Pięć dni temu zamiast na bazie testowej to dokonałem zmiany w bazie produkcyjnej. W Akcji oddawania przedmiotu usunąłem przyznawanie 2-4 Oaków za wykonanie tej akcji. Jednak dostaliśmy informacje, że na produkcji widać tą zmianę - a więc od razu ta pomyłkową zmiana została cofnięta tego samego dnia.
Także odnośnie Waszych wiadomości z wczoraj/dzisiaj to nie mam pojęcia o jakie ciche znerfienie Elma Wam chodzi. Nie zostało nic zmieniane w bazie, ani żaden kod nie został wgrywany na produkcje.
Jakie planujemy zmiany aby obecnie zaradzić sytuacji targowej?
- Zmiany w zadaniach codziennych
- Zmiany w widełkach targowych - obecnie chcemy powoli zwiększać te widełki. Na ten moment nie planujemy w całości ich znosić jednak zobaczymy jak będzie gdy powoli zaczniemy je zwiększać.
Zmiany w Zadaniach Codziennych - testowane na serwerze testowym
1. Wyrzuciliśmy najmniej opłacalne i głupie akcje zadań
- łapanie pokemonów w konkretnego pokeballa
- sprzedawanie pokemonów w hodowli
- leczenie pokemonów
- nauka ruchów / tm pokemona zadaniowego
- karmienie pokemona
- trenowanie pokemona
- doświadczenie pokemona zadaniowego u Opiekuna
2. Dodaliśmy bardziej ciekawe akcje
- zdobywanie doświadczenia postaci (w jakikolwiek sposób)
- spotkanie pokemonów o łącznie wartości
- znalezienie przedmiotów o łącznej wartości w konkretnej lokacji
- spotkanie pokemonów o łącznej wadze
- ... jeżeli macie propozycje na kolejne nowe akcje ciekawe to chętnie wysłucham propozycji
3. Nagrodę do każdej akcji dostosowaliśmy do faktycznie wydanych na nią Oaków, a nie wyciągniętych z dupy przeliczników (jak to było do tej pory - wcześniej podałem przykład tej akcji Spotkaj pokemony o dwóch typach która była kuriozalna)
4. Nagroda dla nowych gracza jest zwiększana razy przelicznik. Dzięki temu nowy gracz będzie miał więcej "motywacji" aby pozostać w grze.
5. Ograniczenie wykonanywania zadań codziennych za PH do N razy.
6. Zwiększenie trudności zadań codziennych. W obecnym systemie może zdarzyć się tak, że gracz na 1000 poziomie otrzyma akcje Znajdź od 2 do 8 pokemony o dwóch typach. W nowym systemie będzie miał znacznie wyższą dolną granicę tak aby nie dochodziło do takiego absurdalnego zadania. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości - ze zmianą trudności zadań wzrasta oczywiście nagroda za nie.
7. Dodanie suwaka z trudnością zadania. Gracz może wybrać trudność <0.5; 2>. Liczba do wykonania w każdej akcji bedzie zwiększona razy przelicznik. Tak samo wcześniej wyliczona nagroda zostanie zwiększona razy przelicznik.
Zmiana 5 i 7 jeszcze nie weszła na serwer testowy. Zostanie ona dodana w najbliższym czasie.
Co sądzicie o tych zmianach? Jeżeli chcecie to mogę Wam wrzucić kilka screenów z wylosowanych zadań z serwera testowego.
Także odnośnie Waszych wiadomości z wczoraj/dzisiaj to nie mam pojęcia o jakie ciche znerfienie Elma Wam chodzi. Nie zostało nic zmieniane w bazie, ani żaden kod nie został wgrywany na produkcje.
Jakie planujemy zmiany aby obecnie zaradzić sytuacji targowej?
- Zmiany w zadaniach codziennych
- Zmiany w widełkach targowych - obecnie chcemy powoli zwiększać te widełki. Na ten moment nie planujemy w całości ich znosić jednak zobaczymy jak będzie gdy powoli zaczniemy je zwiększać.
Zmiany w Zadaniach Codziennych - testowane na serwerze testowym
1. Wyrzuciliśmy najmniej opłacalne i głupie akcje zadań
- łapanie pokemonów w konkretnego pokeballa
- sprzedawanie pokemonów w hodowli
- leczenie pokemonów
- nauka ruchów / tm pokemona zadaniowego
- karmienie pokemona
- trenowanie pokemona
- doświadczenie pokemona zadaniowego u Opiekuna
2. Dodaliśmy bardziej ciekawe akcje
- zdobywanie doświadczenia postaci (w jakikolwiek sposób)
- spotkanie pokemonów o łącznie wartości
- znalezienie przedmiotów o łącznej wartości w konkretnej lokacji
- spotkanie pokemonów o łącznej wadze
- ... jeżeli macie propozycje na kolejne nowe akcje ciekawe to chętnie wysłucham propozycji
3. Nagrodę do każdej akcji dostosowaliśmy do faktycznie wydanych na nią Oaków, a nie wyciągniętych z dupy przeliczników (jak to było do tej pory - wcześniej podałem przykład tej akcji Spotkaj pokemony o dwóch typach która była kuriozalna)
4. Nagroda dla nowych gracza jest zwiększana razy przelicznik. Dzięki temu nowy gracz będzie miał więcej "motywacji" aby pozostać w grze.
5. Ograniczenie wykonanywania zadań codziennych za PH do N razy.
6. Zwiększenie trudności zadań codziennych. W obecnym systemie może zdarzyć się tak, że gracz na 1000 poziomie otrzyma akcje Znajdź od 2 do 8 pokemony o dwóch typach. W nowym systemie będzie miał znacznie wyższą dolną granicę tak aby nie dochodziło do takiego absurdalnego zadania. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości - ze zmianą trudności zadań wzrasta oczywiście nagroda za nie.
7. Dodanie suwaka z trudnością zadania. Gracz może wybrać trudność <0.5; 2>. Liczba do wykonania w każdej akcji bedzie zwiększona razy przelicznik. Tak samo wcześniej wyliczona nagroda zostanie zwiększona razy przelicznik.
Zmiana 5 i 7 jeszcze nie weszła na serwer testowy. Zostanie ona dodana w najbliższym czasie.
Co sądzicie o tych zmianach? Jeżeli chcecie to mogę Wam wrzucić kilka screenów z wylosowanych zadań z serwera testowego.