(21.02.2022, 10:02 PM)Sphinx25 napisał(a): 1. "Też uważam że dysproporcja ekonomiczna nowych i doświadczonych graczy coraz bardziej się zwiększa."
Przepraszam bardzo, ale co? wy myślicie że przykładowo gracz który założył konto w 2015 roku grając mniej więcej regularnie nie będzie sie rozwijał bo w 2021 pojawią sie nowi gracze? że taki gracz zwyczajnie mają głowe na karku i grając regularnie nie będzie miał przewagi nad graczami z mniejszym stażem? co wyście sie wczoraj urodzili? przecież to jest naturalny porządek rzeczy że jak ktoś jest doświadczony, gra dłużej i ma głowe tak gdzie trzeba to ma przewagę!
2. Między innymi właśnie dlatego nie powinno sie zmniejszać nagrody w oakach z zadań jeśli faktycznie nie chcecie jeszcze bardziej powiększać przewagi doświadczonych graczy nad resztą, bo to byłby ogromny strzał w kolano.
1. Jeżeli byś chociaż starał się faktycznie przeczytać to co napisałem, a nie tylko być nastawionym negatywnie to byś zrozumiał znaczenie tego co napisałem.
Oczywistym jest, że im większa przepaść w doświadczeniu dwóch użytkowników tym większa powinna być między nimi dysproporcja ekonomiczna.
Przykładowo chodzi mi o to, kiedyś nowy gracz w ciągu dnia zarabiał x, a gracz doświadczony zarabiał n * x. Obecnie doświadczony gracz jest w stanie w wyciągnąć zarobki rzędu m * n * x (gdzie, m > 1).
2. Bzdura. Doświadczeni gracze mają nazbierane Oaki, Bilety na zadania codzienne i PH. Dzięki temu mogą wykonywać 10 zadań codziennych / dzień. Nowy gracz będzie mógł wykonać jedno zadanie.
Biorąc pod uwagę jak obecnie skonstruowane są zadania codzienne - do wykonania niektórych akcji gracz doświadczony użyje tyle samo oaków co nowy gracz. Tyle że, nagrodę będzie miał za tę akcję znacznie większą od gracza nowego. Między innymi to bardziej pogłębia tę przepaść o której pisałem wcześniej.