• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Omawiane propozycje = odrzucone
#1
Video 
Witam, dlaczego zakładka omawiane propozycje to druga zakładka odrzuconych propozycji?

https://forum.pokewars.pl/showthread.php?tid=12627 glosow na tak jest z 74 dalej tam lezy. Nawet zadnej wiadomosci od adminow gry.
74 osoby to 2/4 online graczy dziennie. (Propozycja leży tam od 30.10.2k18..).

Nie bronie tej propozycji czy cos, uwazam ze jest fajna. A i nie trzeba dlugo szukac by znalesc podobnych, olanych przez admin propozycji.


Jak juz tworzycie nowa zakladke odrzuconych, to chociaz ja nazwijcie.
 
Odpisz
#2
Dział propozycji powinien być tymczasowo całkowicie zamknięty dopóki nie zostanie to całkowicie uporządkowane, a propozycje nie przyjmowane w żadnej innej formie.

W obecnej sytuacji nie widzę innego wyjścia skoro gracze domagają się reakcji nawet na takie mało znaczące propozycje. Czy lepiej byłoby gdyby ten temat został przeniesiony do zaakceptowanych i zapomniany bo są dużo ważniejsze lub ciekawsze rzeczy do wprowadzenia?

Gracze domagają się aby admini wypowiadali się w odwołaniach bo wg nich 99% jest nie słuszna nawet te najbardziej oczywiste.

Admini muszą reagować na rożne awantury/pretensje itp bo gracze się tego domagają.

A potem zdziwienie ze wszystko się opóźnia.

Ps. Admin forum to żadne rozwiązanie. Równie dobrze admini mogą np. mi dać wolną rękę i 95% pomysłów wywalę do kosza wg swojego widzi mi się i przedstawię te które uznam za ciekawe. Gracze będą mieli swoją reakcję choć nie wiem czy będą z tego powodu zadowoleni i nie zaczną krzyczeć że chcą opinii adminów.
 
Odpisz
#3
Ble ble ble ble Zawaliliscie Forum własnym lenistwem a teraz gracze są ci zli bo domagają się by ktoś ogarnol ten Burdel który ciągle odkladacie na Potem jeśli codziennie jeden z Adm poświęcił by 30min forum wyglądało by kompletnie inaczej więc nie gadaj Beth że my coś opóźniny jako gracze bo chcemy reakcji xd to tak jak mówić do pacjenta że opóźnil operacje bo się wykrwawia serio zacznijcie myśleć co piszecie co graczy bo jedynie się osmieszacie
 
Odpisz
#4
30 minut... a potem pretensje że pomysły są odrzucane jednym zdaniem. A niektóre pomysły zasługują chyba żeby chociaż chwilę dłużej się nad nimi zastanowić zwłaszcza jak jest dłuższa dyskusja w komentarzach

Ja nie twierdze że forum nie jest zaniedbane, ale patrze na to realnie. Czerwoni mają tyle czasu na forum ile mają i ja nie wnikam czy jest to spowodowane pracą, szkołą, rodziną lenistwem czy czymkolwiek innym. I dopóki nie znajda na forum więcej czasu jedyną opcją jest tymczasowe zamknięcie działu i zrobienie tam powoli porządku.
 
Odpisz
#5
Xd Wymówki wymówki i jescze wymówki jak chcesz uderzyć Kota to młotek zawsze się znajdzie podejmijcje jakąś solidna decyzję odnośnie forum i ogarnijcie je bo jak będziecie to ciągle przeciągnąć to jedynie pogorszy sprawę bo pomysły dochodzą co tyg parę a to że Alex wejdzie 1-2x do miesiąca i usunie 4-5 pomysłów nie da nic dobrego

PS: Ja z Razzem poświęcając 30min potrafili byśmy trzymać forum w idealnym stanie wystarcza Chęci czego czerwonym brakuje 
 
Odpisz
#6
Beth - w twojej pierwszej wypowiedzi wywznioskowałem, że admini nie mają czasu? To co robili od czasu dodania propozycji, do aktualnego czasu? Nawet jej nie ruszyli. Na pewno znaleźli by w tym okresie czasowym czas na dodanie jakiejś z omawianych propozycji (nie mówie o tej wymienionej, ale o chociaż jakiś prostszych).
Ja rozumiem, gra, balans lokacji i wgl ale ta propozycja (jak i niektore inne) byly przed balansem lokacji.
Administracja ma nawet olane na błędy - wyślesz i się nie doczekasz.

Zróbcie coś z tą grą ;D
 
Odpisz
#7
MisterAXmer23 twoja wypowiedz sugeruje jakby nic nie było dodawane do gry.

- Dodanie specjalnego slota dla everstone
- Możliwość złapania smeargla
- Aktualizacja targu (między innymi ponowne wystawianie ofert)
- Zdolności z VII Generacji
- Nowa strona główna gry
- Region Alola oraz próby
- Zmiana w działaniu białego zioła
- Move Tutor
- Bilety do zadania codziennego

To tylko przykłady wypisane z changeloga. Cześć z tych rzeczy były omawiane w dziale z propozycjami.

Również widać że różne błędy są naprawiane.

Nie twierdze że jest dobrze jeśli chodzi o forum oraz dział propozycji, ale tez nie jest tak że admini leżą na plaży z drinkiem i mają wszystko w nosie.
 
Odpisz
#8
@bethrezen
A teraz podziel to wszystko na okresy kiedy było dodawane.
Oraz wyróżnij źle wprowadzone rzeczy, można dodać, że hRs po 1.5 miesiąca odpisał z błędną interpretacją zmiany treningu tylko dlatego, że gracze się zniecierpliwili.
Co do błędów, to wciąż wiszą od listopada. A błąd z https://gra.pokewars.pl/lista-stowarzyszen/1 jest już legendą, nie mam pojęcia jak hRs nie widzi w tym problemu.

EDIT:
Może to jest dziwne i nietypowe, ale na studiach uczyli mnie, że jak się robi projekt to robi się takie tygodniki w których skrótowo jednym zdaniem wypisuje się nad czym się pracuje. W jakim stopniu coś jest ukończone, z czym są problemy czyli potencjalne przedłużenie deadline'u. Można jakieś inne przemyślenia dołączyć.
Dobrym przykładem jest tutaj gra konkurencji, o podobnej nazwie. Jednoosobowy projekt, gdzie taki tygodnik istnieje.
 
Odpisz
#9
@bethrezen btw usmiałem się Big Grin
Avatary z VI i VII gen
Data rozpoczęcia prac: 01.07.2018
xD do 2022 roku zdązy ktos je dodac ?
Zmiana systemu losowania Stoi na 80% od Aloli czyli Wrzesnia
Zadania Profesora X Stoi na 70% od Aloli xD
Sensowna zmiana za Miesiąca MARZEC
Zdolność Disguise - Działanie zdolności zostało zmodyfikowane zgodnie z tym co ustaliliśmy na forum gry w tym temacie. Od teraz zdolność Disguise sprawia, że Pokemon nie otrzyma obrażeń od pierwszego ataku przeciwnika. Dodatkowo pokemony z tą zdolnością nie mogą używać szarfy skupienia.
Wyraziłeś opinię na temat tej zmiany.
Poprawa Kaprysu xd
Wiec Naprawde zastanówcie sie jako Kolorowi zanim cos wgl piszecie na forum bo jedynie strzelacie sb w kolano z dubeltowki a potem Evil Zły Ten Zły bo Piszą Prawde i zamykanie tematow ktore bolą tylko dlatego ze nie potraficie ogarnac się ..
 
Odpisz
#10
Bethrezen
- gdyby nie jeden z testerow dostalbys buglole.
- mozliwosc zlapania smeargle? Co to była legenda? (Btw przestawienie kilku linijek kodu nie zaszkodzilo w palce, cn?)
- bilety - z tym roboty chyba nie mieliscie za bardzo.
- slot na everstone - kopiuj wklej i zakodowanie na jeden item w grze slot.
Reszta moze jako tako sie trzyma. Ale to, ze olewacie bledy i olewacie projekty ktore juz sa zapisane w changelogu (wypowiedzialem sie o tym nizej) jest niesmiesznym zartem.

Popieram wypowiedzi graczy (j.w). Wszystko stanęło na %, a błedy sa nieruszane. Jezeli skonczyliscie alole i tam inne pierdoly, dokonczcie reszte.

Bo awatry kopiuj wklej i do gry chyba nie jest problemem. Nie wiem jak to jest, z programowamiem i calym tworzeniem gry, ale mysle, ze w tydzien by sie spokojnie dokonczylo.



Dobrej nocy moi mili.
 
Odpisz
#11
Alola nie jest skończona. Weszła za szybko, bo "gracze się domagali".
 
Odpisz
#12
MisterAXmer23 zacytuje cię

"Na pewno znaleźli by w tym okresie czasowym czas na dodanie jakiejś z omawianych propozycji (nie mówię o tej wymienionej, ale o chociaż jakiś prostszych). "

Wspomniałeś o prostszych, więc również takie wymieniłem które pojawiały się w omawianych takie jak smeargle i slot.
 
Odpisz
#13
To ja sie pytam, dlaczego smeragle byl pod ochrona?
 
Odpisz
#14
Bo nie było ostatecznej decyzji co do tego jakie ma mieć ataki, ale dano go pod ochrona żeby można było sobie gablotkę uzupełnić.
 
Odpisz
#15
do zmian i propozycji to powinna być bugzilla i dedykowany do tego skrypt a nie bawienie się w tematy na forum na które zajrzy może co dwudziesty gracz raz na kwartał, tym bardziej nie dyskusje na priv z adminem czy modem jak ma to miejsce teraz
w kwesti prywaty mam spore zastrzezenia, sa tu jednak rowni i rowniejsi, naprostszy przyklad to przedmioty pojawiajace sie z nikad w plecakach (youtuberzy z yt robia pokewarsowe giveawaye i gdy ktos wygra, przedmiot odbiera sie nijak - sam pojawia sie w plecaku xD), podczas gdy oficjalnej opcji dawania przedmiotu nie ma
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości