• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Która opcja?
Ankieta jest zamknięta.
Numer 1
17.86%
5 17.86%
Numer 2
32.14%
9 32.14%
Obie na raz
21.43%
6 21.43%
Niech zostanie jak jest
21.43%
6 21.43%
Żadna, ale coś trzeba zmienić
7.14%
2 7.14%
Razem 28 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Symbole eventowe
#1
Daliście UB jako nagroda za event. Jest to efekt tego tematu: https://forum.pokewars.pl/showthread.php?tid=13228 Został tam zauważony problem przeklikiwania, na który moją propozycją wtedy było znaczne zwiększenie itemów na pokemonach a zmniejszenie tych dropiących z lokacji. Nie wiem jak czytaliscie ten temat ale wniosków nie wyciągneliscie. Nie przeszkadza mi, ze ktos wywala swoje ph na pusto byleby wygrać. Spoko. Jednakże chyba wiekszosc z nas wolałaby aby rywalizacja była na poziomie mądrego klikania a nie kto przewali więcej. Proponuje dwa wyjscia z tej sytuacji:

1.Wspomniane juz zmniejszenie dropu symboli w lokacji i zwiekszenie wystepowania na pokach. Pytanie czy repki nie staną sie droższe niż masterball Tongue

2. Wprowadzenie czegoś takiego jak "podnoszenie itemu". Czyli klikając normalnie gdy natrafimy na symbol musimy jeszcze zatwierdzić ze chcemy go podnieść z dziczy. Bedzie on w miejscu gdzie normalnie jest przycisk wędruj dalej więc nie pominiemy tego. Jesli ktos przeklikuje to po prostu symbol pominie i nic nie zbierze. Gracze mogliby wtedy przeklikiwać powoli i zatrzymywac sie tylko na podnoszenie itemu, ale jest to zdecydowanie mniej skuteczne niż to jak to wygląda teraz Smile

Bardzo prosty sposób a praktycznie w całosci sprawi, ze przeklikiwanie się nie opłaci.
Zostawiam temat do dyskusji. Jestem ciekaw czy Wy tez chcecie aby przeklikiwanie było tak wykorzystywane jak teraz czy wolicie aby wygrywały osoby klikające mądrze. Zaznaczam, ze nie jest to temat o botach więc prosiłbym aby komentarze związane z botami zostawały usunięte tak jak pod postem betha.
 
#2
Problemu przeklikiwania chyba nie da się wyeliminować, a jedynie ograniczyć. Ale nawet go ograniczając, ten problem będzie występował dalej, więc dla graczy którzy klikają rzetelnie nic się nie zmieni, bo i tak eventu nie wygrają.
 
#3
Popieram w stu procentach. Nie zmieniając nic prócz nagrody za event doprowadziliscie do wyscigu na ph. Z tematu podanego powyżej wyraźnie widać, że chcieliśmy aby zmiana została wprowadzona z odpowiednimi zabezpieczeniami, tylko wtedy miałaby sens. Nagroda rozdana w sposób mega nieprzemyślany.
 
#4
(05.05.2019, 20:32)Saga napisał(a): Problemu przeklikiwania chyba nie da się wyeliminować, a jedynie ograniczyć. Ale nawet go ograniczając, ten problem będzie występował dalej, więc dla graczy którzy klikają rzetelnie nic się nie zmieni, bo i tak eventu nie wygrają.

Każdy kto chce może przeklikiwac, ale można zrobić to w ten sposób żeby było to o wiele wolniejsze, a nawet całkowicie nieopłacalne (jakby kiedykolwiek było xd)
 
#5
Jedna i druga opcja jest ok, na 8k kliknięć 30 poków z symbolami złapane, polecam (~30% szans na złapanie)
 
#6
A może by lepszym rozwiązaniem było coś takiego, co zaproponował Anakin w temacie dotyczącym eventu?

Cytat:1) Zadania cykliczne! Nie powinno być moim zdaniem tak, że na 20k pkt topki w rankingu, 2,5k (czy ile tam było) to za zadania, a reszta za przedmioty. Można by dodać jakieś zadanie poboczne odnawialne, które po wykonaniu się resetuje (np niech to będzie to łapanie shiny pokemonów czy łapanie jakiejś dużej ilości pokemonów danego typu jak na tym evencie dla przykładu, tylko, że zadanie takie możnaby wykonać wielokrotnie). Przy jednoczesny ZNACZĄCYM zmniejszeniu dropu itemów eventowych. Na pewno zauważalnie zmniejszy się klikanie na pusto, a zwiększy się udział graczy w evencie
 
#7
Może i UB to zła nagroda za event ale co innego tam wstawić? Pseudo legendy? Żeby staniały i nie było jak na nich zarobić? Bo w sklepiku dają te pokemony i tracą po prostu na wartości. Bugs nie da się wszystkiego zrobić idealnie, a podnoszenie itemu nie było by korzystne bo trzeba by wtedy dać okienko z informacją "czy chcesz pominąć ten item" czy coś w tym stylu przy lokacjach na dole ekranu na wersji klasycznej. Bo zauważyłem że jak spotkamy nauczyciela to klikając w te okienka na dole przeklikujemy po prostu nauczyciela i przepada nam szansa nauczenia fajnego ataku.

Jestem jak najbardziej za pierwszą propozycją.
 
#8
Jestem za propozycją numer 1, jeśli łapanie pokemonów z itemami eventowymi bedzie dawało tak dużo punktów że przeklikiwanie bedzie totalnie nie oplacalne to pozbedziemy sie przeklikiwania Wink można też zrobić coś takiego że jak nie walczymy z pokemonami to szanse na znalazlenie itemu eventowego normalnie jako przedmiot bedzie praktycznie niemożliwe
 
#9
xDDD

Z propozycja nr 2 mozna tak jeszcze z ognistym owocem. Niech gracze przeklikaja Big Grin

Nr 1 nawet ok
 
#10
Obecny event to był wyścig kto więcej ph zmarnuje i nikt nie zwracał uwagi czy to się opłaca czy też nie, no ale do rzeczy.
Co byście powiedzieli na CAŁKOWITE wykluczenie symboli w lokacjach eventowych?
Można te symbole umieścić w mini zadaniach eventowych tak jak pisał już wcześniej Anakin typu złap, czy też pokonaj x razy danego przeciwnika, zadania na zasadzie tych zadań stow, z tą różnicą że po wykonaniu jednego od razu załącza się nam kolejne, a nie czekamy 1 godziny Tongue. Dobrze aby te zadania nie bazowały zbyt mocno na losowości.

Najlepiej zbiory zadań dla określonych ilości punktowych, przykładowo dla 5, 10 , 20 symboli. Zadań typu poluj w lokacji bym unikał bo tutaj widnieje kolejne niebezpieczeństwo ze strony klikania na pusto. Zadania te powinny następować po sobie a nie być wybierane przez graczy oraz brak ich pomijania!!!
Jeszcze inna zmianka z mojej strony że zadanie typu złap 10 razy pokemona typu fire w 10 minut , jeżeli gracz zdąży otrzymuje przykładowo 5 symboli a jeżeli się nie zmieści w czasie to 3, coś na tej zasadzie.

Takie zadania to kolejna praca dla adm, a jeszcze trzeba by to bardzo mądrze z balansować ilość zdobywanych itemów do trudności zadań, żeby nie było tak, że mini zadanie zrobione z trudem przez godzinę a dawało raptem 10 symboli. Następnie wyliczyć czas poświęcony na wykonywanie tych zadań i zdobytych za nie punktów z ofertą w sklepiku eventowym.

Jeżeli są osoby klikające na pusto na co dzień, również powinny zabrać tutaj głos, bo dawniej znałem kogoś co tylko na pusto leciał.

Dużym minusem może być fakt że do każdego eventu z osobna trzeba by balansować te zadania.
Pomysł ten jednak eliminuje całkowicie sens klikania na pusto w eventowy czas Big Grin Jeśli się znajdą pusto klikacze to i tak nie mieli by kluczowego wpływu na końcową klasyfikację.

Symbole dropiące na pokemonach zostawiłbym tak jak są.
 
#11
Symbole by mialy sens czy zostaną w Pokach czy w zadaniach trzeba dać limity nagród głównych by uzywanie Botów czy przeklikiwanie nie mialo kompletnego sensu
 
#12
Myśle, że to co zaproponował Pancin jest najlepszą opcją Wink
 
#13
Dzień dobry

Kilka pytań:
1. Na czym zależy adminom oprócz napływu nowych graczy?
2. Czy gracze narzekają na pokemony o monstrualnych statystykach? Czym to jest spowodowane?
3. Czy w grze jest "nadmiar" yenów?

Klikanie na pusto sprawia, że z danego punktu honoru nie ma pożytku jeśli chodzi o zarobek yenów. Nie każdego gracza stać na coś takiego. Chcąc wygrywać, trzeba coś czasem poświęcić. Jeśli ktoś postawił sobie jakiś cel to nic nikomu do tego czy dąży do jego osiągnięcia metodami, które niektórzy uważają za niezbyt mądre.
Qui pro quo.
Oddajcie bogu co boskie, a cesarzowi, co cesarskie.
 
#14
Według mnie propozycja Anakina którą zacytowała Saga jest najlepsza. Jak dla mnie powinno być więcej takich zadań jak zadania rankingowe (oczywiście maja też być 3 obozy) Powinny być trudne zadania typu "Znajdź ognisty owoc", lub prostrze Złap 20 pokemonów tego samego typu z rzędu (Jak nie złapiesz nic się nie stanie. Zresetuje się do 0/20 gdy ZŁAPIESZ POKEMONA INNEGO TYPU). Te zadania powinny być w zakładce "Zadania Rankingowe" i powinny być robione po kolei (Jak wykonasz jedno, losuje ci kokejne. Nie naraz), dlatego powinno być więcej ptk za trudne zadania i mniej za prostrze. Zadania byłyby losowo wybierane z póli zadań (Powinno być tych zadań dużo)
 
#15
(07.05.2019, 07:19)olobeca napisał(a): Według mnie propozycja Anakina którą zacytowała Saga jest najlepsza. Jak dla mnie powinno być więcej takich zadań jak zadania rankingowe (oczywiście maja też być 3 obozy) Powinny być trudne zadania typu "Znajdź ognisty owoc",  lub prostrze Złap 20 pokemonów tego samego typu z rzędu (Jak nie złapiesz nic się nie stanie. Zresetuje się do 0/20 gdy ZŁAPIESZ POKEMONA INNEGO TYPU).  Te zadania powinny być w zakładce "Zadania Rankingowe" i powinny być robione po kolei (Jak wykonasz jedno, losuje ci kokejne. Nie naraz), dlatego powinno być więcej ptk za trudne zadania i mniej za prostrze. Zadania byłyby losowo wybierane z póli zadań (Powinno być tych zadań dużo)

Właśnie wymieniłeś tylko te trudne zadania Olobeca 
Złapać 20 pokemonów tego samego typu pod rząd? Przecież w każdej lokacji eventowej są różnorodne pokemony z różnymi typami. Twoja propozycja z trudnymi zadaniami będzie niemożliwa do wykonania przez graczy na niskim lvlu
Znaleźć ognisty owoc? Musiałby być wtedy zwiększony % na jego znalezienie i wsadzić do lokacji 
 
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości