• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ankieta: Czy uważasz że wzór na damage powinien się lekko zmienić?
Tak
Nie
Nie wiem
[Wyniki ankiety]
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Atak > obrona
#1
Dzień dobry.
Od czasu wejścia kryształów Z w grze zauważalna jest znacząca dominacja statystyki ataku nad statystyką obrony. W celu przykladow wystarczy spojrzec w turnieje. Chcialbym więc z tego miejsca zapoczątkować dyskusję na temat Czy znaczenie statystyki obrony powinno być większe? Sam odpowiem na to pytanie dopiero w trakcie dyskusji. Wstępnie tylko powiem, że uważam, że tak.
Najpierw jednak chcę poznać opinię wszystkich zainteresowanych graczy oraz zespołu.
Rozwiązań tego problemu widzę wiele, ale nie mam ochoty się produkować jesli ludzie od razu to odrzucą.
Zapraszam do dyskusji.

EDIT Dodam tylko, ze warto byłoby to przegadać zanim masa graczy wrzuci cały depozyt w poki Smile
 
Odpisz
#2
Popieram sam, widać w grze jak zetki głównie pod atak rządzą i niszczą lekko turnieje a tanki mają niekiedy marne szanse
 
Odpisz
#3
Równiez popieram szczególnie ze dzieki Z-ką pok nawet bez przewagi typu jest wstanie pokonac 1 ciosem poka pod full hp
 
Odpisz
#4
nic nie wiem a nawet jak wiem to nie powiem bo nie uwierzcie
 
Odpisz
#5
Jestem Za, straciłem dużo kasy próbując robić tanka który i tak był zdmuchiwany przez pokemona który miał i tak 2x mniej statystyk ale wygrywał bo miał trochę więcej w atak włożone mimo iż wartość poka była dwukrotnie niższa od mojego i nie miał "przewagi" nad typem normal. Bez sensu budować tanki w tej mecie.
 
Odpisz
#6
Jestem za. W tej grze powinien być balans, meta nie powinna się zmieniać w tak krótkim czasie, ponieważ teraz żeby klikać z widocznym zyskiem trzeba klikać za oaki Big Grin Gracze, ktorzy nie będą wydawać PLNow na grę nie wyrobią z zarabianiem na kolejnego poka, który będzie w aktualnej mecie Smile
 
Odpisz
#7
jestem jak najbardziej za
 
Odpisz
#8
Zanim wejda takie propozycje niech admini wprowadza system rekonpensaty, bo tak to wywola kolejna gownoburze.
 
Odpisz
#9
Wprowadzenie tego systemu to podstawa podstaw i bez niego zadna zmiana w pokach i walkach nie powinna przechodzic. Szkoda tylko ze ktos tego nie rozumie Smile
 
Odpisz
#10
Dobra dobra - a jak wcześniej był problem z pokonaniem tanka, to nikomu to nie przeszkadzało?
 
Odpisz
#11
Ale aktualnie tank spływa na strzała,więc jest tu sens?
 
Odpisz
#12
(01.08.2019, 21:14)Radziu22 napisał(a): Wprowadzenie tego systemu to podstawa podstaw i bez niego zadna zmiana w pokach i walkach nie powinna przechodzic. Szkoda tylko ze ktos tego nie rozumie Smile

Dla mnie to jest wgl jakies nieporpozumienie aby do teraz nie wszedl system rekonpesant, bo byly zmiany np z hawluka ktore wplynely na graczy pokemonow. Admina chyba powoli kasa sie konczy na utrzymanie gry i chca ja dobic
 
Odpisz
#13
(02.08.2019, 15:52)Dubel napisał(a): Dobra dobra - a jak wcześniej był problem z pokonaniem tanka, to nikomu to nie przeszkadzało?

Problem z pokonaniem tanka? 2x w rundzie od nukera i  było pozamiatane. Tanki powinny być lepsze od atackerów ponieważ ich stworzenie wymaga znacznie większej ilości środków. 
 
Odpisz
#14
a moze dla zrownowazenia wartoby pomyslec o wroceniu do pomyslu plytek odpornosci? wtedy stwierdzono, ze byloby to zbyt op, lecz obecnie to zetki daja zdecydowanie wiecej niz dawalaby taka plytka. 1 z 18 typow to wcale nie duzo, bo i tak obecne poki na z-move nie maja problemu polozyc poka na hita nawet nie ustawiajac sie pod slabosc
 
Odpisz
#15
Jeśli chodzi o płytki to zależy czy dawałyby one całkowitą odporność, czy tylko zmniejszały dwukrotnie obrażenia od danego typu?
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości