Hejka cześć siemanko
Stwierdziłem, że muszę się zaangażować w tę kwestię i spytać jaką konkretnie przewagę ma powiedzmy gracz z 500 poziomem nad kimś z poziomem 200 w kwestii robienia dziennych? Bo rozumiem, że poziom trudności skaluje się, aż do 1000lv mimo że w dziennych nie ma żadnej strategii czy po prostu miejsca na użycie swojego doświadczenia z gry w celu zdobycia przewagi nad resztą społeczności, bo z góry są Ci narzucane warunki. Zdaje mi się, że na 200lv mamy już dostęp do tych samych środków tj. ph, oaki, pokemon ze 130 poziomem, więc nie rozumiem dlaczego mielibyśmy poszerzać przepaść między graczem nowym, a topką skoro oferowane warunki mogłyby być te same i nie zmieniłoby to zużycia zasobów. Gracz lv1000 nie ma magicznej dodatkowej szansy na spotkanie pokemona X, więc myślę że poziom wzrastania trudności powinien być ograniczony do 200 poziomu postaci i go w tym punkcie zostawić.
Stwierdziłem, że muszę się zaangażować w tę kwestię i spytać jaką konkretnie przewagę ma powiedzmy gracz z 500 poziomem nad kimś z poziomem 200 w kwestii robienia dziennych? Bo rozumiem, że poziom trudności skaluje się, aż do 1000lv mimo że w dziennych nie ma żadnej strategii czy po prostu miejsca na użycie swojego doświadczenia z gry w celu zdobycia przewagi nad resztą społeczności, bo z góry są Ci narzucane warunki. Zdaje mi się, że na 200lv mamy już dostęp do tych samych środków tj. ph, oaki, pokemon ze 130 poziomem, więc nie rozumiem dlaczego mielibyśmy poszerzać przepaść między graczem nowym, a topką skoro oferowane warunki mogłyby być te same i nie zmieniłoby to zużycia zasobów. Gracz lv1000 nie ma magicznej dodatkowej szansy na spotkanie pokemona X, więc myślę że poziom wzrastania trudności powinien być ograniczony do 200 poziomu postaci i go w tym punkcie zostawić.