• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 2.25 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiany w grze
#1
Cześć,


z racji wielu pytań w wiadomościach na chacie oraz prywatnych chcielibyśmy wytłumaczyć i ogólnie poruszyć ten temat na forum.

Obie zmiany które chce omówić dotyczą i zostały wprowadzone głównie z myślą o rynku. 

1. Pierwszą z nich jest zmiana Zielonych Pól.
Wcześniej wymagały 3PA (z przedmiotami), obecnie wymagają 4PA.
Jest to zdecydowanie najczęściej odwiedzana lokacja w grze. Statystyki pokazują, że jest ona odwiedzana ponad 4 razy częściej niż druga w kolejności. 
Przeliczenie Y na pasek PA przy takiej lokacji wychodzi ogromne, co powoduje wzrost liczby yenów w grze. 
Podczas wykonywania symulacji polowania na wszystkich lokacjach ta jedna biła wszystkie inne na głowe.
Co dalej zamierzamy z tym zrobić? 
Na bierząco z Alexem staramy się dostosowywać słabsze lokacje, aby były opłacalne dla graczy. 
Nie jest to jednak łatwe zadanie, dlatego zajmuje to trochę czasu. Dodatkowo, nie mówimy, że obecna "najlepsza" lokacja nie zostanie ulepszona. Na wnioski co do tego musimy trochę poczekać. 
Jeżeli ktokolwiek z Was ma realne propozycje jak można ulepszyć daną lokację, śmiało proszę ją rozpisać. Chcemy żeby każda lokacja w grze miała do zaoferowania coś ciekawego i umożliwiała zarobek. 

2. Drugą zmianą jest zmiana w zadaniach codziennych.
Zostały zmienione przedmioty które należy oddać do Elma. Wynagrodzenie w yen za to zadanie jest niższe niż dotychczas. Natomiast do nagrody dorzucanych jest kilka sztuk napojów Oaka. 
Dlaczego ta zmiana? Rozdanie za zadanie dokładnej liczby yenów ile wart jest przedmiot na targu mija się z celem. Równie dobrze moglibyśmy sami wykupować przedmioty z targu. Przedmiot znikałby na stałe.
Chodzi tutaj nie tylko o regulowanie rynku ale i pokazanie graczowi, że wykonując przedmiot samemu może liczyć na znacznie większy zysk. Dodatkowo gra polega głównie na klikaniu w lokacje, a więc wynagrodzenie w Oakach wydaje się znacznie rozsądniejsze.
Zmiany cały czas są wprowadzane, przedmioty dostosowywane itd. Czekamy cały czas na Wasze konstruktywne opinie 

3. Trzecią zmiana wprowadzona dzisiaj, jest zmiana zdolności Disguise. Wywołuje ona sporo zamieszania i czekamy na opinie i propozycje jej zmian w tym wątku 
https://forum.pokewars.pl/showthread.php?tid=13161
 
#2
1. Jeżeli zarobek będzie, to nie ma żadnego problemu. Ale zarobek w innych lokacjach jest o wiele gorszy, co znacząco spowolni rozwój graczy.
Rozwiązanie:
a) Zwiększyć cenę hodowlaną pokemonów.
b) Zwiększyć szansę na złapanie.

2. A więc dajecie więcej Oaków, ale zabraliście lokację do czystego zarabiania? To nie ma sensu.
Poza tym nie wszyscy chcą się bawić w Warsztat. Szczególnie, jeżeli nie ma z niego użytku, a trzeba jedynie oddać przedmiot, żeby "zniknął" z gry. Dodatkowo należy zakupić plany. To jest praktycznie strzał w kolano dla nowych graczy. Muszą wydawać Yeny na coś czego nie potrzebują, bo gracze którzy już mają te przedmioty mają problem z ich sprzedaniem. Poza tym jak będzie się samemu wykonywać przedmioty, to przestaną się sprzedawać.
Wielu graczy chce jedynie klikać w lokacje, zarabiać i trenować pokemony. Dla nich tego typu zadania to jedno wielkie NIE.

Przedmiotów w grze jest o wiele za dużo, z czego z 80% jest niepotrzebnych. Można wyrzucić wszystkie trzymane przez pokemona, spraye, +10% przedmioty, część kamieni i przedmiotów ewolucyjnych, a zamienić je na Runy Ewolucyjne.
Im mniej przedmiotów tym mniej czasu trzeba poświęcić aby się na nich znać i je śledzić/tworzyć.

3. To nie jest jedyna OP zdolność. Wcześniej tutaj poruszałem taki temat. Dazzling/Queenly Majestic, Embargo + Mikstury, Disguise, Power Swap, na pewno coś pominąłem, ale to nie jest teraz ważne.
 
#3
1 Czyli Mowisz ze po prostu chcecie by gracze ładowali wiecej ph bo ładowali mniej ale nie wiecie jak to zrobic wiec nerficie lepsze lokacje moze poprawicie gorsze jak wam sie zechce zamiast poprawiac sytacje z graczami ruszyc fanpage itd aham ok
2 Zepsułes doszczetnie zadania codzienne sa tak nieopłacalne ze zadania ponizej 5 oaków lepiej nawet nie robić bo mało szans jest ze wgl bedziemy na jakims +
3 Zespuliscie cos co działało dobrze tylko dlatego ze kogos dupa zabolała i chcecie teraz nagle cos poprawić bo byl wielki hejt ale poprawicie to jqak wam sie zechce i jak szanowanie znajdziecie na to czas ...
 
#4
A ja uważam że wszystkie 3 zmiany, szczególnie 1sza są okej. Jeśli chodzi o balans lokacji to pamiętajcie że parametrów jest tu znacznie więcej niż tylko kasa z hodowli, cena w PA i drop itemów.
Tu podaję co można jeszcze zmienić:
- częstotliwość wyskakiwania zdarzeń lokacyjnych pozytywnych
- wartość pokemonów w hodowli w odniesieniu so %szansy na złapanie
- szanse na trafienie unikalnego pokemona lub jego wersji shiny
- ilość i % szans na złapanie pokemona z itemem craftowym, szczególnie tym droższym jak kropla, świecąca glina, nakrętka
- szanse na itemy, TMy, plany (osobno, lokacja w której szansa na dropnięcie TMu jest 2 razy większa może być atrakcyjniejsza pod wieloma względami niż lokacja gdzie dużo częściej dropią itemy i jest lepsza hodowla)
- sznase na spotkanie trenera
- sznase na spotkanie MTA
- inne (takie jakie np miejsce w którym znajdziemy próbę, miejsce z polem magnetycznym

Ponadto chciałbym zauważyć, że problem z którym kiedyś mierzyły się pokewarsy a mianowicie z nadmiarem itemów craftowych został niemalże całkowicie rozwiązany przez Rowana, dodanie więc wiekszej ilości pokemonów jakichś itemów które mogą trzymać nie powinno zbytnio zburzyć tego stanu.

Co do drugiego punktu to uważam że ta zmiana nie była specjalnie konieczna ale bez dramy.

Jeśli chodzi o disguise to również zgadzam się, że ta zdolność jest OP ale z drugiej strony to tylko jedna jedyna taka zdolność w grze. Stąd też uważam że jej stare działanie było ok ew mogłoby dzialac w ten sposób co sturdy ale zamiast tylko przy pełnym zyciu to tylko w pierwszej turze (czyli że pokemon nie móglby zginąc w pierwszej turze od ataku/ataków przeciwnika.
 
#5
Jeśli chodzi o 3 zmianę to jak najbardziej jest za. Chociażby dlatego że im wcześniej po wprowadzeniu zostanie coś odpowiednio zmienione tym lepiej dla przyszłości. Chyba każdy wie co by było gdyby ktoś zaczął te póki trenować i nagle zdolność dostaje nerfa. Było by żądanie rekompensat, a tak unikamy tego zdarzenia. Co prawda sposób w jaki zostało to zrobione daje do myślenia no ale cóż.
2 pkt. Też się zastanawiałem skąd teraz mniejsza ilość Y za zadanie niż na targu, ale w sumie to logiczne, zastosuje to śmieszne sztuczne podnoszenie cen które miało miejsce w ostatnich dniach
 
#6
Zmniejszenie ilości y w grze? xDDDDD trening na klase kosztuje 850kky, dla niektórych to są rok czy nawet dwa zbierania.. gdyby nie fakt że mam w tym momencie możliwości na inne klasy bo sie tego dorobiłem, w zyciu nie zacząłbym grać od nowa, bo takie sumy przerażają
 
#7
Dlatego demokracja jest bez sensu. Przykro mi to stwierdzić, ale większość ludzi jest średnich lub głupich. Żeby nikomu nie ubliżać możecie to zobaczyć przez przykład naszej władzy, cały czas PO oraz PIS na zmianę.

Powinna być grupa ekspertów, która faktycznie zna się na rzeczy i jest w stanie zapewniać balans, a nie polegać na tym co się wszystkim graczom podoba, a co nie.

Tylko żeby nie wyszło jak z polami i codziennymi, powinni myslec o wszystkich, nie tylko o tym zeby wszyscy wszystkiego uzywali i o graczach z brodą.
Jesteśmy zmuszeni mniej zarabiać.
Jesteśmy zmuszeni do używania warsztatu lub straty w ¥. Jak każdy dobrze wie często bywają zadania gdzie trzeba własne drinki dokładać do interesu, a ten system który losuje pseudolosowo w niezwykle malych odstepach czasu to nie jest dobry system...
 
#8
1.Nerf pól ciekawa zmiana uważam że hodowla powinna być większa w lokacjach,spowoduje to szybszy zarobek a to by się przydało oraz przelicznik PH będzie większy co powinno zachęcić graczy do kupienia jakiejś ilości PH

jak ktoś chce kupić ph i widzi 1:8 to powie że mu sie to nie opłaca bo niedawno było 1:10 a słyszałem nawet o 1:11
nie wiem jaka jest teraz cena PH więc przepraszam jeśli podałem zły przelicznik Wink

2.Zadanka codzienne no zmiana fajna mogło by być lepiej ale nie narzekam.
3.zdolka według mnie nie jest tak op jak inne które są w grze.powinna zostać.
Anakin pisał o zmianie żeby zdolka działała jak lepsze sturdy, oczywiście jest to o wiele gorsze od orginału ale zawsze coś lepszego niż 50% mniej dmg w 1 turze hah poza tym to sturdy nie powinno działać tylko w 1 turze tylko do momentu otrzymania pierwszych obrażeń.
 
#9
(09.02.2019, 00:15)VelKoz napisał(a): 1. Jeżeli zarobek będzie, to nie ma żadnego problemu. Ale zarobek w innych lokacjach jest o wiele gorszy, co znacząco spowolni rozwój graczy.
Rozwiązanie:
a) Zwiększyć cenę hodowlaną pokemonów.
b) Zwiększyć szansę na złapanie.

2. A więc dajecie więcej Oaków, ale zabraliście lokację do czystego zarabiania? To nie ma sensu.
Poza tym nie wszyscy chcą się bawić w Warsztat. Szczególnie, jeżeli nie ma z niego użytku, a trzeba jedynie oddać przedmiot, żeby "zniknął" z gry. Dodatkowo należy zakupić plany. To jest praktycznie strzał w kolano dla nowych graczy. Muszą wydawać Yeny na coś czego nie potrzebują, bo gracze którzy już mają te przedmioty mają problem z ich sprzedaniem. Poza tym jak będzie się samemu wykonywać przedmioty, to przestaną się sprzedawać.
Wielu graczy chce jedynie klikać w lokacje, zarabiać i trenować pokemony. Dla nich tego typu zadania to jedno wielkie NIE.

1. Twój punkt pierwszy sam sobie przeczy. "Jeśli będzie zarobek to nie ma problemu. Zarobek jest ale gorszy"
2. No jak widzisz że Pola były lokacją do czystego zarabiania to potwierdzasz nasze stwierdzenia. Jak nie ma popytu na Warsztat to jego też trzeba rozkręcić. Jest to spora funkcjonalność w grze która może zostać świetnie wykorzystana.

(09.02.2019, 00:21)Evilmage napisał(a): 1 Czyli Mowisz ze po prostu chcecie by gracze ładowali wiecej ph bo ładowali mniej ale nie wiecie jak to zrobic wiec nerficie lepsze lokacje moze poprawicie gorsze jak wam sie zechce zamiast poprawiac sytacje z graczami ruszyc fanpage itd aham ok
2 Zepsułes doszczetnie zadania codzienne sa tak nieopłacalne ze zadania ponizej 5 oaków lepiej nawet nie robić bo mało szans jest ze wgl bedziemy na jakims +
3 Zespuliscie cos co działało dobrze tylko dlatego ze kogos dupa zabolała i chcecie teraz nagle cos poprawić bo byl wielki hejt ale poprawicie to jqak wam sie zechce i jak szanowanie znajdziecie na to czas ...
1. Chce aby gracze kupowali więcej PH ale przez tę zmianę zrobiłem to mniej opłacalne....
2. To zaproponuj zmianę, taki komentarz nie pomoże nam aż tak bardzo
3. Wydaje mi się, że słusznie postępujemy Wink
 
#10
@hRs
1. Dobry żart, koń by się uśmiał.
2. Potwierdzam jedynie, że część graczy zależy jedynie na zarobku. Mają gdzieś przedmioty, targ, warsztat. Jedynie zarobek i trening. Właśnie tej części graczy możecie się pozbyć.
Sprawdziłem jakiś czas temu rentowność warsztatu. Większość się nie opłacało żeby na tym ZARABIAĆ, więc odradzałem wszystkim w ogóle podejmowanie się czegokolwiek z niego. Szczególnie, że za same plany trzeba płacić.
WIĘKSZOŚĆ przedmiotów z warsztatu jest niepotrzebna. Tak samo z przedmiotami dropionymi z pokemonów. Więc tym bardziej nie ma sensu w to się bawić.
A teraz co zostało zmienione?
Część graczy płakała, że im się warsztat nie sprzedaje, więc wymusiliście aby gracze "znikali" ich przedmioty. To było dobre. Ale następnie zmieniliście ceny, że teraz gracze zamiast zarabiać na tym są stratni. Podobno są jakieś drinki w ramach rekompensaty. Tutaj pojawiają się dwa ALE:
1) Często do zadań codziennych trzeba dokładać, więc wychodzi jeszcze większy minus. Szczególnie, kiedy masz za zadanie złapać w Ultraballa.
2) Zmniejszono zarobek z jednego drinka, więc drinki straciły na wartości.
3) Ta większa ilość drinków jest niewidoczna.
 
#11
(09.02.2019, 11:02)VelKoz napisał(a): @hRs
1. Dobry żart, koń by się uśmiał.
2. Potwierdzam jedynie, że część graczy zależy jedynie na zarobku. Mają gdzieś przedmioty, targ, warsztat. Jedynie zarobek i trening. Właśnie tej części graczy możecie się pozbyć.
Sprawdziłem jakiś czas temu rentowność warsztatu. Większość się nie opłacało żeby na tym ZARABIAĆ, więc odradzałem wszystkim w ogóle podejmowanie się czegokolwiek z niego. Szczególnie, że za same plany trzeba płacić.
WIĘKSZOŚĆ przedmiotów z warsztatu jest niepotrzebna. Tak samo z przedmiotami dropionymi z pokemonów. Więc tym bardziej nie ma sensu w to się bawić.
A teraz co zostało zmienione?
Część graczy płakała, że im się warsztat nie sprzedaje, więc wymusiliście aby gracze "znikali" ich przedmioty. To było dobre. Ale następnie zmieniliście ceny, że teraz gracze zamiast zarabiać na tym są stratni. Podobno są jakieś drinki w ramach rekompensaty. Tutaj pojawiają się dwa ALE:
 1) Często do zadań codziennych trzeba dokładać, więc wychodzi jeszcze większy minus. Szczególnie, kiedy masz za zadanie złapać w Ultraballa.
 2) Zmniejszono zarobek z jednego drinka, więc drinki straciły na wartości.
 3) Ta większa ilość drinków jest niewidoczna.

1. Żaden żart - tak napisałeś. 
2. Widzisz, niektórzy nie postąpili tak jak Ty i nie porzucili całkowicie Warsztatu. I teraz dla nich zarobek z zadań codziennych może być spory. 
 
#12
1. Napisałem, że zmniejszyliście zarobek. Nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem?

2. Świetna decyzja. A tymczasem wszyscy których warsztat nie obchodzi, bo chcą jedynie trenować pokemony w grze o pokemonach oraz nowi gracze mają mieć pod górkę, bo komuś się zachciało, żeby wszyscy robili warsztat. Super. Jeden minus więcej dlaczego warto zmienić grę.
 
#13
Jeśli można tu proponować kolejne zmiany w grze, to proponuje obniżyć koszty treningu, tak by 1 klasa była do osiągniecia w dużo krótszy czas Wink Dodatkowo jeśli chcemy sprawić by znów klikanie było rozrywką, bo bez pól to mało jest opłacalnych lokacji to powinniśmy zwiekszyć % na złapanie poka w kilku regionach, które mają bardzo niskie procenty na to Wink
 
#14
@Unity
A jakiś czas temu, kiedy pisałem, że jest zbyt drogo za trening to mnie wyzywano Sad
 
#15
Mając prawie 500lvl chciałbym miec kilka trenowanych pokemonów choćby na 2 klase, ale maxymalnie o 2 mógłbym sie pokusić sprzedając plecak... Gdzie tu radość z grania? Jak nowy gracz ma uzbierać takie sumy? xD Teraz gdy nie ma pól gracz może zapomnieć tak naprawde o szybkim rozwoju, choć on i tak był wolny Big Grin
 
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości