• Forum
  • Gra
  • Gracze
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Forum
  • Gracze
  • Szukaj
Forum PokeWars Ogłoszenia Nowości V3 - Lista nowości/zmian

Wątek zamknięty 
 
  • 0 głosów - średnia: 0
V3 - Lista nowości/zmian
Alex
Offline

Administrator

Liczba postów: 3,740
Liczba wątków: 149
Dołączył: Oct 2019
#1
08.07.2015, 17:43
Ta lista jeszcze będzie rozbudowywana bo na pewno o czymś zapomnieliśmy.



Gablotka:
  • Dodanie wyświetlania zapełnienia gablotki. np.68/136
  • Dodanie wyświetlania procentowego zapełnienia gablotki (50%)
  • Zamiana rodzaju suwaka od zaznaczania "Shiny" na przycisk.
Ranking:
  • Pokazywana jest Twoje dokładna pozycja w rankingu
  • Ranking teraz wykonuje dzienną aktualizację zmian pozycji w rankingu.
  • Pokazuje jak zmieniła się Twoja pozycja w rankingu w stosunku do poprzedniego dnia.
Praca:
  • Nie pozwala na wybranie pracy jeżeli nie masz wymaganej ilości inteligencji.
  • Zmiana wymagań w pracy - teraz pracę będziemy dostawali od danego poziomu, a nie od ilości inteligencji
  • Podczas pracy pokazuje dokładną kwotę jaką dotychczas zarobiłeś.
  • Pokazuje również wyliczony dodatek do zarobionych pieniędzy.

Sale pokemon:
  • Poprawione przypisanie odznak
  • Każda odznaka posiada bonus, który wpływa na całą rozgrywkę
  • Zmiana zasady wybierania Pokemonów trenerów w salach
Hodowla:
  • Pozwala na wybranie poszczególnych Pokemonów do sprzedaży.
  • Posiada zabezpieczenie od sprzedawania Pokemonów z przedmiotami.
  • Posiada zabezpieczenie od sprzedawania Shiny Pokemonów 
Laboratorium Oaka:
  • Pokazuje liczbę aktualnie wykonanych zadań.
  • Nie wyświetla możliwości wykonania zadania jeżeli nie masz wykonanej odpowiedniej liczby poprzednich zadań.
  • Wreszcie wszystkie typy zadań działają poprawnie
  • Poprawiony wygląd
  • Codzienne zadania u Profesora Oaka
Wymiana:
  • Podział wymiany na zakładki ("Stwórz ofertę wymiany","Zaoferowane Tobie", "Finalizacja ofert", "Oczekujące")
  • Pokazuje liczbę aktualnie zaznaczonych Pokemonów do wymiany.
  • Pokazuje dokładną wartość aktualnie wyznaczonych Pokemonów do wymiany.
  • Pokazuje aktualną pozycję w kolejce do akceptacji moderatorów
Twoje Pokemony:
  • Rezerwa i PokeBox przedstawione w postaci zakładek
  • dynamiczne blokowanie pokemonów (bez odświeżania strony)
  • dynamiczne przenoszenie pokemonów pomiędzy drużyną/pokeboxem/rezerwą
  • dynamiczna zmiana lidera
  • dynamiczna zmiana kolejności
  • szybki podglad wybranego pokemona
  • możliwość zdejmowania pokemonowi przedmiotów
  • sortowanie rezerwy/pokeboxu według nazwy/poziomu/ceny rosnąco lub malejąco
  • pokemony wystawione na targ teraz znajdują się w pokeboxie, a nie tak jak było wcześniej w rezerwie. 
  • rozmiar pokeboxów został zwiększony, oraz został dodany kolejny pokebox mieszczący 100 pokemonów
Plecak:
  • przedmioty da się wyświetlić w formie siatki(tak jak teraz) lub listy
  • blokowanie pokeballi jest dynamiczne
  • Plecak zapamiętuje sposób wyświetlania(siatka/lista) oraz wybraną kategorię
  • dynamiczne wyliczanie ceny jeśli sprzedajemy więcej niż jeden przedmiot
Osiągnięcia:
  • Osiągnięcia zostały pogrupowane. Teraz jedno osiągnięcie może mieć kilka poziomów
  • wybrana kategoria osiągnięć jest zapamiętywana
  • podgląd kolejnych poziomów dango osiągnięcia jest dynamiczny
Sparing:
  • historia Twoich sparingów wraz z podglądami walk
  • drobne statystyki: ilość sparingów dzisiaj i ilość zdobytych punktów dzisiaj
  • mistrz sparingów
Walki drużynowe:
  • historia walk drużynowych wraz z ich podglądami
  • drobne statystyki: ilość walk dzisiaj i ilość zdobytych punktów dzisiaj
  • mistrz walk drużynowych
Stowarzyszenia:
  • herby stowarzyszeń
  • TAGi stowarzyszeń
  • możliwość umieszczenia herbu jako ozdoby w osadzie
  • Podania są teraz nad listą członków
  • kreator turniejów na arenie 
  • dopracowane ogłosznia
  • szczegółowa histora wpłat i sumy wpłat członków
  • zlecanie wypłat - jedyny sposób na wypłacenie yenów z banku stowarzyszenia
  • możliwość ustalenia zasad wyzwań stowarzyszeń (typ, poziom, ilość pokemonów)
  • Szybki podgląd wyzwań
  • dopracowana zmiana nazwy stowarzyszenia
  • nowa ranga do zarządzania bankiem
  • założenie stowarzyszenia kosztuje 500.000 yen
  • na liście stowarzyszeń pojawiła się wyszukiwarka oraz podzaił na strony

PokeSklep:
  • przedmioty da się wyświetlić w formie siatki(tak jak teraz) lub listy
  • Plecak zapamiętuje sposób wyświetlania(siatka/lista) oraz wybraną kategorię
  • dynamiczne wyliczanie ceny jeśli kupujemy więcej niż jeden przedmiot
Transakcje - nowa zakładka na której znajdziesz listę wszystkich zmian stanu konta. Od kupna pokeballa do wygranej w turnieju.

Targ:
  • Poprawione filtry w wyszukiwarce
  • każdą ofertę można dodać do listy obserwowanych
  • obrazki TM działają
  • zakładka obserwowane z podziałem na kategorie
  • zakładka transakcje zawierająće wszystkie ostatnie transakcje oraz drobne statystyki
  • wystawianie scalone w jedną zakładkę
  • szukanie kompatybilnych TM do konkretnego pokemona
Warsztat:
  • poprawiony wygląd
  • podgląd szczegółów planu przed jego nauką
Podróżowanie:
  • poprawiony wygląd
Poczta:
  • drobne zmiany wyglądu
Tablica:
  • Usunięcie przycisku „Super!”
  • poprawa wyglądu
  • zarządzanie listą znajomych i zaproszeń
Chat:
  • zakładka Handel do umieszczania ofert z targu
  • blokada umieszcania linków z ofertami w innych zakładkach niż handel
  • anty-flood
PokeDex:
System ogłównie oparty o szablony i komendy więc powinien zawierać o wiele mniej błędów.
  • do pokedexu zostały przeniesione wszystkie informacje, o których normalnie opowiadał nam prof. oak.
  • Pokedex jest teraz złączony z grą i wysówa się z górnego menu
  • możliwość otworzenia w osobnym oknie
  • w pokedexie są teraz wyświetlane także informacje dotyczące gracza. Na przykład na stronie z jakimś pokemonem znajdziemy również informacje o tym ile razy go spotkaliśmy i gdzie go spotkaliśmy.
  • ostatnio czytana strona jest zapamiętywana więc po następnym otworzeniu pokedexu pojawi nam się to samo co czytaliśmy ostatnio.
  • Wyszukiwarka została poprawiona
  • narzędzia dla redaktorów również są nowe dzięki czemu pokedex będzie bardziej częściej aktualizowany
  • kliknięcie w którykolwiek obrazek z przedmiotem lub pokemonem w grze otworzy stronę z opisem w pokedexie
Boczna kolumna informacyjna:
  • Kolumna informacyjna może być teraz wyświetlana w trybie pełnym i uproszczonym. Tryb uproszczony jest przeznaczony dla tabletów z mniejszymi ekranami i zawiera tylko podgląd lidera oraz drużyny.
  • Tryb pełny posiada zakładki dla normalnej gry i zadań. Każda zakładka prezentuje inne informacje
  • dodana opcja zmiany kolorystyki na nocną, która nie męczy oczu w nocy
  • dynamiczny podgląd pokemonów w drużynie
  • dynamiczna zmiana lidera
  • dynamiczna edycja ekwipunku pokemonów w drużynie
Dolny pasek skrótów:
  • dodana możliwość edycji przycisków które widnieją na dolnym pasku
Lista znajomych:
  • dodana informacja o ostatniej aktywności znajomego
Polowanie:
  • poprawiony wygląd
  • spotkane pokemony shiny są teraz wyróżnione
Rozbudowany samouczek - to zestaw zadań i instrukcji, które w przyjazny sposób przeprowadzą graczy przez podstawowe funkcje gry. Za ukończenie samouczka będzie nagroda motywująca do jego kontunuowania

Zadania codzienne - każdy codziennie będzie otrzymywać inne zadanie. Na jego wykonanie będzie czas do północy. Po północy będzie losowane kolejne zadanie. 

Odznaki - do tej pory odznaki można było zdobyć jedynie za walkę z bossem lub na sali pokemon. Postanowiliśmy to zmienić i stworzyliśmy nowy system odznak połączony z osiągnięciami. Od teraz odznaki będzie się dało dostać także za osiągnięcia. Dodatkowo odznaki są powiązane z nowym systemem bonusów więc będą miały także wpływ na rozgrywkę.

Turnieje - chcemy przeprojektowac turnieje od podstaw ale niestety zabrakło nam na to czasu. 
Po aktualizacji do V3 niestety turnieje nie będą dostępne od razu. 


Na pewno nie udało mi się wszystkiego wypisać więc jeśli o czymś sobie przypomnę to uzupełnię listę.





Zmiany, które wypisałem to zaledwie czubek góry lodowej. Silnik gry został zaprojektowany i napisany całkowicie od zera razem ze wszystkimi wyżej opisanymi zakładkami. Uadło nam się wyeliminować wszystlie wady poprzednich silników. 
V3 to nie tylko zmiany dla graczy ale i dla nas - programistów. Teraz o wiele prościej i szybciej będziemy mogli wprowadzać kolejne nowości. Panel administratorski równiez został napisany od nowa dzięki czemu zespół będzie miał odpowiednie narzędzia do wykonywania swojej pracy.
youdeath
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 244
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jun 2014
#2
08.07.2015, 23:11 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.07.2015, 23:12 przez youdeath.)
Nie wiem czy można tu pisać, ale odnośnie pokeboxa: prosiłbym o możliwość tworzenia grup, typu "rozmnażanie" "handel" itp tak aby każdy gracz mógł sobie dowolnie wrzucać dane poki do danej grupy. Wydaje mi się to fajnym usprawnieniem szczególnie dla graczy, którym mieszają się te pokemony w boxie, tym bardziej, że dochodzi box na 150 poków oO
sid361
Offline

Młody trener

Liczba postów: 16
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2015
#3
09.07.2015, 07:13
Z turniejami w stowarzyszeniach czy to będzie tak, że nagrody które będą admini wręczć zwycięzcom to czy będzie ban za push czy jakikolwiek, bądź co bądź według mnie powinien być wyłączony gdyż usprawni grę i będzie przyjemniejsza.
KiraS
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 90
Liczba wątków: 9
Dołączył: Apr 2015
#4
09.07.2015, 08:09
Po prostu rewelacja, z tym samouczkiem pomysł dobry.
Alex
Offline

Administrator

Liczba postów: 3,740
Liczba wątków: 149
Dołączył: Oct 2019
#5
09.07.2015, 08:56
@sid361, osoba odpowiedzialna za arenę będzie tworzyć turniej przy pomocy kreatora w stowarzyszeniu. Będzie musiała wybrać zakres poziomu pokemonów, typ, datę startu, długość oraz nagrody w formie yen dla osób na podium. Po stworzeniu turnieju oczekuje on na akceptacje przez moderatora. Cały turniej razem z rozdaniem nagród będzie się odbywał automatycznie.
sid361
Offline

Młody trener

Liczba postów: 16
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2015
#6
09.07.2015, 09:12
Ale nagroda to są tylko yeny bo niekiedy ktoś woli pokemona lub wprowadzić tzw. paczki w trzech kolorach trzy różne byłby podział na duże i małe dla zwycięzcy większe a za 2 miejsce te małe i powiedzmy w malych byłaby kasa 200000y lub kryształ trawiasty, itp. o małej wartości a w dużych przedmiot ewolucyjny, tm, shiny pok.
Alex
Offline

Administrator

Liczba postów: 3,740
Liczba wątków: 149
Dołączył: Oct 2019
#7
09.07.2015, 09:44
Nagrodami mogą być tylko yen tak jak jest to teraz.
Quest
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 63
Liczba wątków: 26
Dołączył: Jun 2015
#8
09.07.2015, 10:45
Można by wprowadzić również dla każdego pokemona kilka różnych póz w jakich on stoi, a trener może sobie odpowiednio do swojej woli ustawić którąś z nich. Możliwa jest też opcja żeby dokupywać sobie za ph inne zdjęcia (pozycję ustawienia pokemona). Tak żeby każdy dobrał sobie taką jaka mu się podoba. Przykładowo przedstawić Bulbasaura w trzech różnych ustawieniach. W gablocie i pokedexsie pozostały by te same ale trener jako właściciel poka będzie mógł sobie ustawić dowolny jego wygląd.

Warto by dodać również kilka nowych postaci do wyboru, które można np. uzyskać po osiągnięciu określonego lvl gracza lub za ph. to samo może dotyczyć powyższej propozycji.
Alex
Offline

Administrator

Liczba postów: 3,740
Liczba wątków: 149
Dołączył: Oct 2019
#9
09.07.2015, 14:28
@Quest, różne pozy dla Pokemonów to za duża ilość pracy. Dla każdego pokemona musielibyśmy rysować dodatkowe grafiki. Nowe postacie będą do wyboru ale nie w różnych pozach.
kawkara11
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 111
Liczba wątków: 30
Dołączył: Apr 2014
#10
09.07.2015, 16:14
mam pytanie odnośnie pokedexu i ataków czy ataki będą poprawione gdyż dużo ataków nie zgadza się z opisami w pokedexie?
youdeath
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 244
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jun 2014
#11
09.07.2015, 17:28
Jeszcze jedna ważna sprawa: warto usprawnić wybieranie poków do walk stowarzyszeń. Najlepiej, żeby każdy gracz mógł ustawić każdemu pokemonowi czy chce go udostępnić do walk czy nie. Pozwoliłoby to zwiększyć możliwości, ponieważ wreszcie nie trzeba będzie czekać pół dnia aż dany gracz zaloguje się i doda poka do drużyny, bo możliwe byłoby teraz używanie pokemonów nawet z pokeboxa o ile miałby zaznaczoną opcję udostępniania.
Alex
Offline

Administrator

Liczba postów: 3,740
Liczba wątków: 149
Dołączył: Oct 2019
#12
09.07.2015, 18:13
@kawkara11, od razu na pewno nie uda nam się wszystkich poprawić ale postaramy się zrobić jak najwięcej.
@youdeath , to jest dobry pomysł. Postaram się go wprowadzić do V3.
patrol279
Offline

Młody trener

Liczba postów: 31
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2014
#13
09.07.2015, 20:09
1. Chcialbym zauwazyc, ze niektorych shiny pokemonow (z 4 gen) nie widac (nie dzialaja ich obrazki, np jak patrzysz na oferte na targu to tylko widac te miniaturke, ale jak wejdziesz w oferte juz nie widac poka ).
2. Prosilbym rowniez o "zabezpieczenie" shiny pokemonow w hodowlii
Evilmage
Offline

Pozdrawia Stary Podły Evil
Liczba postów: 1,191
Liczba wątków: 78
Dołączył: Dec 2013
#14
09.07.2015, 20:16
@patrol279 w dziczy będą shiny oznaczone na czerwona zamiast jak zawsze na niebiesko standardowy pokemon
filipboj123
Offline

Młody trener

Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2014
#15
09.07.2015, 20:56
A dodacie nowe osiągnięcia???
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Strony (3): 1 2 3 Dalej »



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek
Skocz do:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Tryb normalny
Tryb drzewa