"Znana liczba oakow w zadaniu jestem za, tylko teraz: dostajemy zadanie z suwakiem i je widzimy nie pasuje nam… bez limitu mamy wybierać sobie zadanie które nam pasuje podoba się jest dla nas opłacalne najbardziej? Jak nie będzie zaliczało nie pobranych zadań …"
-Nie wiem czy dobrze rozumiem to co piszesz, ale z mojego punktu widze to wyglądałoby podobnie jak w zadaniach stow gdy sami generujemy zadanie, czyli dopóki go nie wygenerujemy to nie widzimy jak dokładnie wygląda zadanie. Napewno powinien być suwak z poziomem trudności, być może też drugi z ilością akcji tak jak jest to właśnie w zadaniach stow, a poniżej tych suwaków mogłoby nam pokazywać ile dostaniemy za to oaków (byćmoże mogłoby pokazywać coś jeszcze, nie wiem tylko co) co byłoby takim odniesieniem tego jak trudne może być zadanie.
-Więc samo zadanie widzimy dopiero gdy klikniemy wygeneruj darmowe zadanie/zadanie za ph/zadanie za bilet, a przynajmniej ja tak to widze.
-Kwestią pozostaje jak zachowywałoby sie wtedy pomijanie zadań, bo obecnie klikamy pomiń zadanie za ph, lub użyj biletu i dostajemy z automatu nowe.
Osobiście widze dwie opcje.
A) samo pominięcie/odrzucenie zadania jest czysto darmowe, dopiero wtedy po odrzuceniu zadania mielibyśmy możliwość wygenerowania sobie kolejnego zadania za ph czy też za bilet i myśle że to całkiem przyjemna opcja.
B) pod każdy paskiem pominięcia zadania (te prostokąty z pominięciem za ph i za bilet) byłyby suwaki generatora zadań, gdy dostosujemy suwak w zależności od naszego zapotrzebowania to klikamy w odpowiedni pasek. Niby też całkiem spoko, ale przy takiej opcji wydaje mi sie że mogłoby być sporo błędów i zwyczajnie generowałoby nam zadania niezależnie od przesuwania paska.
---
"Zadaniowiec naszła mnie mysl ze wprowadzenie tego to taka wersja light jedno dzienne, bilet i pomiń za pH to co było kiedyś z resetem i dochodzeniem w czasie do tego co jest obecnie… bonusujac graczy logujących się codziennie i robiących dwa zadania (na początku) kwestia czy redki nie chcą wprowadzić na dojście do większej liczby zadań np za 100ph raz dziennie
Niektórym może to skrócić czas dojścia do kolejnego limitu
Będzie lekkim złagodzeniem ostrego cięcia
Da opcje każdemu na wydanie pln na pH lub pH w grze"
-Chcesz dać graczom większą możliwość brania zadań za np 100ph? przecież to sie mija z celem robienia osiągnięcia.
-Poza tym wydanie ph po to by móc mieć szanse wziąć więcej zadań za uwaga znów ph to jest duże przepłacenie i zwiększenie nacisku na ph, a przecież pisaliśmy że ph staje sie zbyt ważną walutą bo kładzie sie na nie zbyt duży nacisk przez co wypiera walute która powinna być podstawową czyli yeny. Wydawało mi sie że chcemy zmniejszyć ten nacisk.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2022, 12:43 PM przez Sphinx25.)
-Nie wiem czy dobrze rozumiem to co piszesz, ale z mojego punktu widze to wyglądałoby podobnie jak w zadaniach stow gdy sami generujemy zadanie, czyli dopóki go nie wygenerujemy to nie widzimy jak dokładnie wygląda zadanie. Napewno powinien być suwak z poziomem trudności, być może też drugi z ilością akcji tak jak jest to właśnie w zadaniach stow, a poniżej tych suwaków mogłoby nam pokazywać ile dostaniemy za to oaków (byćmoże mogłoby pokazywać coś jeszcze, nie wiem tylko co) co byłoby takim odniesieniem tego jak trudne może być zadanie.
-Więc samo zadanie widzimy dopiero gdy klikniemy wygeneruj darmowe zadanie/zadanie za ph/zadanie za bilet, a przynajmniej ja tak to widze.
-Kwestią pozostaje jak zachowywałoby sie wtedy pomijanie zadań, bo obecnie klikamy pomiń zadanie za ph, lub użyj biletu i dostajemy z automatu nowe.
Osobiście widze dwie opcje.
A) samo pominięcie/odrzucenie zadania jest czysto darmowe, dopiero wtedy po odrzuceniu zadania mielibyśmy możliwość wygenerowania sobie kolejnego zadania za ph czy też za bilet i myśle że to całkiem przyjemna opcja.
B) pod każdy paskiem pominięcia zadania (te prostokąty z pominięciem za ph i za bilet) byłyby suwaki generatora zadań, gdy dostosujemy suwak w zależności od naszego zapotrzebowania to klikamy w odpowiedni pasek. Niby też całkiem spoko, ale przy takiej opcji wydaje mi sie że mogłoby być sporo błędów i zwyczajnie generowałoby nam zadania niezależnie od przesuwania paska.
---
"Zadaniowiec naszła mnie mysl ze wprowadzenie tego to taka wersja light jedno dzienne, bilet i pomiń za pH to co było kiedyś z resetem i dochodzeniem w czasie do tego co jest obecnie… bonusujac graczy logujących się codziennie i robiących dwa zadania (na początku) kwestia czy redki nie chcą wprowadzić na dojście do większej liczby zadań np za 100ph raz dziennie
Niektórym może to skrócić czas dojścia do kolejnego limitu
Będzie lekkim złagodzeniem ostrego cięcia
Da opcje każdemu na wydanie pln na pH lub pH w grze"
-Chcesz dać graczom większą możliwość brania zadań za np 100ph? przecież to sie mija z celem robienia osiągnięcia.
-Poza tym wydanie ph po to by móc mieć szanse wziąć więcej zadań za uwaga znów ph to jest duże przepłacenie i zwiększenie nacisku na ph, a przecież pisaliśmy że ph staje sie zbyt ważną walutą bo kładzie sie na nie zbyt duży nacisk przez co wypiera walute która powinna być podstawową czyli yeny. Wydawało mi sie że chcemy zmniejszyć ten nacisk.