Czy ten pomysł jest dobry?
Tak
16.67%
1
Nie
83.33%
5
6 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie

Targ - Pomysł usunięcia widełek

9 Odpowiedzi, 14016 Wyświetleń
Wątek zamknięty 

Wpadłem na dość ciekawe rozwiązanie jak pozbyć się widełek przy tym nie raniąc zbytnio wielorybów. 

Zanim zacznę podziękowania dla Hissu który zainspirował swoim postem.

Mianowicie chodzi o bota targowego który by miał itemki w Y i w pH czyli to co mówił Hissu. Tylko z tą różnicą że tutaj inaczej działałoby niż jak opisywane było we wcześniejszych postach.

O co chodzi? Już tłumaczę Smile Bot ten miałby nieskończone ilości przedmiotów do sprzedaży jednak z limitem dla graczy (aby jednak wielorybki miały jakąś przewagę nad botem) miałby on przedmioty umożliwiające zakup Berry, Itemów, kryształów itp. Jakby miał działać? Bot wyliczał by cenę na określony przedmiot lub poprzez średnia kupna przez ostatni miesiąc określonego przedmiotu (nie licząc sprzedanych przez samego siebie) wystawiał by za tą cenę dany przedmiot bądź z x% większym. Jednakowoż gracz nie mógłby kupić sobie od tak 900 sztuk albo coś podobnego. Istniałby limit który może mieć w plecaku danego przedmiotu aby bot nie mógł mu wtedy sprzedawać. Mianowicie byłby nałożony "limit" który może posiadać gracz w plecaku danego przedmiotu aby mógł kupić owy od bota. Nasuwa mi się na razie pomysł limitów:
- Berry 20 sztuk (tyle jest maxymalnie wymagane do wykonania mikstury dla Elma)
- Przedmioty warsztatowe 1 sztuka (tutaj więcej nie potrzeba bo elm nie chce więcej)
- Kryształy 5 sztuk (zdarza się że są potrzebne do eventu albo gdzieś indziej większe ilości)
-Inne

Może podam 2 przykłady bo może to być dość nie zrozumiałe.

1)Gracz chciałby kupić dany przedmiot powiedzmy Chesto Berry. Ponieważ mu brakuje wchodzi na targ i chciałby kupić od bota ponieważ w tym momencie na przykład on ma najtaniej (taka sytuacja że bot na najtaniej pewnie się nie zdarzy) więc chciałby kupić. Bot oczywiście wie ile dany gracz ma w plecaku tego przedmiotu i jeśli mieści się w granicy posiadania jest możliwość kupna do danego limitu.
2)Gracz kupuje Chesto Berry aby sprzedać drożej w przyszłości jednak już ma w plecaku ponad na przykład 200. Próbując kupić Berry bór nie pozwala na kupno ponieważ widzi że ilość Berry jakie posiada są większe niż ilość jaka jest wymagana do kupna.

Oczywiście Bot miałby być ostatecznością w przypadku pustego targu czyli miałby wystawiać w najdroższych sumach aby głównie gracze mogli zarobić. To jest tylko pomysł i na razie pewnie nasunie się wiele błędów ale wydaje się dość opcjonalny dla obu stron.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
Większość graczy ma po 20 berry, po drugie gracze by sprzedawali itemy (berry) znajomym brali jak najwięcej od bota i tak w kółko. Pomysł spoko ale kilka rzeczy do poprawki

Moim zdaniem widełek nie trzeba usuwać, a zwiększyć je z 30% +/- na 70% +/- na przykład, gdy mediana kropli wynosi 300k to 30%+, to tylko 390k, a przy 70%+ byłoby to 510k cena taka bardziej by zachęcała do sprzedaży również gracze też by kupowali w takiej cenie nie jest za wysoka bądź za niska gdyby mediana podskoczyła na przykład na 600k, to z powrotem zmniejszyć na 30% +/-.

Ktoś mógłby spytać, a co, jeśli ktoś wystawi - 70% od mediany (90k) odpowiedź brzmi nikt mądry za tyle nie wystawi.  Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.02.2022, 10:25 AM przez KonekoChan.)
Taki bot ma sporo problemów:
1. Sztuczne wprowadzanie przedmiotów do gry
2. Problem z ustaleniem limitów. Napisałeś że 20 sztuk berry. Ale 20 dziennie, tygodniowo? I jest problem, który opisał KonegoChan - znajomi też będą kupować.

Jedyny plus jaki widzę, że byłoby to kolejne ujście Yen z gry.
Jak dla mnie pomysł bota na targu jest do kosza ;P
(06.02.2022, 11:28 PM)KonekoChan napisał(a): Większość graczy ma po 20 berry, po drugie gracze by sprzedawali itemy (berry) znajomym brali jak najwięcej od bota i tak w kółko. Pomysł spoko ale kilka rzeczy do poprawki

Moim zdaniem widełek nie trzeba usuwać, a zwiększyć je z 30% +/- na 70% +/- na przykład, gdy mediana kropli wynosi 300k to 30%+, to tylko 390k, a przy 70%+ byłoby to 510k cena taka bardziej by zachęcała do sprzedaży również gracze też by kupowali w takiej cenie nie jest za wysoka bądź za niska gdyby mediana podskoczyła na przykład na 600k, to z powrotem zmniejszyć na 30% +/-.

Ktoś mógłby spytać, a co, jeśli ktoś wystawi - 70% od mediany (90k) odpowiedź brzmi nikt mądry za tyle nie wystawi.  Tongue

Jak tak na to spojrzeć rzeczywiście pomysł taki sobie Tongue ale co do widełek mediana 70% to nie wiem czy by zadziałała znajdą się osoby, które chcą skończyć grę i oddadzą przedmioty tanio albo potrzebują na trening. W bardzo podobny sposób Ohenduszek skończył grę.
"Największym powodem do chwały nie jest nigdy nie upaść, ale umieć podnieść się za każdym razem, kiedy upadniemy." - Konfucjusz
A skąd bot brałby przedmioty aby nimi handlować? Jeżeli znikąd to byśmy sztucznie wrzucali więcej przedmiotów do gry.
I wciąż nie napisałeś w jaki sposób ma to usprawnić usunięcie widełek z targu
Cześć, sam myślałem nad limitem itm w plecaku już nawet nie biorąc pod uwagę znajomych i machinacji pomiędzy graczami…
Itmy są potrzebne do mikstur wprowadzenie limitu na np berry może powodować majsterkowanie i trzymanie przerobionych itm jako inny itm
Kolejnym aspektem jest zapotrzebowanie graczy na itm i mikstury gracz co ma turnieje i 1 poka lub 6 ma inne potrzeby a inne co potrzebuje mikstury np sitrus na 20 pokow

Magazynowanie wynikać może z potrzeb wprowadzenie limitu nie powinno być krzywdzące dla nikogo osobiście nie jestem beneficjentem dużej ilosci pokow w turnieju ale przedstawiam zróżnicowane zapotrzebowanie na itm

Wprowadzenie zwiększonego dropu spowoduje że każdy szybko itm zdobędzie i obędzie się bez targu.

Mała ilość itm powoduje przy potrzebie jego nabycia wzrost popytu nad podażą.

Brak pH u niektórych graczy powoduje wykup ofert za y i wystawianie ofert za pH w celu nabycia tej waluty.

Zawsze się znajdzie ktoś kto wyliczy co mu się opłaca w danej chwili sprzedac/kupic.

Opcją poza targową może być wymiana z botem 3 itm zbędne za 2itm posiadane nastąpi eliminacja zdobycia przez klikanie lub targ, raczej będzie redukcja ilosci itm niż ich wprowadzania do gry jednak uderzy to w targ przedmiotow nabywanych za y i pH
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.02.2022, 04:10 PM przez Crisss.)
Niestety ale musze stwierdzić że jestem kategorycznie na nie dla wprowadzania takich botów, tym bardziej że jeśli dobrze zrozumiałem taki bot miałby funkcjonować na targu czyli byłby dostępny na okrągło :/
Już zapomnieliście co spowodowało wprowadzenie bota sprzedającego tm? jak sami psioczyliście jak to zniszczyło ich ceny? a teraz chcecie zrobić to samo z itemami? ba chcecie czegoś gorszego bo bot z tm przynajmniej trzeba sobie znaleźć, zaś ten bot byłby dostępny na okrągło...
Wprowadzanie botów sprzedających cokolwiek to niszczenie handlu pomiędzy graczami i nie ważne w jak barwne słowa to ubierzecie to po zrobieniu czegoś takiego równie dobrze będziecie mogli usunąć zakładkę targu bo będzie zbędna.


Jedyną ciekawą opcją (której można sie przyjrzeć) jest tu wspomniana przez Crisa wymiana itemowa, co zresztą mamy już w grze i nazywa sie Handlarzem, ale sprowadza sie to ino do wymiany niektórych itemów na niektóre balle, z tym że nie zawsze jest to moim zdaniem zrobione tak by sie opłacała taka wymiana...


