
Odpisz
#13
(09.02.2019, 09:01)bubusz napisał(a): Chore to jest dzialanie szarfy, bo przypomne ze w oryginale dziala tylko na K.O a nie na wszystko --> przywracamy  oryginal i Twoj problem znika.
Mozemy tez spod dzialania Disguise wyjac metaliczny proszek i rowniez osiagamy cel. 
Co donilosci pokow zdopnych powstrzymac mimikyu, to chyba jeszcze mniej pokow jest w stanie powstrzymac pokemony grajace embargo, trickiem i mikstami jak np Sableye czy Mr. Mime. Skad taka panika 9dnosnie Mimikyu naprawde nie rozumiem, jest ppprostu kolejny dobry pokemon nie przewyzszajacy niczym tych ktore wymienilem w moich postach

Akurat szarfa działa zgodnie z oryginałem bo w tym sensie w odniesieniu do niej "K.O" czyli takie ataki po których pokemon traci całe HP a nie konkretnie Fissure, Sheer Cold, Guillotine czy Horn Drill "If the holder has full HP and is hit by an attack that would otherwise cause fainting, it survives with 1 HP". Choć uważam podobnie że szarfa na PokeWars to nie był trafiony pomysł.

(09.02.2019, 09:08)Unity napisał(a): Nerfimy coś a nie zobaczylismy jego siły w turniejach, natomiast sableye dalej jadą sobie wiekszosc poków i pok jest nieruszony xd wow Big Grin

Co do Sableye to zgadzam się że problem też jest, przez mikstury i ich zmiana też jest jak najbardziej konieczna. Choć zarówno z tym Sableye jak i dawno temu z szarfą były również propozycję na forum ale nie przyniosły rezultatu bo część graczy jest za zmianą a część przeciw i z Disguise wydaje się że idzie to w podobnym kierunku  Big Grin
 
Odpisz
#14
(09.02.2019, 09:19)Akkarin napisał(a):
(09.02.2019, 09:01)bubusz napisał(a): Chore to jest dzialanie szarfy, bo przypomne ze w oryginale dziala tylko na K.O a nie na wszystko --> przywracamy  oryginal i Twoj problem znika.
Mozemy tez spod dzialania Disguise wyjac metaliczny proszek i rowniez osiagamy cel. 
Co donilosci pokow zdopnych powstrzymac mimikyu, to chyba jeszcze mniej pokow jest w stanie powstrzymac pokemony grajace embargo, trickiem i mikstami jak np Sableye czy Mr. Mime. Skad taka panika 9dnosnie Mimikyu naprawde nie rozumiem, jest ppprostu kolejny dobry pokemon nie przewyzszajacy niczym tych ktore wymienilem w moich postach

Akurat szarfa działa zgodnie z oryginałem bo w tym sensie w odniesieniu do niej "K.O" czyli takie ataki po których pokemon traci całe HP a nie konkretnie Fissure, Sheer Cold, Guillotine czy Horn Drill "If the holder has full HP and is hit by an attack that would otherwise cause fainting, it survives with 1 HP". Choć uważam podobnie że szarfa na PokeWars to nie był trafiony pomysł.

(09.02.2019, 09:08)Unity napisał(a): Nerfimy coś a nie zobaczylismy jego siły w turniejach, natomiast sableye dalej jadą sobie wiekszosc poków i pok jest nieruszony xd wow Big Grin

Co do Sableye to zgadzam się że problem też jest, przez mikstury i ich zmiana też jest jak najbardziej konieczna. Choć zarówno z tym Sableye jak i dawno temu z szarfą były również propozycję na forum ale nie przyniosły rezultatu bo część graczy jest za zmianą a część przeciw i z Disguise wydaje się że idzie to w podobnym kierunku  Big Grin

Czyli podsumowując - zdolnosci ktore wyraznie gorują nad pozostalymi (m.in pure/huge pawer, magic baunce...) zostawiamy bo są w grze od dlugiego czasu i wszyscy juz sie przyzwyczaili, Disguise (dorownujące ale nie przewyzszające tuch wyzej wymienionych) ma jednak pecha bo weszlo zaledwie kilka dni temu, wiec psujemy poka/taktyke wedle uznania Big Grin ciekawy tok myslenia Big Grin
Pozostawienie Disguise w obecnym dzialaniu, czyli 50% obrazen zepchnie fajnego poczka w szeregi dziesiatek sredniaków zamiast gre urozmaicic.

Jestem za pozostawieniem Disguise w oryginale + ewentualnie zrobic porzadek z szarfą lub wyjac spod dzialania tej zdolnsaci metaliczny proszek.
 
Odpisz
#15
Witam wszystkich mojego glosu w ankiecie prosze nie brac pod uwage poniewaz zostal klikniety omylkowo na telu...
Jesli chodzi o disguise to albo trzymamy sie oryginalnego dzialania albo pytamy graczy jak to zmienic a nie wyciagamy asa z dupy i zmienamy jak nam sie podoba to raz. Dwa jezeli juz sie bawimy w takie zmiany to pokom ktore maja zdolnosci ktore wogole nie sa przydatne tez cos zmienmy, bo skoro mozna to czemu nie Smile Wogole najlepsze jest to ze disguise zostalo zmienione z oryginalu na czyjes widzi mi sie z 3 tygodnie po aktualizacji a zdolnosc dla takiego poka jak Palkia nie moze zostac dodana od miesiecy bo jak Twierdzi Alex jej oryginal nie bedzie mial zadnego zastosowania w PW, no wiec jak to w koncu jest? maja byc oryginaly czy jednak nie musza? jesli nie to bede wniozkowal o zmiane dzialania szarfy skupienia czy tez zdolnosci slakotha ktora w swoim czasie doszczetnie zniszczyla tego poka i wielu graczy stracilo sporo yen z dnia na dzien no i znow nie dalo sie z tym zrobic... takze albo robimy wszystko dla ogolu a nie jedynie po znajomosciach albo nie widze dalszego sensu grac w ta gre bo moze niedlugo jakis pok straci wszelkie slabosci a jesli ktos zapyta czemu tak sie stalo to dostanie odpowiedz bo tak i .... ruga sprawa z ostatnio wprowadzonych zmian yo stosunek embargo do magic bounce. opis magic bunce z pokedexa Podczas walki:
Pokemon z tą zdolnością odbija ataki statusowe, które zmieniają stan lub zmniejszają statystyki przeciwnika. Np. gdy przeciwnik próbuje zatruć Pokemona to zdolność Magic Bounce odbije ten atak i atakujący zostanie zatruty. Magic Bounce nie odbija efektów nakładanych przez zdolności oraz przedmioty. a wiec do ktorej grupy atakow zalicza sie embargo??? nie zmienia stanu pokemona bo nie zatruwa nie podpala ani nic w tym stylu jak rowniez nie zmienia statystyk pokemona a jedynie blokuje przedmioty, takze dla kogo to zostalo zmienione ja sie pytam bo bledem to napewno nie bylo??? czekam na aktualizacje az zmienicie knock offa dla jakiegos znajomego ktoremu nie bedzie sie podobalo ze traci przedmiotytak zeby nie tracil ich na stale a zeby knock off jedynie wymienal przedmioty atakowanego z atakujacym... normalnie osatnie tygodnie i niektore aktualizacje to zal i rozpacz...
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości