• Witaj na oficjalnym forum gry PokeWars
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Event - Wypalona Wyspa
#1
Miałem już nie zakładać tych tematów, ale pewnie i tak powstanie zaraz jakiś.
 

Chciałbym, aby każdy kto chce wyrazić opinie na konkretny temat trzymał się schematu punktowego jaki tutaj przestawię bo wtedy łatwiej mi wyłowić takie opinie jeśli pracuje nad danym fragmentem eventu.

Jeśli ktoś nie chce to niech się nie trzyma i wyrazi swoja opinie w takiej formie jak mu się podoba, ale później czytając ponownie temat szukając opinie o konkretnym elemencie mogę ominąć takie posty.
 
1. Różne poziomy trudności.  - Tutaj od razu powiem, że nie jest planowane aby to był stały element eventów, ale zapewne może się pojawiać co jakiś czas. Na kolejnym chciałbym spróbować stworzyć to co niektórzy proponowali czyli trzy poziomy trudności (Amatorski, Normalny i Profesjonalny) Jakie różnice między poziomami powinny być według was?
No i tutaj pytanie jak wam podeszło taka różnica między poziomami i co byście w tej kwestii zmienili.

2. Zadania rankingowe - Jak według was wyszło powtarzanie tych zadań. Czy pasuje wam takie rozwiązanie bo moim zdaniem ten pomysł (zaproponowany przez kogoś w poprzednim wątku) jest udany. 
I druga kwestia jakie inne typy zadań byście tutaj widzieli? Rozważałem zbieranie iteamów, ale to sprzyja klikaniu na pusto. Padła też propozycja, aby zbierać przedmioty które trzymają pokemony.


3. Symbole eventowe - Po raz pierwszy (tak mi się wydaje) nie mieliśmy przedmiotów znajdywanych po prostu w lokacji. Jak waszym zdaniem wyszło to w praniu?

4. Zadania - Jakieś uwagi co do zadań? Jak wam odpowiada wykonywanie wypraw jako alternatywa szukania przedmiotu?

5. Handlarz - Były pojedyncze głosy że przelicznik wymiany jest za duży i za dużo balli się dostaje co o tym sądzicie? Obecnie była brana pod uwagę cena minimalna za PH przedmiotu który oddajemy, oraz cena targowa przedmiotu na który wymienimy (cena repeatów z tego co widziałem chyba tuż przed samym eventem podskoczył sztucznie bo była wyższa niż ta która wcześniej sprawdzałem i wziąłem pod uwagę).

6. Inne - Wszelkie inne uwagi
 
Jeśli nie chcecie wypowiadać na jakiś konkretny punkt to omińcie go ale nie zmieniajcie numeracji jeśli mogę was o to prosić.
 
Odpisz
#2
Sklep eventowy to totalne dno żaden pok za 1.8k 2k punków nie jest wart swojej ceny no chyba komus sie cos pomyliło
 
Odpisz
#3
Nie będę się wypowiadał na każdy punkt natomiast wyrażę swoją opinię krótko, czemu avatar tylko dla kobiet a męskiego nie ma. Dodatkowo nic specjalnego w nim nie ma, niby dużo przedmiotów ale głosy graczy bardziej za angażujących się w grę uważa to co się w nim znajduje za kpinę, nie wiem dokładnie co chcieliby w nim znaleźć natomiast co w nim jest dla osoby która ma kilkanaście K pkt. nie ma pewnie nic ciekawego. Tak czy inaczej co do zadań to nie mam zielonego pojęcia jakiej odpowiedzi oczekujesz, zadania jak zadania, szału nie ma, trudne nie były więc każdemu odpowiadają chyba. Nie widzę zbyt rozbudowanej możliwości jeżeli chodzi o zadania w grze w której praktycznie nic nie robisz tylko bezmyślnie klikasz w kilka punktów na ekranie. Złap, zrób, zbadaj, znajdź, trzymaj, nakarm, kup/sprzedaj,pokonaj itp.
Akurat zadanie jak i otoczka zbierania punktów to jedynie tło do samego eventu, czego mi w nich brakuje? Fabuły, chociaż krótkiej czy to w formie opowiadania czy komiksu a trudne to nie jest, czuje się jakby to był jeden z setek eventów które zaczynają się od tak o i kończą pozostawiając totalną obojętność albo niezadowolenie, jeden na milion jak to się mówi.
Chociaż jeden z niewielu w który klikałem, straciłem parę oaków a jedyne co się opłaca kupić to kokos bo ładnie wygląda.
 
Odpisz
#4
Miałem eventu nie robić ale wziąłem i już zrobiłem.
Fajny podział na poziomy trudności. Osobiście brałem łatwy bo czemu by nie.
Ciekawy temat z wielokrotnym wykonywaniem zadań.

Brakuje mi natomiast jeszcze jednej rzeczy w rankingu. Fajnie było by widzieć które miejsce mamy w rankingu nawet jak nie znajdujemy się na liście 50 osób.

Sklepik.... No cóż, tragedia narodowa... Póki za 2k, 1.8k to póki tak naprawdę za mniej niż 1k Big Grin nawet i niżej. Rozumiem sh flare9n (samica) coś warta ale nie oszukujmy się, nie będzie jej.
No ocena dla sklepiku to mocno naciągane 1/10.
Event 7/10

Edit. 
A może by tak z racji tego że event jest około co 2-3 miesiące wprowadzić jak w mini event ach zwiększenie expa? Aby rzeczywiście było po co klikać :p
 
Odpisz
#5
1. Dobrze wiesz co o tym sądze. Pierwsza próba mam nadzieje, ze jest jak pierwszy naleśnik - najmniej udana. Oby kolejne były lepsze. Główny mankament to to, ze chyba za mało zadan bylo na tym evencie. 28 z czego 3 to zwykłe klikniecie przycisku i do tego dwie zagadki słowne. Daje to 23 zadania. Na innych eventach zazwyczaj było powyzej 30 Wink

2. Zadanie pierwsze na plus. Zadanie drugie na minus. Za bardzo zależało od farta i praktycznie zmuszało do klikania w lokacji numer 3. Na pewno chcemy tego więcej Wink

3. Bardzo dobrze, ze nie było itemów w lokacji. Tutaj wszystko było perfekcyjne.

4. Za mało zadań jak już wspomniałem. Gdyby byo ich więcej to nie miałbym sie do czego przyczepić.

5. Najpierw cytat: 2019-04-27
Alex : Handlarz - handlarz pojawiający się w lokacjach, który proponuje wymianę jednych przedmiotów na inne. Póki co handlarz na próbę został uruchomiony tylko na czas eventu. Jeśli się sprawdzi to wprowadzimy kolejnych handlarzy z większym asortymentem przedmiotów na wymianę, którzy będą występować we wszystkich lokacjach w grze.
Wyraziłeś opinię na temat tej zmiany.

Handlarz juz na poprzednim evencie sie sprawdził a na tym wyszedł jeszcze lepiej. Dodajcie go na stałe do lokacji to może gracze będą mieli po co wchodzić na gre przez najbliższe trzy miesiące Wink

6. Pod kategorię inne zalicze sklepik. Koszmarny. Chyba najgorszy jaki pamiętam. Napisałem Ci po ostatnim evencie, że to śmiech na sali, ze krople są za 35 pkt gdy nakrętki są za 50. Ty zamiast podbić krople to obniżyłes cene nakrętek Big Grin Jezeli chodzi o poki, to żaden z przedziału 1,8k-2k nie jest warty swojej ceny. Shiny flareon bez sali eevee? XD dobre. Już Ci podsunąłem pomysł, jak urozmaicić pokemony ze sklepu eventowego... szkoda że masz to w dupie Smile Może jakbyś grał w te gre wiedziałbyś, że czasem brak danego eggsa u poka skreśla go zupełnie z przydatności Smile Podstawy podstaw...
Więcej nie mam co pisać.

Ogólem moją oceną miało być słabe 8/10. Po sklepiku jednak daje 5/10 Smile
 
Odpisz
#6
Plusy:
- Różne poziomy trudności
- Powtarzalne zadania rankingowe (chociaż w przypadku łapaniu shiny zwiększyłbym ilość poków żeby uniknąć sytuacji w których o wygraniu legendy decyduje szczęście)
- Przedmioty na pokach na plus, nie było praktycznie przeklikiwania.

Minusy:
- Sklepik dno

Jeśli chodzi o repeatballe to normalnym jest wzrost ich ceny na evencie, w którym są zadania na łapanie więc to było do przewidzenia. Przez większość czasu bardziej opłacało się sprzedać kamienie na targu niż wymienić u handlarza więc nie widzę problemu w przeliczniku.
 
Odpisz
#7
Witam Tongue

1. Tutaj to mi się bardzo podobało że nawet osoby z niedługim stażem mogły skończyć 1 obóz a możliwość wyboru drogi to był strzał w dziesiątkę Wink

2. Tutaj też wszystko jak najbardziej na plus. Dobrym rankingowym byłoby też np. nauczyć poka (liczba przykładowa) 300x ataku typu Fire przez lvl.

3. Przedmioty były tylko na pokach, ale były bardzo częste więc tu jak najbardziej ok. Smile

4. Wyprawy ok, szukanie przedmiotów np. znaleźć te czerwone minerały przyjemnie się robiło Tongue

5. Handlarz był ok, ale szkoda że handlował tylko kamieniami ognia za repety. Można by w przyszłości wprowadzić inne oferty Wink

6. Sklepik eventowy jeśli chodzi o poki jest katastrofą. Reszta daje radę Wink

Ogólnie event oceniam bardzo pozytywnie Smile 9/10
 
Odpisz
#8
Dodam tylko że po tym sklepiku najlepszym rozwiązaniem będzie dodanie sklepiku już na początku eventu Smile
 
Odpisz
#9
1. Pomysł dobry, ale łatwa ścieżka to chyba dla tych co itemów zbytnio nie mają powinna być Wink Minimum 1 ścieżka więcej by się przydała i to taka,w której można zrobić event bez wielkich wydatkow Wink

2. Wyżej zostało już napisane, te odnawialne zadanie z sh złe, to drugie dobre

3. git

4. tez git, jedynie troche ich mało

5. Bardzo przydatna rzecz, ale znacznie więcej itemów powinno być w handlarzu

6. Sklepik xDDD Czemu te pokemony dalej nie mają sal? Czemu sh fletchinder jest za 150pkt skoro jest zdecydowanie rzadszą okazałością od innych pokemonów, na 1 lvl przed eventem nie było ani jednego. No pokemony za 2kpkt nie zawsze są dobre, a tutaj żaden 100kky nie jest wart. Cena kropli, nakrętek, okruchów xD Rozumiem, że jesteś 100 lat za murzynami szaraku z zielonym kolorem, ale posłuchaj może rad graczy bo odstajesz ostro xD Grasz w ogóle w tą grę? Ja nie, ty też nie. Nie robiłem eventu ale oceniam, ty nie grasz i robisz eventy, 0 sensu pozdro
 
Odpisz
#10
Nic ciekawego nie zostało wprowadzone, nie było sensu klikać, zbieranie pkt było tylko po nagrodę bo sklepik jest fatalny, handlarz nawet spoko.

Wyklikalem parę oakow i stać mnie punktami na ponad 50 kropli, jeśli nawet sprzedawalbym je po obniżonej cenie 500k to dałoby mi to minimum 25kk za jakieś 50 paskow+fajna hodowla, nie narzekam mordeczko dzieki
 
Odpisz
#11
1. Rozwiązanie na pewno przydatne, zarówno nowi gracze jak i Ci którzy nie mają za dużo czasu na grę są teraz wstanie wykonać event. Rozwiązanie na dłuższą metę wydaje się być dobre, ale wymaga delikatnego dopracowania i kilku poprawek.

2. Łapanie pokemonów określonego typu wyszło moim zdaniem bardzo dobrze, jeśli chodzi o shiny tu trochę więcej losowości, ale uważam że powinno zostać. Co do innych zadań "powtarzalnych" można dodać coś w stylu złapać poki powyżej określonej ceny (jak w zadaniach stow.). W tym rozwiązaniu chodzi bardziej o to by była możliwość klikania na wyższym śr. lvl drużyny, bo w tym evencie nie ukrywajmy jeśli ktoś chciał powalczyć o pierwsze miejsce, w grę wchodziły tylko niskie lvl. drużyny.

3. Świetne i proste rozwiązanie. Nie ma klikania na pusto, co mnie bardzo cieszy.

4. Zadania w marę spoko, raczej standard mało innowacji, jedną wadą była ich ilość 28 to trochę mało. Brak zadań znajdowanych w lokacjach mnie trochę zdziwił, brak ukrytych moim zdaniem na plus. Jeśli chodzi o alternatywę do szukania przedmiotu, osobiście dla mnie bez różnicy, ale przynajmniej skończą się płaczki "nie zrobiłem eventu, bo nie mam farta" itp. Więc overall na plus.

5. W handlarzu zabrakło mi tylko tego żeby były chociaż ze 3 opcje do wymiany. Po za tym handlarz bardzo dobra opcja, pozbywanie się śmieci w rozsądnej cenie zawsze spoko.

6. Tu pewnie nie będę oryginalny, ale muszę też to powiedzieć. Sklepik jest tragiczny. Oczywiście pomijając sam trzon sklepiku czyli krople, klucze, miksturki, oaki itp. Niestety jeśli chodzi poki to jest tragedia, głównie chodzi zły stosunek wartości poka do jego ceny w sklepiku. Większość z nich po prostu nie jest warta swojej ceny.
 
Odpisz
#12
Odniose sie jedynie do sklepiku bo za kazdym eventem jest tragiczny mam pomysł niech admistracja okresli ile jest według nich warty 1 punkt eventowy a potem wyceniaja pokemony w sklepie bo obecnie wyglada to tak ze ktoś kompletnie niekompetetny daje poki bo ma taki kapryś i już ... szczerze Sh Ewolucja eevee jest usless nawet do klucia i biorac pod uwage ze sala tego poka będzie inna i sam ma inne TM mozliwe do nauczenia .. to bylo dodane na siłe juz bo ktoś z ekipy nie dostał sh kobiety eevee smiech na sali ...

Co do Zadań powtarzalnych lepiej było by by one działały na zasadzie zadań stow czyli po ukonczeniu jednego trzeba odczekac jakis czas a potem dostajemy nastepne losowe z puli zadań

Tyle mam do powiedzienia tym razem
Miłego wieczoru
 
Odpisz
#13
bethrezen napisał(a):Miałem już nie zakładać tych tematów, ale pewnie i tak powstanie zaraz jakiś.
Nie wiem jak u ciebie w domu, ale my nie witaliśmy się splunięciem w twarz. "Skończył się event, może by tak zapytać o opinie, albo dobra, w nosie to mam, pora na CSa".

AD1.
Jak najbardziej dobry pomysł ale wykonanie po najmniejszej linii oporu, z tego co słyszałem, trudna droga to po prostu 2x więcej wejść do lokacji/złapań poków itp niż w opcji łatwiejszej. Przydałoby się chociaż minimum wysiłku i wrzucenie innych pokemonów do łapania w obu ścieżkach, gdzie w łatwej występowałby 2x częściej niż w trudnej. Jeżeli będzie to zrobione z głową, to na kolejnym evencie na pewno zaprocentuje, pierwszy poziom powinien być na prawdę mało wymagający, żeby praktycznie każdy 30 lvl go ukończył, drugi zrobiłbym zbliżony do Łatwej drogi, gdzie jednak trochę trzeba było poklikać, ostatni poziom powinien wymagać chociaż z 20k wejść do lokacji.

AD2.
Zadania rankingowe na plus, to z shiny nie było jakoś rewelacyjne (niepotrzebne zużywanie repetów na bezwartościowe pokemony, które znowu zapchały box) ale łapanie określonego typu pokemona zdecydowanie na plus. Na przyszłość również pomyślałbym o opcji, o której pisał kolega wyżej, żeby łapać poki o określonej minimalnej wartości lub levelu, żeby sztucznie nie zaniżać średniego poziomu drużyny ale trzeba też znać granice, bo po kilku eventach jedynym słusznym ustawieniem teamu będzie 48 poziom, dwa poki na 130 lvl, jeden shiny, jeden wodny oraz jeden pokemon który ma literkę R w nazwie.

AD3.
Symbole tylko na pokach niemal zlikwidowały walenie na pusto, ograniczone te do minimum chyba zostało łapanie poków z symbolami w repety i swarmy, wiem, że to decyzja gracza, że na takim łapaniu straci więcej niż zarobi na nagrodach z eventu ale nadal kuje w oczy bo niejako zaburza konkurencyjność. Na plus również częstotliwość występowania przedmiotu, bo przy podobnym liczbach w klikaniu zebrałem podobną ilość symboli albo nawet minimalnie większą.

AD4.
Określona ilość wejść do lokacji jako alternatywa dla znalezienia przedmiotu też na plus, przynajmniej nie ma tej obawy, że nie znajdziesz do końca eventu, ilość wejść dla niektórych pewnie trochę za duża ale tacy powinni liczyć na szczęście i ewentualne znalezienie w przeciągu 2k wypraw. Trochę podejrzane wydają się liczne głosy graczy, że bardzo często zdarzało się znalezienie węgla w ostatnim tysiącyu wypraw, sam również wpadł mi chyba za 9800 razem, mam nadzieję, że nie był to celowym zabieg, że przez pierwsze 5 czy 7k opcja na spotkanie itemu wynosiła 0.
Jak na każdym evencie, były dobre i złe zadania, na plus szukanie poków z przedmiotami (chyba okruch komety był), średnio jestem fanem łapania określonego pokemona a takich zadań było chyba 3 i to z niskim poziomem występowania, w pewnym momencie człowieka łapie frustracja i chce się pójść na łatwiznę, żeby szybciej przejść do kolejnego etpu eventu, jeśli mam coś proponować to wrzucanie takich zadań tylko do ostatniej części.
Na zdecydowany minus dla mnie zadania z kluciem, gdzie skorzystali tylko ci, którzy na co dzień rozmnażają ogniste pokemony, pozostała część albo musiała się wstrzymać z kluciem albo zwolnić inkubator, a korzyści z wyklutego pokemona nie ma żadnej, kluć każdy umie, podczas eventu raczej się często wchodzi na grę więc i opieka nie była niczym trudnym, nie wiem jaką misję mają takie zadania.
Jeszcze większa pomyłka to mega ewolucje - i to dwie - 25kk wyrzucone w błoto, tylko po to by ukończyć event
[Obrazek: 1jpgvh.jpg]
Zadań było trochę za mało, zacząłem nudzić się chyba w poniedziałek albo wtorek.

AD5.
Sam pomysł z handlarzem jak najbardziej dobry, jednak przesadziliście z przelicznikiem zdecydowanie.

bethrezen napisał(a):Obecnie była brana pod uwagę cena minimalna za PH przedmiotu który oddajemy, oraz cena targowa przedmiotu na który wymienimy (cena repeatów z tego co widziałem chyba tuż przed samym eventem podskoczył sztucznie bo była wyższa niż ta która wcześniej sprawdzałem i wziąłem pod uwagę)
No spoko, tylko kto kupi za 110 ph przedmiot, który kosztuje 400-500k (księżycowy) i 500-700k (ognia)? Poza tym kamieni nie ma aż tak dużo w grze, następnym razem koniecznie trzeb się wziąc za nieszczęsne piórka, korony, liście, tetrusiotoksyny itp., wiem, że to spowoduje zalew itemu, na który będziemy wymieniać, dlatego trzeba znaleźć coś co się szybko zużywa, myślę, że 1 marmurowa korona = 2 repeaty/4 swarmy/probówka to sprawiedliwa cena, a ostatni Rowan, gdzie były chyba samorodki okazał, że jeden skup na kilka miesięcy nie wystarczy (pod koniec weekendu ludzie sprzedawali po 110k).

AD6.
Już ty wiesz, jakie to są te "inne" - najgorszy sklepik eventowy jaki widziałem, którego poziom ładnie opisał jeden z graczy (chyba Kami) - "w tym sklepiku przydałby się jeszcze sznur" XDDDDDD
Nie do końca zgodzę się z Bobem, bo odkrycie nagród już w momencie rozpoczęcia eventu sprawi, że przy wartościowych pokemonach i itemach będzie większa motywacja do klikania = więcej ludzi będzie stać na główne nagrody = będzie ich więcej na targu = ich cena i tak będzie niższa niż powinna. Zróbcie po prostu porządny sklepik.

Podsumowując, event oceniam na solidne 6/10, sklepik 2/10 tylko dlatego, że były 2-3 przedmioty w miarę opłacalne do zakupu, co za chwilę się pewnie zmieni bo gracze nie są głupi i znają arytmetykę, sklepik jest równie ważny co zadania, więc ogólnie wyszło wam takie 4/10 - zamiast Wypalona Wyspa event powinien nazywać się Wypalony Twórca i nazwa, jaką daliście to chyba taki easter egg bo było oczywistym, że pojawią się nawiązania do lenistwa i braku motywacji.
 
Odpisz
#14
(19.08.2019, 08:44)Bez przesady napisał(a): No spoko, tylko kto kupi za 110 ph przedmiot, który kosztuje 400-500k (księżycowy) i 500-700k (ognia)? Poza tym kamieni nie ma aż tak dużo w grze, następnym razem koniecznie trzeb się wziąc za nieszczęsne piórka, korony, liście, tetrusiotoksyny itp., wiem, że to spowoduje zalew itemu, na który będziemy wymieniać, dlatego trzeba znaleźć coś co się szybko zużywa, myślę, że 1 marmurowa korona = 2 repeaty/4 swarmy/probówka to sprawiedliwa cena, a ostatni Rowan, gdzie były chyba samorodki okazał, że jeden skup na kilka miesięcy nie wystarczy (pod koniec weekendu ludzie sprzedawali po 110k).

Po pierwsze kamieni w grze było od groma. Sam miałem ponad 300 sztuk a nie byłem jedyny. W pewnym momencie było ich tak dużo, ze ludzie już ich nawet nie brali do handlarza bo sie bali, ze będą mieli za dużo repów i te im nie zejdą Wink

Po drugie nie "następnym razem" a najlepiej już dziś. Handlarz powinien wejsc na stałe do wszystkich lokacji w grze i albo regularnie zmieniać asortyment poczynając od piórek, przez niektóre kryształy po itemy ewolucyjne i wymieniać je na swarmy/repy/timerki/probówki/nakrętki itp  oczywiscie w odpowiednich przelicznikach. Nie rozumiem jak można mieć tak dobrą mechanike w grze, która sie SPRAWDZIŁA i nie używać jej na stałe Smile

Po trzecie nie zgadzam się, że cena była za wysoka. Pragnę zauważyć że gdy na jednym z poprzednich eventów potrzebny był kamien ognia to jego cena wynosiła na targu 1-1,2kk czyli dokładnie tyle po ile chodził na tym evencie tylko, ze "na większą skalę" Wink To, ze itemy poza eventami stoją za ile stoją nie znaczy ze są one tyle warte. To po prostu znaczy, ze nikt ich przez 90% roku nie potrzebuje, co jest jedną z największych wad tej gry, ale o tym tu już pisać nie będę Tongue
 
Odpisz
#15
1. Różne poziomy trudności. 
@Bez przesady - Poprzednio było narzekanie na to że trzeba łapać pokemony trudne do spotkania i że gracze wolą łapać więcej poków. które częściej występują aby lepiej było widać postęp przy klikaniu. Nie widziałem, aby ktoś negował tą opinie. 


2. Zadania rankingowe - Poprzednim razem jak pytałem o zadania rankingowe to właściwie nie dostałem żadnej odpowiedz (chyba że ją jakoś przeoczyłem), więc zadania pozostały takie same. Faktycznie przy tym zadaniu jest bardzo dużo losowości nie widzę problemu, aby je zastąpić innym czy to zadaniem z pokami trzymającymi przedmiot czy z odpowiednią wartością lub jeszcze jakimś innym. 



3. Symbole eventowe - Ogólnie mieliśmy podejście, że jeszcze nie rezygnujemy w przyszłości z przedmiotów występujących tak po prostu w lokacji, ale może warto jednak trzymać się tego co było na tym evencie bo tez uważam ze wyszło to bardzo dobrze. 



4. Zadania - 

@Bez przesady - Na pewno nie ma czegoś takiego że drop przedmiotu jest blokowany czasowo. Już chociażby z czystego lenistwa nikt nie bawiłby się w wprowadzenie czegoś takiego.

Klucie było po prostu zadaniem dodatkowym. Łatwe, nieskomplikowane jak zauważyłeś aby dostać te parę punktów więcej.


5. Handlarz 
@Bez przesady - Jak Bugs wspomniał przedmiotów jest dużo, ale nie są one tak rozrzucone po graczach po równo bo niektóre osoby skupowały te przedmioty. No i teraz zyskali na tym.



6. Inne (sklepik) - Dla mnie mogą być pokemony z salką w sklepiku tylko jak ktoś później powie że to źle wpływa na handel klutymi pokami to śmierć na miejscu Tongue
 
Odpisz
  


Skocz do:


Szukanie: 1 gości