PS. Może tak nie skaczmy po kilku tematach pisząc w głównej mierze o tym samym bo to troche głupie Tongue
Zrozumiałem zamysł autorów, że nie ma być handlu bo tam zawsze ktoś zyska/straci. To gwarantował wolny rynek i ciekawy aspekt gry, polowanie na okazje, negocjacje, nowy gracz mógł zarobić szybko na start… teraz też ma szansę znajdując poka sh do Samsona. Ma być jednak tanio i dla wszystkich… Jest to niszczenie handlu w tym aspekcie gry co pisałem jako plusy, jednak jak do tego dążymy to:
- ograniczenie pojemności plecaka
- aktywacja bota z ofertą w przypadku braku ofert za y/pH
- aktywacja bota z niższą ofertą w przypadku pojawienia się oferty gracza ze zbyt dużą uznaniowo ceną do momentu pojawienia się ofert akceptowalnych

Zrozumiałem zamysł autorów, że nie ma być handlu bo tam zawsze ktoś zyska/straci. To gwarantował wolny rynek i ciekawy aspekt gry, polowanie na okazje, negocjacje, nowy gracz mógł zarobić szybko na start… teraz też ma szansę znajdując poka sh do Samsona. Ma być jednak tanio i dla wszystkich… Jest to niszczenie handlu w tym aspekcie gry co pisałem jako plusy, jednak jak do tego dążymy to:
- ograniczenie pojemności plecaka
- aktywacja bota z ofertą w przypadku braku ofert za y/pH
- aktywacja bota z niższą ofertą w przypadku pojawienia się oferty gracza ze zbyt dużą uznaniowo ceną do momentu pojawienia się ofert akceptowalnych

Cóż rola moderatora przekleić temat do innego wątku i zamknąć jeden z nich

Pomysł na zdjęcie widełek: dać każdemu graczowi 1kkk¥ i 20kph tak że może zrobić z tym co chce…
Nie wprowadzimy dodatkowej ilosci itm do gry, bogaty i tak niewiele zyska a uboższy gracz nawiąże równorzędną rywalizację Smile

Niestety pomysł wrzucony jako wędka zachęta do rozkręcenia targu stał się rybą: „ 1kkk idealnie tyle ile na poka potrzebuje”
Wprowadzanie na siłę równości i oczekiwanie od wszystkich takiego samego rozwoju jest ułudą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.02.2022, 09:19 PM przez Crisss.)
(11.02.2022, 10:06 AM)Piter napisał(a):
(06.02.2022, 11:28 PM)KonekoChan napisał(a): Większość graczy ma po 20 berry, po drugie gracze by sprzedawali itemy (berry) znajomym brali jak najwięcej od bota i tak w kółko. Pomysł spoko ale kilka rzeczy do poprawki

Moim zdaniem widełek nie trzeba usuwać, a zwiększyć je z 30% +/- na 70% +/- na przykład, gdy mediana kropli wynosi 300k to 30%+, to tylko 390k, a przy 70%+ byłoby to 510k cena taka bardziej by zachęcała do sprzedaży również gracze też by kupowali w takiej cenie nie jest za wysoka bądź za niska gdyby mediana podskoczyła na przykład na 600k, to z powrotem zmniejszyć na 30% +/-.

Ktoś mógłby spytać, a co, jeśli ktoś wystawi - 70% od mediany (90k) odpowiedź brzmi nikt mądry za tyle nie wystawi.  Tongue

Jak tak na to spojrzeć rzeczywiście pomysł taki sobie Tongue ale co do widełek mediana 70% to nie wiem czy by zadziałała znajdą się osoby, które chcą skończyć grę i oddadzą przedmioty tanio albo potrzebują na trening. W bardzo podobny sposób Ohenduszek skończył grę.
Piter masz rację gracze mogą wystawiać za -70%, gdy kończą grę, ale od tego jest zespół by takie rzeczy wykrywać. A jak nie to można wprowadzić 70%+ i 30%- od mediany wtedy nikt by nie mógł wystawić tanio.

Jeżeli coś się nie zmieni w targu, to jeszcze więcej graczy skończy grę, więc trzeba wymyślić coś, tylko nie na owak tylko przemyśleć najpierw.

Ps. Alex nie przekręcaj mojego nicku
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.02.2022, 10:18 PM przez KonekoChan.)
Temat zamykam. Bot jest słabą opcją. Jeżeli masz inne pomysły na rozwiązanie tego problemu (poza rozdawaniem yen i ph) to proszę załóż nowy wątekk.



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości