Co do ilosci wysp i regionow nie mam rozeznania i faktycznie może chodziło o kalos propozycja by nie łączyć a lekko czasowo oddzielić te wydarzenia jeszcze swieta jakoś będą wypadać…
Kaganiec może bardziej ryzy cenowe tylko gra powinna dążyć to automatyzacji a nie angażowania x osób z zespołu bo na niego to spadnie, sterowanie ręczne pozwala na szybkie działanie o ile ktoś się zna i ma na to czas… wzrost dropu jak na niektórych eventach reagować spadkiem ceny itd… może raz na kwartał cena średnia i -30 i + 70 jak już ktoś proponował wyłączając okresy zwiększonego dropu z uwagi na opóźnienia w tym przypadku…
Farmy wprowadzenie farm wiązało by się ze sztucznym wprowadzaniem berry do gry i redki chciały tego uniknąć, podałeś również info że alex uwaza ze powstała by gra farmerska… generalnie uwazam ze dodatkowy taki aspekt zróżnicował by gre i jak piszesz mógł by być magnesem na nowych graczy oprócz klikania/walk/handlu i farmy nie znam zasad ale ciekawe rozwiązanie pytanie jaki to powinno stanowić % gry na mała skale nikt się nie skusi na duża może zatracić charakter
Redki maja w ofercie różne gry może stworzenie gry farmerskiej z opcja transferu do pw berry np w skali 1:10 plonów luźny pomysł dywagacje i abstrakcja…
Kto ma dużo y? Osoby z długim stażem, osoby co ostro klikają, lub wygrają event/legende… odeszło się od treningu jednego poka gdyż historia uczy ze walk stow jest coraz mniej, turki jak jest jeden pok trenowany masz 1-3 razy a konkurencja u góry wysoka bo 4 graczy z mocno trenowanym pokiem walczy miedzy sobą o miejsca 1-3 reszta to mięso armatnie, kto ma y trenuje całe druzyny i zapełnia turki 31+ obstawiając każde i Ogranicza rozwój graczy z krótkim stazem…
Przykładowo rzuciłem temat 1kkph może to spowodować chwilowy odpływ mniejszych płatności ale rynek jest tak chłonny ze i 10kkph by znikło i nie zapełni luki gdyż jak pisałem mając dużo y wymieniając na pH „każda ilosc” z czasem się to zwroci przy obecnych profitach…
Legendy wprowadzenie takiego poka za pH może spowodować przyrost y dla takiego gracza np kupi 5x doładowanie ma 5 legend bez ograniczeń każdego sprzeda za x kkky dochodzimy do przelicznika pH/y, trzymania pokow w boxie przy nieadekwatnej cenie, lub popsucie „reputacji legendy” przy dużej ich ilosci…
Kaganiec może bardziej ryzy cenowe tylko gra powinna dążyć to automatyzacji a nie angażowania x osób z zespołu bo na niego to spadnie, sterowanie ręczne pozwala na szybkie działanie o ile ktoś się zna i ma na to czas… wzrost dropu jak na niektórych eventach reagować spadkiem ceny itd… może raz na kwartał cena średnia i -30 i + 70 jak już ktoś proponował wyłączając okresy zwiększonego dropu z uwagi na opóźnienia w tym przypadku…
Farmy wprowadzenie farm wiązało by się ze sztucznym wprowadzaniem berry do gry i redki chciały tego uniknąć, podałeś również info że alex uwaza ze powstała by gra farmerska… generalnie uwazam ze dodatkowy taki aspekt zróżnicował by gre i jak piszesz mógł by być magnesem na nowych graczy oprócz klikania/walk/handlu i farmy nie znam zasad ale ciekawe rozwiązanie pytanie jaki to powinno stanowić % gry na mała skale nikt się nie skusi na duża może zatracić charakter
Redki maja w ofercie różne gry może stworzenie gry farmerskiej z opcja transferu do pw berry np w skali 1:10 plonów luźny pomysł dywagacje i abstrakcja…
Kto ma dużo y? Osoby z długim stażem, osoby co ostro klikają, lub wygrają event/legende… odeszło się od treningu jednego poka gdyż historia uczy ze walk stow jest coraz mniej, turki jak jest jeden pok trenowany masz 1-3 razy a konkurencja u góry wysoka bo 4 graczy z mocno trenowanym pokiem walczy miedzy sobą o miejsca 1-3 reszta to mięso armatnie, kto ma y trenuje całe druzyny i zapełnia turki 31+ obstawiając każde i Ogranicza rozwój graczy z krótkim stazem…
Przykładowo rzuciłem temat 1kkph może to spowodować chwilowy odpływ mniejszych płatności ale rynek jest tak chłonny ze i 10kkph by znikło i nie zapełni luki gdyż jak pisałem mając dużo y wymieniając na pH „każda ilosc” z czasem się to zwroci przy obecnych profitach…
Legendy wprowadzenie takiego poka za pH może spowodować przyrost y dla takiego gracza np kupi 5x doładowanie ma 5 legend bez ograniczeń każdego sprzeda za x kkky dochodzimy do przelicznika pH/y, trzymania pokow w boxie przy nieadekwatnej cenie, lub popsucie „reputacji legendy” przy dużej ich ilosci…