• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy ta zmiana jest potrzebna?
Tak
Nie
Obojętne
Zmieniłbym coś
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ruchy z VII generacji
#1
Witam.
Może gram od niedawna, ale zauważyłem brak ruchów wprowadzonych do pokemonów w VII generacji (poza ruchami Z) i jest ich sporo. Po odrzuceniu ruchów sygnowanych dla legend oraz sygnowanych ruchów Z, wyszło 40 ruchów, które powinny się pojawić - choć część wymagałaby przebudowy przez wzgląd na silnik gry.

Lista ruchów (Nazwa, typ, rodzaj, moc, celność, działanie):
1. Laser Focus - Normal, status, -, -, następny ruch jest trafieniem krytycznym.
2. Tearful Look - Normal, status, -, -, obniża atak fizyczny i specjalny o 1 poziom (5%).
3. Beak Blast - Flying, fizyczny, 100, 100, ruch dwuetapowy (ładowanie i atak), priorytet -3, przy otrzymaniu obrażeń podczas ładowania (kontakt), przeciwnik otrzymuje podpalenie. (Ładowanie na zasadzie Focus Puncha).
4. Baneful Bunker - Poison, status, -, -, ochrona przed ruchami zadającymi obrażenia, zablokowanie ruchu tworzącego kontakt prowadzi do zatrucia atakującego.
5. Purify - Poison, status, -, -, jeśli przeciwnik ma efekt (podpalenie/zatrucie/paraliż/sen/zamrożenie), to Purify leczy ze statusu (przeciwnika), a użytkownik leczy się o połowę maksymalnego życia.
6. Toxic Thread - Poison, status, -, -, zatruwa i obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Jeśli jeden efekt nie działa, to i tak działa drugi.
7. High Horsepower - Ground, fizyczny, 95, 95, zadaje obrażenia.
8. Shore Up - Ground, status, -, -, leczy o połowę maksymalnego zdrowia, w burzy piaskowej leczy o 2/3 maksymalnego zdrowia.
9. Accelerock - Rock, fizyczny, 40, 100, zadaje obrażenia, priorytet +1.
10. First Impression - Bug, fizyczny, 90, 100, zadaje obrażenia, priorytet +2, działa tylko w pierwszej turze.
11. Lunge - Bug, fizyczny, 80, 100, zadaje obrażenia i obniża atak o 1 poziom.
12. Pollen Puff - Bug, specjalny, 90, 100, zadaje obrażenia, ruch dźwiękowy.
13. Shadow Bone - Ghost, fizyczny, 85, 100, zadaje obrażenia, 20% szansy na obniżenie obrony.
14. Spirit Shackle - Ghost, fizyczny, 80, 100, zadaje obrażenia (w oryginale blokuje wymianę).
15. Anchor Shot - Steel, fizyczny, 80, 100, zadaje obrażenia (w oryginale blokuje wymianę).
16. Smart Strike - Steel, fizyczny, 70, 999, zadaje obrażenia, zawsze trafia.
17. Fire Lash - Fire, fizyczny, 80, 100, zadaje obrażenia, obniża obronę o 1 poziom.
18. Liquidation - Water, fizyczny, 85, 100, zadaje obrażenia, 20% szans na obniżenie obrony o 1 poziom.
19. Sparkling Aria - Water, specjalny, 90, 100, zadaje obrażenia, leczy u przeciwnika podpalenie (przy trafieniu), ruch dźwiękowy.
20. Leafage - Grass, fizyczny, 40, 100, zadaje obrażenia.
21. Solar Blade - Grass, fizyczny, 125, 100, ruch dwuturowy - pierwsza tura ładowania, druga - zadania obrażeń, w słońcu ruch jednoturowy (fizyczny Solar Beam).
22. Trop Kick - Grass, fizyczny, 70, 100, zadaje obrażenia i obniża atak fizyczny o 1 poziom.
23. Zing Zap - Electric, fizyczny, 80, 100, zadaje obrażenia, 30% szans na przestraszenie przeciwnika.
24. Instruct - Psychic, status, -, -, przeciwnik używa poprzednio wykonanego ruchu (jednoturowy Encore)
25. Psychic Fangs - Psychic, fizyczny, 85, 100, usuwa Light Screen, Reflect i Aurora Veil z pola bitwy, po czym zadaje obrażenia.
26. Speed Swap - Psychic, status, -, -, zamienia szybkości używającego i celu.
27. Aurora Veil - Ice, status, -, -, redukuje obrażenia fizyczne i specjalne o połowę na 5 tur (jak Reflect), ze świecącą gliną trwa 8 tur.
28. Ice Hammer - Ice, fizyczny, 100, 90, zadaje obrażenia, redukuje szybkość użytkownika o 1 poziom.
29. Clanging Scales - Dragon, specjalny, 110, 100, zadaje obrażenia, redukuje obronę o 1 poziom, ruch dźwiękowy.
30. Dragon Hammer - Dragon, fizyczny, 90, 100, zadaje obrażenia.
31. Brutal Swing - Dark, fizyczny, 60, 100, zadaje obrażenia.
32. Darkest Lariat - Dark, fizyczny, 85, 100, zadaje obrażenia, ignoruje zmiany obrony i uników (stat changes).
33. Power Trip - Dark, fizyczny, 20, 100, zadaje obrażenia, gdzie bazowa moc to 20, a każda zmiana statystyki użytkownika o poziom podwyższa lub obniża wartość bazowej mocy ruchu (analog Stored Power).
34. Chop Throat - Dark, fizyczny, 80, 100, zadaje obrażenia, blokuje używanie ruchów dźwiękowych na 2 tury.
35. Floral Healing - Fairy, status, -, -, regeneruje połowę maksymalnego zdrowia.

Ruchy wymagające dopasowania:
1. Revelation Dance - różny, specjalny, 90, 100, zadaje obrażenia. Typ zależy od pierwszego typu, jaki pokemon posiada. Przy braku typu pokemona, ruch przybiera typ normalny.
2. Stomping Tantrum - Ground, fizyczny, 75, 100, zadaje obrażenia. W przypadku, gdy pokemon nie mógł wykonać akcji (oryginalnie "But it failed!"), moc ruchu jest podwajana w następnej turze.
3. Burn Up - Fire, specjalny, 130, 100, zadaje obrażenia, odmraża zamrożonego przeciwnika, pokemon używający ruchu traci typ Fire! (i tylko pokemony Fire mogą go używać - ruch jednorazowy).
4. Shell Trap - Fire, specjalny, 150, 100, ruch dwuetapowy (ładowanie i atak), priorytet -3, przy otrzymaniu obrażeń fizycznych podczas ładowania, ruch się aktywuje. (Przy braku obrażeń otrzymanych, ruch nie zadaje obrażeń).
5. Strength Sap - Grass, statusowy, -, -, obniża atak o 1 poziom, przywraca zdrowie równe ilości punktom obrażeń fizycznych przeciwnika przed redukcją ataku, przy maksymalnej obniżce ataku, ruch nie działa.

Myślę, że wprowadzenie nowych ruchów pomogłoby w urozmaiceniu rozgrywki, a gracze chętniej by kombinowali z taktykami, choć wprowadzenie tego by wymagało sporej ilości czasu.
 
Odpisz
#2
Co prawda mamy to w planach ale taka lista na pewno nam się przyda więc przenoszę do zaakceptowanych.
 
Odpisz
#3
Jestem za, jednak mam pewne ALE do samego sformułowania tego pomysłu.
Otóż autor odrzuca w nim ruchy stricte przeznaczone dla legend co moim zdaniem jest błędne. Bo potem jak taka legenda zostanie rozdana to gracz który ją otrzyma nie będzie miał tego ataku i będzie sie musiał o niego dopraszać miesiącami jeśli nie dłużej. Wiec ruchy te powinny zostać dodane od razu razem ze wszystkimi innymi żeby nie robić niepotrzebnego zamieszania.

Specjalne Z moves poruszałem już w swoim temacie o event moves na co zresztą dał zgode sam Alex.
https://forum.pokewars.pl/showthread.php?tid=12233

I jestem ciekaw co masz na myśli twierdząc że te 5 ruchów potrzebuje jakiegoś dopasowania, bo moim zdaniem można je spokojnie dodać do gry bez zmian.
 
Odpisz
#4
Dodamy wszystkie ruchy, które są możliwe do dodania w realiach pokewars. Nie będziemy odrzucać tych dla legend.
 
Odpisz
#5
(09.04.2019, 16:56)Sphinx25 napisał(a): Jestem za, jednak mam pewne ALE do samego sformułowania tego pomysłu.
Otóż autor odrzuca w nim ruchy stricte przeznaczone dla legend co moim zdaniem jest błędne. Bo potem jak taka legenda zostanie rozdana to gracz który ją otrzyma nie będzie miał tego ataku i będzie sie musiał o niego dopraszać miesiącami jeśli nie dłużej. Wiec ruchy te powinny zostać dodane od razu razem ze wszystkimi innymi żeby nie robić niepotrzebnego zamieszania.

Specjalne Z moves poruszałem już w swoim temacie o event moves na co zresztą dał zgode sam Alex.
https://forum.pokewars.pl/showthread.php?tid=12233

I jestem ciekaw co masz na myśli twierdząc że te 5 ruchów potrzebuje jakiegoś dopasowania, bo moim zdaniem można je spokojnie dodać do gry bez zmian.

Wydzieliłem je przez wzgląd na trudności mechanistyczne przy ich wdrażaniu, a nie dlatego, że wymagają stuprocentowej zmiany. Bo zastanawia mnie, czy to aż tak proste wprowadzić ruch, który prowadzi do działania różnotypowego w zależności od typu poka. Takie wydzielenie wydało mi się odpowiednie, ponieważ nie znam się aż tak na zakodowaniu skryptów w grze, a powyższe ruchy mogłyby takie problemy sprawiać.

Jeśli się źle wyraziłem, to przepraszam.  Smile

A jeśli mowa o legendach, to jedynym sensownym momentem na wprowadzenie sygnowanych ruchów legendom, to (w mojej opinii) jest sytuacja, gdy dana legenda będzie przeznaczona jako nagroda - wtedy można by wprowadzić wszystkie sygnowane legendom ruchy.
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości