• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 2.25 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiany w grze
#61
Grając w hs jakoś nie bolały mnie nerfy kart, dalej takie coś może wygrywać Wink natomiast niektóre nerfy poków niszczą je tak bardzo, że stają sie totalnie niegrywalne
 
Odpisz
#62
no a mnie wielokrotnie zabolały tak ze już dawno zrezygnowałem z tej gry kompletnie. Chce zaznaczyc, że mimo wszystkie nie tracisz kasy wlożonej w poka w 100%. Wiadomo, nie odzyskujesz wszystkiego ale nie pozostajesz z niczym. Balans gry musi być. Nie można zostawić poków tak, że tylko powiedzmy 5-6 pokemonów pojawia się na turnieju. Nerfienie zawsze będzie boleć a musimy wybrać albo olewamy balansowanie i będzie tak jak jest - czyli nuda na turniejach. Albo próbujemy balansować i niestety część osób straci część pieniędzy, które wyłożył. Wóz albo przewóz.
 
Odpisz
#63
Evil Ty zle interpretujesz argumenty. Po pierwsze nie chodzi o to aby nowym bylo latwiej, tylko aby jakikolwiek nowy gracz zostal w tej grze xd.
Po drugie gdy gra staje sie latwiejsza to korzystaja na niej wszyscy a nie tylko nowi wiec Twoj kontrargument jest inwalidą
 
Odpisz
#64
ja bym zignorował posty evila, ponieważ 90% z nich uwłaczają godności człowieka plus wnoszą do dyskusji tylko syf kiłę i mogiłę. Ogólnie to też nie widzę problemy w tym by łatwi gracze mieli łatwiej. Wyjadacze i tak trzepią nieziemska kasę więc i tak z zmianą czy bez i tak będą tę kasę trzepać dalej. Jednak początkowi maja dość ciężko więc taki bonus sprawiłby, ze nie będą czuć poczucia bezsensowności gry i więcej z nich zostanie na stałe.
 
Odpisz
#65
Radziu dal dobra propozycje zmiany w treningu, warto by to wprowadzic nawet robiac reset obecnie trenowanych pokow ( oczywiscie ze zwroten yen) w dluzszej perspektywie czasu byloby to lepsze dla gry niz obecny system.
 
Odpisz
#66
1. Zmiana jak najbardziej na plus, Alex coś tam pisał że będą kolejne zmiany w lokacjach, więc zobaczymy co z tego wyjdzie więcej.
2. Tutaj nie do końca jestem zadowolony z tego jak to wygląda. oczywiście fajnie że dodaliście warsztat do codziennych. Jednak to że wynagrodzenie jest niższe od najniższej kwoty na targu to nieporozumienie, dlaczego? a dlatego że gracze nie raz nie dwa zaniżają ceny tylko po to by sie sprzedało, a gdy jeszcze dochodzi do tego zaniżenie z zadania codziennego to wychodzi śmiech na sali.
W przypadku gdy ktoś nie ma własnych itemów by samemu stworzyć wymagany przedmiot do zadania można poprosić gracza o obniżkę, ale nie zawsze sie tak da by wyjść przynajmniej na to 0. Dlatego myśle że lepiej byłoby żeby kwota wynagrodzenia była równa minimalnej kwocie itemu wystawionego na targu.
3. Co do tej zdolności wypowiadałem sie już gdzie indziej więc nie będe sie powtarzał.
 
Odpisz
#67
1. Mi osobiście bardzo podoba się ta zmiana. Wprowadzi coś innego niż to monotonne klikanie na polach, być może z czasem zwiększy się cena kokard i kryształów trawiastych, których przez to 3PA jest w grze ogrom.

2. W drugim punkcie całkowicie zgadzam się ze sphinxem. Zadania redukują nadmiar itemów w grze, chociaż bardzo często nie opłaca się ich robić, pomimo bonusu w oakach. Wolałbym widzieć je w starej formie - 100% ceny targowej w nagrodzie za zadanie.

W kwestii zostawania młodych graczy w grze, jest gorzej niż wiele osób może podejrzewać. Jakiś czas temu razem ze stowarzyszeniem postanowiliśmy założyć akademię aby szkolić nowych graczy. Akademia działała przez ok. 3 miesiące, na 60-70 graczy zwerbowanych na niskich poziomach (szacuję, nie mam dokładnych danych) do tej pory zostało z nami 4. Prawdopodobnie najważniejszym powodem ich odchodzenia z gry jest długi czas zbierania na trening pokemona. Pojawiały się propozycje aby zmniejszyć koszty treningu lub zwiększyć zarobek. Jestem absolutnie przeciwny temu pierwszemu rozwiązaniu, jeśli nie pojawiłby się zwrot kosztów treningu dla pokemonów trenowanych według starszego wzoru. W innym wypadku gracze masowo sprzedawaliby pokemony po cenie hodowlanej, bo po prostu za tą cenę mogliby zrobić ich więcej. Należy się też zastanowić nad tym jak taka zmiana wpłynie na ranking i targ (proponowałbym zablokowanie tych pieniędzy tylko na trening).
W przypadku łatwiejszej opcji - zwiększania zarobków w hodowli, po prostu zmniejszyłby się czas w jakim zarabiamy na trening pokemona. Podejrzewam, że mogłoby to trochę zamieszać na targu, ale to zawsze można wyregulować za pomocą zadań/rowana/zmiany cen minimalnych.

Obydwa sposoby pozytywnie wpłynęłyby na grę. Na pewno zwiększyłby się popyt na klute i shiny pokemony, a także na tmy.
 
Odpisz
#68
Jestem zdania ze pola powinny byc za 3 PA tak jak było ponieważ nie ma tam dobrych pokemonow drop nie jest adekwatny do 4 PA lub 5 Pa bez kamuflażu. Zawsze tak było wiec dlaczego nagle cos zmieniać ? Nagle jak ZP cos wymyśli znajdują sie dobre duszki które potakują adminom. Kolejnym argumentem za polami jest to ze kazdy ma swobodę wyboru klikania, ja sam zużywam tam oaki a zadania robie np na 3 wyspie.
 
Odpisz
#69
Dzeyu napisał(a):PS. Sądzę, że zmiana zielonych pól to dobry ruch, a zadania codzienne idą w dobrym kierunku

Też uważam, że zmiana Zielonych Pól jest dobra, ale nie w ten sposób. To była jedyna lokacja, gdzie bez ingerencji targu zarabiało się na czysto 400kY++. A przedmiotów z pokemonów tam sporo dropiło.
Problem w tym, że znerfiono Pola, a w zamian nic nie dano. W innych lokacjach jest po 300kY z hodowli + 100kY z targu na drink.

Zadania codzienne byłyby dobre, gdyby można było wykorzystać te drinki które dają w nadmiarze. Jednak dopóki nie skończą balansować lokacji nie warto tego robić.

A dlaczego dyskutuję z (cytat gracza sky) "kretynami"? Ponieważ od dłuższego czasu @hRs twierdzi, że jeżeli w rankingu top 1. jest najlepszą pozycją, to zmiana z 10. na 8. miejsce to spadek. https://gra.pokewars.pl/lista-stowarzyszen/1
Jeżeli programista odpowiedzialny za grę uznaje takie herezje, to zapewne też uznaje tylko ostatnie posty za słuszne. A te na tym forum należały do tej pory do "kretynów".
 
Odpisz
#70
(12.02.2019, 15:59)VelKoz napisał(a):
Dzeyu napisał(a):PS. Sądzę, że zmiana zielonych pól to dobry ruch, a zadania codzienne idą w dobrym kierunku

Też uważam, że zmiana Zielonych Pól jest dobra, ale nie w ten sposób. To była jedyna lokacja, gdzie bez ingerencji targu zarabiało się na czysto 400kY++. A przedmiotów z pokemonów tam sporo dropiło.
Problem w tym, że znerfiono Pola, a w zamian nic nie dano. W innych lokacjach jest po 300kY z hodowli + 100kY z targu na drink.

W pewnym sensie zostala znerfiona 1 lokacja a inne lokacje zbuffowane wiec to nie tak, że nie dostalismy nic w zamian. Logicznie mysląć jesli jedna lokacja jest ZNACZNIE lepsze od innych to oznacza, że nie ma balansu i trzeba ją znerfić. I wg mnie to jest dobre posunięcie, plus teraz lokacje, które wymagaly wiecej PA zaczną być uczęszczane.
 
Odpisz
#71
To prawda, jest jednak kilka ale:
1) Trening jest w tej samej cenie, a z lokacji jest mniej Y, czyli wolniej trenujemy pokemona. Dodatkowo polegamy na targu, aby zarobić.
2) Jeżeli wszyscy z Pól się rozejdą to zaczną dropić to co w innych lokacjach było dużo warte. Zależnie od częstotliwości występowania tych przedmiotów w zadaniach może spaść cena rynkowa.
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości