• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Magic Bounce
Ma osbijać wszytkie złe stany
Ma odbijać JEDEN stan przez całą walkę
Nie mam zdania
[Wyniki ankiety]
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Magic Bounce
#1
Magic Bounce powinno odbijać jeden zły stan od przeciwnika ponieważ jest to zbyt OP. Jeśli magikiem odbija toxic sleep powder nwm embargo to czym ruszyć takiego xatu jak ma jeszcze power swapa ? tylko trick albo szybki atak.
 
Odpisz
#2
A to zrobmy tak, zeby prankster dzialal na jeden atak, poniewaz sableye i cottone sa zbyt op
 
Odpisz
#3
Shedinja bez szarfy.
Embargo bez mikstur.
Power Swap zmniejszony o połowę, czyli to samo co Power Split.
Disguise nie anuluje ruchu.
Dazzling nie anuluje ruchu tylko priorytet.

Pewnie jeszcze coś by się znalazło. Jeżeli wprowadzać to wszystko, a nie wybiórczo, bo ktoś przegrał.
 
Odpisz
#4
huge power do 10%
pure power do 10%
guts do 15%
szarfa tylko na ruchy KO (fissure itp)
gengarowi zdolnosc zmienić
mikstury usunąć
knock off 50% na wytrącenie
zwiększyć znaczenie obrony we wzorze na dmg
prankster od 2 rundy
fake out działający tylko i wyłącznie w turze nr 1

i tak dalej... no i oddajcie kase za hawluche!!!!11!!1oneone
 
Odpisz
#5
Odwołując się do powyższych wypowiedzi, proponowałbym rozważenie działania ruchów/zdolności:

1. Magic Bounce → odbija tylko 1 status ruch w danej turze
2. Shedinja bez szarfy → dobre przez wzgląd na to, że ledwo kto układa pierwsze 2-3 ruchy z dedykacją pod nią
3. Embargo bez mikstur → a może jednorazowe działanie mikstur?
4. Power Swap zmniejszony o połowę → może zamiana całości ataku przeciwnikowi i sobie, gdzie w obu przypadkach jest redukcja statystyk o połowę?
5. Disguise → zmniejsza obrażenia o np. 20%, bo całkowite immunity na obrażenia w 1 turze to przesada
6. Dazzling → może zamiast usuwania priorytetu, to może jego inwersja? czyli Extremespeed na Dazzling powoduje zmianę priorytetu z +2 na -2
7. Huge i Pure Power → podwyższenie ataku o 2 poziomy - w tym wypadku to 10%
8. Guts → wzrost ataku o 10%, niwelacja obrażeń z podpalenia do 0
9. Gengar z Cursed Body zamiast Levitate
10. Knock Off → Kolejne wytrącenie nie dostaje boosta do obrażeń, a tylko wyrzuca przedmiot
11. Fake Out → Tylko działanie w 1. turze
12. Paraliż =/= insta stun → Przy posiadaniu paraliżu, to dajmy 50% szans na blokadę w wykonywaniu ruchu, a nie 100$
13. Prankster → nie działa na pokemony tupu Dark

To tylko część i na szybko dodałem coś od siebie, ale można się z tym bardziej rozwinąć...

EDIT: I chętnie bym zagłosował, ale nie mam opcji "inna propozycja"
 
Odpisz
#6
(12.04.2019, 20:09)DejaVu napisał(a): Odwołując się do powyższych wypowiedzi, proponowałbym rozważenie działania ruchów/zdolności:

1. Magic Bounce → odbija tylko 1 status ruch w danej turze
2. Shedinja bez szarfy → dobre przez wzgląd na to, że ledwo kto układa pierwsze 2-3 ruchy z dedykacją pod nią
3. Embargo bez mikstur → a może jednorazowe działanie mikstur?
4. Power Swap zmniejszony o połowę → może zamiana całości ataku przeciwnikowi i sobie, gdzie w obu przypadkach jest redukcja statystyk o połowę?
5. Disguise → zmniejsza obrażenia o np. 20%, bo całkowite immunity na obrażenia w 1 turze to przesada
6. Dazzling → może zamiast usuwania priorytetu, to może jego inwersja? czyli Extremespeed na Dazzling powoduje zmianę priorytetu z +2 na -2
7. Huge i Pure Power → podwyższenie ataku o 2 poziomy - w tym wypadku to 10%
8. Guts → wzrost ataku o 10%, niwelacja obrażeń z podpalenia do 0
9. Gengar z Cursed Body zamiast Levitate
10. Knock Off → Kolejne wytrącenie nie dostaje boosta do obrażeń, a tylko wyrzuca przedmiot
11. Fake Out → Tylko działanie w 1. turze
12. Paraliż =/= insta stun → Przy posiadaniu paraliżu, to dajmy 50% szans na blokadę w wykonywaniu ruchu, a nie 100$
13. Prankster → nie działa na pokemony tupu Dark

To tylko część i na szybko dodałem coś od siebie, ale można się z tym bardziej rozwinąć...

EDIT: I chętnie bym zagłosował, ale nie mam opcji "inna propozycja"

Pokryte z orginalnymi grami w 100% co nie kolego? xD
 
Odpisz
#7
Wezmy wgl usunmy sableye, dajmy pod ochrone bo zbyt op pokemon, natu xatu, uniemozliwmy im dzialanie power swapu, wywalmy pol zdolnosci bo sa zbyt trudne do ogarniecia. A nikt nie pomyslal, ze nie pokrywa sie to z oryginalnymi grami? Nie, bo przegraliscie xD
 
Odpisz
#8
(12.04.2019, 20:28)MisterAXmer23 napisał(a):
(12.04.2019, 20:09)DejaVu napisał(a): Odwołując się do powyższych wypowiedzi, proponowałbym rozważenie działania ruchów/zdolności:

1. Magic Bounce → odbija tylko 1 status ruch w danej turze
2. Shedinja bez szarfy → dobre przez wzgląd na to, że ledwo kto układa pierwsze 2-3 ruchy z dedykacją pod nią
3. Embargo bez mikstur → a może jednorazowe działanie mikstur?
4. Power Swap zmniejszony o połowę → może zamiana całości ataku przeciwnikowi i sobie, gdzie w obu przypadkach jest redukcja statystyk o połowę?
5. Disguise → zmniejsza obrażenia o np. 20%, bo całkowite immunity na obrażenia w 1 turze to przesada
6. Dazzling → może zamiast usuwania priorytetu, to może jego inwersja? czyli Extremespeed na Dazzling powoduje zmianę priorytetu z +2 na -2
7. Huge i Pure Power → podwyższenie ataku o 2 poziomy - w tym wypadku to 10%
8. Guts → wzrost ataku o 10%, niwelacja obrażeń z podpalenia do 0
9. Gengar z Cursed Body zamiast Levitate
10. Knock Off → Kolejne wytrącenie nie dostaje boosta do obrażeń, a tylko wyrzuca przedmiot
11. Fake Out → Tylko działanie w 1. turze
12. Paraliż =/= insta stun → Przy posiadaniu paraliżu, to dajmy 50% szans na blokadę w wykonywaniu ruchu, a nie 100%
13. Prankster → nie działa na pokemony tupu Dark

To tylko część i na szybko dodałem coś od siebie, ale można się z tym bardziej rozwinąć...

EDIT: I chętnie bym zagłosował, ale nie mam opcji "inna propozycja"

Pokryte z orginalnymi grami w 100% co nie kolego? xD

W większości owszem, ale nie wszystko ma możliwości aplikacyjne w grze, by istniał jednak jakikolwiek sensowny balans. A oryginalność ruchów jest chyba pożądana, ponieważ to gra o Pokemonach i odwoływane dane są w zdecydowanej większości tożsame z danymi z oryginalnych serii.
 
Odpisz
#9
Nie rozumiem czemu wam tak sableye przeszkadza, nie zauważyliście że jego wysyp zmalał w bardzo dużym stopniu?
 
Odpisz
#10
@Unity, jeśli chodzi o mnie - porównuje go dlatego, że uważam że jest jednym z lepszych pokemonów w grzę, który jeszcze jako tako trzyma mete. Do sableyi nic nie mam, każdy trenuje co chce.

@DejaVu - zauważ, że po wprowadzeniu twoich zaproponowanych zmian, przychodzi nowy gracz który zna działanie uf ruchów, zdolności. Trenuje i bach! Walka i cyk, coś jest nie tak więc zacznie pisać do adminów że to błąd.

Ja rozumiem że balans i wgl, ale nie bierzmy rozwiązań z 4 liter.
 
Odpisz
#11
(12.04.2019, 21:09)MisterAXmer23 napisał(a): @Unity, jeśli chodzi o mnie - porównuje go dlatego, że uważam że jest jednym z lepszych pokemonów w grzę, który jeszcze jako tako trzyma mete. Do sableyi nic nie mam, każdy trenuje co chce.

@DejaVu - zauważ, że po wprowadzeniu twoich zaproponowanych zmian, przychodzi nowy gracz który zna działanie uf ruchów, zdolności. Trenuje i bach! Walka i cyk, coś jest nie tak więc zacznie pisać do adminów że to błąd.

Ja rozumiem że balans i wgl, ale nie bierzmy rozwiązań z 4 liter.

Nie są to rozwiązania wzięte od czapy, ale jest wiele rzeczy, które wymagają adaptacji przez silnik gry. Ja tak przychodziłem do tej gry, bo mam niemałą wiedzę o taktykach w Pokemonach, a tutaj zderzyłem się ze ścianą. Dalej nie rozumiem Twojego podejścia, bo nie brzmi to jak konstruktywna krytyka tematu, tylko bardziej jak "niech będzie dysproporcja taka, jaka jest i po co to zmieniać". Wiele rzeczy wymaga odpowiedniej adaptacji - a jak widzę może z 5 działających taktyk, to nie widzę sensu w kombinowaniu i tworzeniu własnych poków, bo zawsze przegrają z czymś totalnie oklepanym. 

Jeśli masz sensowne argumenty, dlaczego taka zmiana jest zła, to chętnie je zobaczę, bo w Twojej wypowiedzi żadnego nie widziałem.
 
Odpisz
#12
@DejaVu - dlaczego to jest zle?

1. Odbiega to od oryginalnych gier i tworzy zament + wprowadza w blad
2. I tak sie zanjdzie cos silniejszego (i z tym zrobimy podobnie?)

Jezli dalej mnie nie rozumiesz to podam ci przyklad. Jest gra w ktorej sa: straznicy, magowie, lucznicy. Lucznicy kontrują straznikow, straznicy kontruja magow, magowie zas lucznikow. Straznicy chca byc najlepsi, a gracze bardzo ich lubia, wiec chca im dac czary, aby kontrowali  aby kontrowano lucznikow. Zrozumiales mnie?
 
Odpisz
#13
(12.04.2019, 21:42)MisterAXmer23 napisał(a): @DejaVu - dlaczego to jest zle?

1. Odbiega to od oryginalnych gier i tworzy zament + wprowadza w blad
2. I tak sie zanjdzie cos silniejszego (i z tym zrobimy podobnie?)

Jezli dalej mnie nie rozumiesz to podam ci przyklad. Jest gra w ktorej sa: straznicy, magowie, lucznicy. Lucznicy kontrują straznikow, straznicy kontruja magow, magowie zas lucznikow. Straznicy chca byc najlepsi, a gracze bardzo ich lubia, wiec chca im dac czary, aby kontrowali  aby kontrowano lucznikow. Zrozumiales mnie?

Teraz gra też odbiega, więc "Your argument is invalid". I zawsze będzie coś silniejszego - ale to jest odwoływanie się do ogólnych prawd.
Pokazany przykład, od którego się zaczął temat (Magic Bounce) ma za mało możliwości obejścia go w turnieju poza OHKO (i nie mówię o ruchach typu Fissure), a przynajmniej innego nie zauważyłem w turniejach - więc czemu nie starać się o balans?

I nie musisz niczego mi tłumaczyć jak tumanowi, bo chyba za takiego mnie uważasz, co obserwuję po Twoim tonie wypowiedzi.

EDIT: Dodam tylko, że nie brałem i nie biorę udziału w żadnym turnieju (ani w sparingach ani drużynówkach), więc moja wypowiedź nie jest efektem tego, że przegrałem, co powiedziałeś wcześniej wprost.
 
Odpisz
#14
(12.04.2019, 21:55)DejaVu napisał(a):
(12.04.2019, 21:42)MisterAXmer23 napisał(a): @DejaVu - dlaczego to jest zle?

1. Odbiega to od oryginalnych gier i tworzy zament + wprowadza w blad
2. I tak sie zanjdzie cos silniejszego (i z tym zrobimy podobnie?)

Jezli dalej mnie nie rozumiesz to podam ci przyklad. Jest gra w ktorej sa: straznicy, magowie, lucznicy. Lucznicy kontrują straznikow, straznicy kontruja magow, magowie zas lucznikow. Straznicy chca byc najlepsi, a gracze bardzo ich lubia, wiec chca im dac czary, aby kontrowali  aby kontrowano lucznikow. Zrozumiales mnie?

Teraz gra też odbiega, więc "Your argument is invalid". I zawsze będzie coś silniejszego - ale to jest odwoływanie się do ogólnych prawd.
Pokazany przykład, od którego się zaczął temat (Magic Bounce) ma za mało możliwości obejścia go w turnieju poza OHKO (i nie mówię o ruchach typu Fissure), a przynajmniej innego nie zauważyłem w turniejach - więc czemu nie starać się o balans?

I nie musisz niczego mi tłumaczyć jak tumanowi, bo chyba za takiego mnie uważasz, co obserwuję po Twoim tonie wypowiedzi.

Prosisz o argumenty, ja ci je daje - wiec czemu mam cie uwazac za tumana?

Nie bede sie rozpisywal ze natu to 2k17 i juz wypadly z mody ale ok. Magic bonuce do nerfa, ale na penwo nie w taki sposob jaki zaproponowal autor. 
 
Odpisz
#15
(12.04.2019, 22:05)MisterAXmer23 napisał(a):
(12.04.2019, 21:55)DejaVu napisał(a):
(12.04.2019, 21:42)MisterAXmer23 napisał(a): @DejaVu - dlaczego to jest zle?

1. Odbiega to od oryginalnych gier i tworzy zament + wprowadza w blad
2. I tak sie zanjdzie cos silniejszego (i z tym zrobimy podobnie?)

Jezli dalej mnie nie rozumiesz to podam ci przyklad. Jest gra w ktorej sa: straznicy, magowie, lucznicy. Lucznicy kontrują straznikow, straznicy kontruja magow, magowie zas lucznikow. Straznicy chca byc najlepsi, a gracze bardzo ich lubia, wiec chca im dac czary, aby kontrowali  aby kontrowano lucznikow. Zrozumiales mnie?

Teraz gra też odbiega, więc "Your argument is invalid". I zawsze będzie coś silniejszego - ale to jest odwoływanie się do ogólnych prawd.
Pokazany przykład, od którego się zaczął temat (Magic Bounce) ma za mało możliwości obejścia go w turnieju poza OHKO (i nie mówię o ruchach typu Fissure), a przynajmniej innego nie zauważyłem w turniejach - więc czemu nie starać się o balans?

I nie musisz niczego mi tłumaczyć jak tumanowi, bo chyba za takiego mnie uważasz, co obserwuję po Twoim tonie wypowiedzi.

Prosisz o argumenty, ja ci je daje - wiec czemu mam cie uwazac za tumana?

Nie bede sie rozpisywal ze natu to 2k17 i juz wypadly z mody ale ok. Magic bonuce do nerfa, ale na penwo nie w taki sposob jaki zaproponowal autor. 

Twoje argumenty to w sumie żadne argumenty. Że Magic Bounce do zmiany, to się zgadzam i zaproponowałem swój pomysł na zmianę, która w moich oczach nie jest znaczącym nerfem.

Argumentem byłoby wskazanie, że to by było złe, bo by to znacząco zmieniło to, to i tamto, czego u Ciebie brak. Odwołanie się do ogółów to jest pójście po najmniejszej linii oporu, by tylko się przyczepić. 

Jeśli masz problemy do moich propozycji, to przedstaw je właściwie - wskaż im słabe punkty lub zaproponuj coś lepszego, bo krytyka dla samej krytyki mnie nie rajcuje i nic na dłuższą metę nie wnosi.
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości