Update

13 Odpowiedzi, 20853 Wyświetleń

Minęło już troche czasu więc i ja wypowiem sie na temat ostatniej aktualizacji.

✨Galar✨
O samym regionie nie mam za wiele do powiedzenia, taki troche średniak, nie jest ani przesadnie dobry, ani przesadnie zły. Troche ubogi w pokemony, niezbyt wyróżniające sie hodo czy drop, ale nie jest też jakoś źle.

Podobało mi sie że drugi bos miał że tak powiem pewne wymaganie, bo nie pokonałem go z byle jakim ustawieniem musiałem ustawić ataki, chociaż jestem zdania że i tak bosowie mogliby być trudniejsi, ale tu i tak wyglądało to zdecydowanie lepiej niż u liderów sal.

Czerwoni bardzo miło mnie zaskoczyli z dodaniem nowych itemów ewolucyjnych, gdyż spodziewałem sie że będzie tak jak przy regionie Kalos że poki które ewoluują przez item nie dostały tych itemów co było słabe, tak więc bardzo miło odebrałem to że tym razem je dostaliśmy.
Skoro mowa o itemach, to musze też zaznaczyć że ciekawym rozwiązaniem (i nawiązującym do oryginalnych gier) było umieszczenie itemu Potłuczone naczynie na pokemonie, a nie tak jak zawsze tylko w lokacjach.
A przy okazji tych nowych itemów mieliśmy taki mały wgląd (chociaż na znacznie mniejszą skale) w to jak może wyglądać zdjęcie widełek z targu, cena 1kkk za słodycze truskawkowe mówi sama za siebie.

Kolejna rzecz która bardzo miło mnie zaskoczyła to że taki Indeedee różni sie w zależności od posiadanej płci gdzie np znów w takim Kalos Meowstic mimo że w zależności od posiadanej płci powinien sie różnić wyglądem zdolnościami a nawet atakami to został zrobiony na jedno kopyto co bardzo mi sie nie podoba i mam nadzieje że w przyszłości zostanie zmienione.

A teraz chciałbym poruszyć kwestie pokemona Toxel i jego ewolucji.
O co chodzi? chodzi o to że Toxtricity nie jest dostępny do łapania w rezerwacie, rozumiem takie zagranie bo oryginalnie osiągnięcie ewolucji w tego pokemona nie jest standardową ewolucją przez level, Toxel musi posiadać konkretną Nature by móc mieć ewo w jedną z form Toxtricity. Na warsach jednakże nie ma Natur i zastąpiliście to porami dnia, niby spoko jednakże uważam że pory dnia to troche mało żeby odbierać pokowi możliwość złapania w rezerwacie gdyż takich poków które mają ewolucje przez poznanie ataki nie bierzecie pod ochrone.
Dążę do tego że to nic złego że zablokowaliście mu możliwość łapania, jednakże powinniście dodać tam jeszcze jakiś wymóg żeby to miało ręce i nogi i trzymało sie tego jak to wyglądało do tej pory z innymi pokami i tak by mniej więcej pasowało pod to jak to wygląda w oryginale. Obie z form Toxitricity są swoimi przeciwnościami (plus i minus) a że Natury wpływają na statystyki to może 20 berry ganlon/liechi (20 tak jak to zrobiono z porami u Farfetchda) albo do wymogi że jedne w dzień drugi w nocy dodać ognisty owoc, albo zamienić to na kamienie ewo zmierzchu/świtu, albo słońca/księzycowy.
Jednakże jeśli nie chcecie dodawać takich wymogów to uważam że pokemon Toxtricity powinien mieć możliwość złapania w rezerwacie.

Tak naprawde mój odbiór tego regionu psują różne wypływające błędy, niedociągnięcia czy braki jak no braki oryginalnych grafik form pokemonów i shiny pokemonów, źle przypisana waga pokemonów (0kg) która niby błaha to przecież wpływa na akcje w zadaniach elma, źle przypisana płeć pokemonów, czy też braki w przypisanych pokom ataków, a nawet niezrozumiałe dla mnie nie dodanie takich zdolności jak Ice Face, Neutralizing Gas i Surge Surfer (nie wiem czy jest więcej takich zdolności, bo nie sprawdzałem, te mi sie po prostu rzuciły w oczy) gdzie przecież pierwsza z nich jest praktycznie identyczna co zdolność mimika, druga tak w skrócie sprawia że zdolności w bitwie sie nie uruchamiają, trzecia współdziała z elektrycznym tereinem. Być może czegoś nie dostrzegam, ale powtórze to co pisałem w temacie o aktualizacji przy okazji ataków, jak macie z czymś problem jak to dodać to o tym napiszcie a pewnie znajdą sie gracze którzy przy tym pomogą, a jak nie pomogą to najwyżej nie dodacie Tongue

Szkoda że nie wykorzystaliście mojego pomysłu na osiągnięcie z berry zwiększającą ilość maksymalnych punktów akcji Sad

✨Sale✨
Bonusy z sal są całkiem fajne i chyby nawet są to jedne z lepszych dostępnych w salach (szczególnie taka większa szansa na wyklucie shiny) co mnie cieszy, jednak sami liderzy są zdecydowanie za łatwi i to bardzo, już nie wspominając o tym że sam dostęp do nich jest za prosty, o czym zresztą pisałem na forum w którymś temacie o aktualizacji. Bardzo liczyłem na to że dostęp do nich będzie trudniejszy np dzięki wspomnianym przeze mnie sugestiom, a i że sami liderzy też będą bardziej wymagający do pokonania bo przecież dostajemy fajne bonusy które towarzyszą nam przez całą gre a dostajemy je praktycznie za nic, powiecie mi ze dla nowych byłoby to wtedy zbyt trudne? A ja sie z tym nie zgodze bo jakby sie chciało to można byłoby zrobić np tak że nie ważne w jakim regionie gracz zacznie to z tego regionu poczynając liderzy sal są dla niego najłatwiejsi, jednak z każdym pokonanym liderem każdy następny staje sie coraz trudniejszy, gdy przenosi sie na inny region robić kolejnych liderów są trudniejsi od ostatnich pokonanych itd itd, byłoby to takie swego rodzaju wymuszenie na graczu konieczności rozwijania sie i być może konieczności trenowania poka.

✨Zadania Oaka✨
Mnie osobiście nie powaliły, ani nie zaskoczył, prawde mówiąc to jestem nimi troche zawiedziony bo w głównej mierze składają sie z levelowania pokemonów które może i jest czasochłonne jednakże przy zwiększonym przyroście PD to żaden wyczyn, szczególnie jak ktoś dużo klika.

✨Dynamax✨
Pomysł na zdobycie opaski przez osiągnięcie całkiem okej, tym bardziej że dostajemy osiągnięcie za które jest super nagroda, prosze o więcej takich osiągnięć! Chociaż czegoś jeszcze mi brakuje w wymaganiach tego osiągnięcia (wiecie, żeby to było trudniejsze) np pokonania jakiegoś trudnego bosa czy coś w tym stylu, jakiejś próby jak przy Zetkach z Aloli.
Danie zdobywania cukierków do BF to doskonały pomysł bo aktywuje tą część gry, więcej takich rzeczy!
Mam tylko nadzieje że w przyszłości nie strzelicie sobie w stope i nie będziecie dawać tych cukierków w innych miejscach jak sklepik eventowy czy skrzynki bo tylko bo tylko zniszczycie tą pozytywną rzecz jaką teraz zrobiliście.
Co mnie natomiast zastanawia i chciałbym otrzymać na to odpowiedz to czy gdy nakarmimy poka tymi cukierkami i np sprzedamy to to mu sie zachowuje czy przepada jak np nadane imie przy sprzedaniu poka? ;> Myśle że ta wiedza zainteresuje wszystkich graczy którzy pożyczają swoje poki Tongue

Wasza decyzja o dodaniu cukierków do sklepu BF nasunęła mi pewien pomysł, a mianowicie żeby dodać możliwość zdobycia dedykowanych Zetek właśnie przez tą część gry, nie będzie to tak mocny punkt przyciągający graczy jak cukierki, jednak z całą pewnością znajdą sie na to chętni, a BF zdecydowanie potrzebuje takich rzeczy bo gracze zwyczajnie olewają tą część gry bo sklepik nie oferuje (poza obecnie cukierkami) nic ciekawego co zachęcałoby do korzystania, tak więc mam nadzieje że pozytywnie rozpatrzycie tą sugestie Big Grin

W tym miejscu chciałbym też spytać o Gigantomaxy bo co prawda Alex pisał że dojdą one w późniejszej aktualizacji jednakże doszły mnie plotki że chcecie je pominąć i nie dodawać do gry, zechcecie to jakoś skomentować? mam nadzieje że to są tylko zwyczajne plotki i Gigantomaxy pojawią sie w grze.

✨Zadania Elma✨
Zaczne może od od tego że podoba mi sie sposób tego jak wygląda wybór poziomu trudności. Osobiście uważam że to jest mega fajna opcja bo każdy może dostosować poziom do własnych wymagań, a dodatkowo dla mnie jest to ogromny plus bo przez ostatnie dwa tygodnie przed wprowadzeniem Galar dostawałem zadania w głównej mierze po góra 8 drinków, więc nich mi żaden krzykacz z ogólnego nie wmawia że wcześniej miałem lepsze zadania!

Jednakże jak bardzo ciesze sie ze zmiany w Elmie i uważam ją na plus tak moja opinia z całokształtu już nie jest taka kolorowa, jest bardziej neutralna gdyż uważam że w waszym dostosowywaniu nagrody do wymagań coś wyraźnie nie pykło.
Ja rozumiem że chcieliście dobrze bo przesadą było gdy niegdyś (przed wspomnianymi dwoma tygodniami wyżej) dostawało sie nawet po 15 drinków a wystarczyło wyklikać tylko jeden, wy teraz w swoim dostosowywaniu poszliście z jednej skrajności w drugą skrajność, z tym że ta skrajność może sie odbić wam czkawką w postaci zniechęcających sie graczy bo to może zadziałać tak samo jak małe ilości drinków z nagrody.
Początkowo sam nie chciałem za bardzo wierzyć graczom z ogólnego w te wysokie wychodzenie na minus z drinkami bo wiem że gracze potrafią wyolbrzymiać coś, tym bardziej że sam początkowo tylko dwa razy wyszedłem na minus i to tylko 8 drinków a taka coś uważam że jak zdarzy sie od czasu do czasu to nic złego. Nie biore też pod uwage tych wszystkich marud które krzyczą że Elm jest teraz zły bo wymaga od graczy dużo klikania (shit, przecież to gra która opiera sie na klikaniu!) jednakże z czasem sam doświadczyłem takich "kwiatków" gdzie musiałem wydać więcej drinków niż oferowała nagroda po 30 a nawet 70. Na ogólnym słyszałem nawet że ktoś wyszedł nawet 100 na minus, nie wiem czy wyolbrzymiał czy nie, nie mi to sprawdzać, jednak jest to stanowczo za wile.
Wybór poziomu trudności nie ma tu za wiele do rzeczy, bo sprawdzałem każdy z czterech (i również dostawałem screeny) i na każdym pojawiają sie podobne przesadzone kwiatki.
Skłania mnie to ku stwierdzeniu że aktualizacja Elma została zbyt szybko wypuszczona, a że mam nadzieje że każdemu będzie sie grało dobrze to apeluje do was byście czym prędzej przysiedli do skorygowania nagrody względem wymagań gdyż takie rozbieżności nie są czymś normalnym/dobrym.

Tetruś tu piszesz o możliwości zwiększenia ilości walk drużynowych i sparingowych,. przy drużynowych to może mieć sens bo można je robić w dziczy, jednak na sparingach ucierpią gracze z najwyższych miejsc rankingu gdyż oni mają ograniczoną ilość możliwość. Może należałoby zastanowić sie na usunięciem akcji ze sparingami? Chociaż zauważyłem że to nie tylko spraingi i drużynowe wpływają na małą ilość drinków Wink

Hrs pisał w poprzednim temacie gdy to było omawiane cytuje:
"2. Żeby zadania można było pomijać znacznie więcej niż 5 razy to trzeba by było spowodować że na wykonanie zadania będziemy zużywali znacznie więcej napojów Oaka niż dostawali w nagrodzie. Na ten moment nie chcemy tego robić, także zostajemy przy 5 pominięciach i będziemy po krótszym/dłuższym czasie wprowadzać zmiany w zależności od sytuacji w grze."
-niechce nic mówić ale już teraz mamy akcje że trzeba wydać znacznie więcej drinków niż ich dostajemy, więc co, jak teraz dostając 25 drinków z zadania i musze dołożyć do tego jeszcze 60 drinków (i nie jest to z głowy tylko z własnych doświadczeń) to co, wtedy mielibyśmy np dokładać do tego jeszcze 120 drinków? Nie rozumiem dlaczego niby miałoby to tak działać, ale jak dla mnie jest to poroniony pomysł...

Cena za kolejne zadania za PH i ich ilość.
Nie bardzo widze sens dlaczego zmieniliście to na +10PH, ale o ile w obecnej chwili jest to tylko 5 zadań o tyle jest to do przełknięcia. Jednakże jeśli miałaby zostać udostępniona możliwość większej ilości wzięcia zadań za PH (np poprzez proponowane przeze mnie wcześniej osiągnięcie) to uważam że powinno zostać to znów zmienione na +5PH. Jednakże nie powinno za taką opcją iść większe zużycie drinków niż oferuje nagroda bo to jest złe i kompletnie nie prowadzące do niczego dobrego.
Osobiście chciałby zaproponować by do tych 5 zadań za ph jakie są dostępne była możliwość rozwinięcia tego przez wspomniane przeze mnie osiągnięcie o np stopniowe dodanie kolejnych 10 zadań, a w przyszłości być może o kolejne zależnie czy uznanie to za dobre.
Jeśli nie, to trudno nalegał nie będe... swoją drogą jestem zaskoczony że porzuciliście pomysł osiągnięcia bo hRs dobrze sie o nim wyraził, ciekawi mnie co było powodem tego odrzucenia, ale coś mi mówi że powodem tego jest niezadowolenie pewnych graczy z możliwości ograniczenia możliwości brania zadań za ph. Skoro nie podobała wam sie możliwość z rozwojem przez osiągnięcie to winszuje "sukcesu" z niedoprowadzeniem do ograniczenia, napewno cieszycie sie z tych góra 5 zadań za PH Big Grin

EDIT:
Zamrażanie zadań.
Ktoś mnie z tym pomysłem uprzedził, albo Alex zdarzył przekazać hrsowi to co mu pisałem zanim sam zdążyłem to ułożyć sobie w głowie na chłodno ;>
Tak czy siak uważam że to jest fajny dodatek do Elma bo teraz zadania są trudniejsze i bardziej czasochłonne niż kiedyś, ale skoro nie miałem okazji tego zaproponować przed wprowadzeniem to zaproponuje teraz, być może weźmiecie to pod uwage i zmodyfikujecie.
Osobiście chciałem wprowadzić możliwość korzystania z zamrażania zadań dopiero po zdobyciu Codziennik V. To byłby nowy poziom tego osiągnięcia a wymaganiem byłoby wykonanie 1000 zadań elma. Większość graczy ma i tak znacznie więcej więc to byłoby bez większej różnicy,. Tak naprawdę to główny wpływ miałby na nowy graczy i tych którzy jeszcze nie zrobili tylu zadań bo musiliby troche poklikać by odblokować tą możliwość.
O ile sie orientuje to Możliwość zamrożenia wiąże sie ze swego rodzaju karą (tak jak pisałem Alexowi) czyli że jak zamrozimy zadanie to nie dostaniemy tego darmowego zadania które każdy dostaje nowego dnia.
Chciałem zaproponować w osiągnięciu Codziennik był jeszcze jeden nowy poziom VI w którym nagrodą byłoby to że to nowe darmowe zadanie nam nie przepadnie. Tylko tu pojawia sie kwestia tego czy to byłoby wykonalne? Jeśli dałoby sie to zrobić (a wierze że tak jeśli tylko sie pokombinuje Big Grin ) to proponowałbym jako wymóg np 2000 wykonanych codziennych zadań.


To chyba już wszystko ode mnie, a przynajmniej nic sobie już nie przypominam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.03.2022, 04:16 PM przez Sphinx25. Powód edycji: Dopisek o zamrażaniu. )

Wiadomości w tym wątku
Update - przez tetrus8320 - 07.03.2022, 02:36 PM
RE: Update - przez Bugs Bunny - 07.03.2022, 02:44 PM
RE: Update - przez Alex - 07.03.2022, 04:40 PM
RE: Update - przez TheCitizen - 17.03.2022, 03:27 PM
RE: Update - przez Hissatsu - 24.03.2022, 02:58 PM
RE: Update - przez Piter - 07.03.2022, 05:08 PM
RE: Update - przez Bugs Bunny - 07.03.2022, 06:59 PM
RE: Update - przez hRs - 08.03.2022, 04:36 PM
RE: Update - przez tetrus8320 - 09.03.2022, 12:22 PM
RE: Update - przez Sphinx25 - 15.03.2022, 01:41 PM
RE: Update - przez Crisss - 18.03.2022, 10:46 AM
RE: Update - przez Crisss - 22.03.2022, 10:41 AM
RE: Update - przez Sokka - 22.03.2022, 11:15 PM
RE: Update - przez Alex - 27.03.2022, 07:39 AM



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości