• Forum
  • Gra
  • Gracze
  • Szukaj
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Forum
  • Gracze
  • Szukaj
Forum PokeWars Propozycje graczy Omawiane propozycje Warsztat

 
  • 1 głosów - średnia: 5
Warsztat
Ewdos
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 73
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2018
#16
17.02.2019, 19:42
Jestem za opcją nr 2
Unity
Offline

King of the Nido

Liczba postów: 372
Liczba wątków: 18
Dołączył: Mar 2017
#17
04.04.2019, 07:16
Ceny planów odkąd weszły mikstury i inne itemy warsztatowe do codziennych troche sie zmieniły, wiec zanim byscie to wprowadzili bo należałoby zaakualizować wasz cennik, przykładowo plan mikstury energii jeszcze przed zmianą w zadaniach codziennych kosztowała około 700ky, teraz kosztuje 3kky i takich przykładów jest mnóstwo Tongue
Janek3
Offline

Młody trener

Liczba postów: 21
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2019
#18
23.04.2019, 14:54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2019, 14:57 przez Janek3.)
Opcja nr 2 jest świetna lecz co z sytuacją że nowi gracze mają od razu nauczony plan safaribala i mixtury doświadczenia a starzy gracze ponoć tego niemieli i trochę niefer jak połowa graczy dostanie Y za darmo za te plany? 
hRs
Offline

Administrator

Liczba postów: 2,212
Liczba wątków: 197
Dołączył: Sep 2012
#19
24.04.2019, 21:57
Janek, życie
Unity
Offline

King of the Nido

Liczba postów: 372
Liczba wątków: 18
Dołączył: Mar 2017
#20
10.08.2019, 18:39
Co z tą propozycją? Wink
kasia347
Offline

Młody trener

Liczba postów: 40
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2016
#21
23.10.2019, 19:00
jestem na tak dla opcji nr 2 :* w końcu coś rozsądnego dajecie Big Grin
Czarny Smok
Offline

Sadysta

Liczba postów: 225
Liczba wątków: 42
Dołączył: Apr 2017
#22
10.12.2019, 06:00
A ja wolę jak jest a oto powody dlaczego:

- Nie mam wszystkich nauczonych planów z warsztatu, i się z tego cieszę bo inaczej warsztat zrobiłby się całkowicie nudny, a tak to mam chęć zdobycia i skolekcjonowania brakujących planów. Podoba mi się, że wyświetla się opcja jakie plany nie są jeszcze nauczone.

- Czemu chcemy aż tak ułatwiać grę? Bo ktoś nie ma planu, i nie może zrobić przedmiotu w warsztacie do zadania codziennego to od razu z tego afera? Mi natomiast się to podoba jak jest. A dlaczego? A dlategoz, że jak mam nauczony plan to sobie robię przedmiot w warsztacie, a jak nie mam nauczonego to kupuje przedmiot od kogoś z targu do zadania codziennego, a zadanie codzienne uwzględnia cenę targu o nawet jak nagroda w yenach jest niższa, to oceńcie ile za to dostajecie oakow a czasem 8 oakow jak nie mniej to zarobek za 30pokemonoe około 2mln.

Dajmy od razu wszystkim wszystko, to gra się tak zautmatyzuje, że zrobi się nudna. Niech gracze mają jakieś cele w grze, a nie gotowizna. Jednym warsztat się bd podobał innym nie. Mi tez na początku się nie podobał? A dlaczego? A dlatego, że zamiast w nim próbować coś robić to nadzekalem, a jak zacząłem się bawić w warsztacie to zacząło to sprawiać przyjemność, a plany zawsze można znaleźć w lokacji i się nimi wymienić to znaczy sprzedać znaleziony kupić tego co się nie ma.

Jedyna opcja, która lekko autatyzuje grę to jest leczenie wszystkich pokemonow naraz w lokacji, lecz ta opcja jest słuszna bo przyjemniej się gra i tyle wystarczy, jeśli chodzi o takie szczególne ułatwienia.

Trening pokemonow też już jest tańszy, gra jest o wiele łatwiejsza jak kiedyś można było narzekać to teraz już nie. Tyle z mojej strony.
Dodo
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 107
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jul 2017
#23
12.12.2019, 14:08
Zdecydowanie opcja nr 2.

Ja jako tako mało majsterkuję (Nawet na zadanie codzienne), bo przeważnie zapominam o tej opcji. Z reguły te plany dają jakieś utrudnienie w tworzeniu, lecz utrudnienie takie, że nowi gracze nie zdobędą ich (sugeruję się rzadkim znajdowaniem czegokolwiek... być może to moje szczęście, ale cóż), ponieważ nie mają odpowiedniej ilości yenów, ale potem i tak się to jakoś dostanie... i to wielkiej różnicy nie zrobi tak czy siak.

Utrudnienie polega jedynie tutaj na tym, że nie mamy Yenów, by zakupić wszystkich planów, więc wielkiej różnicy to nie zrobi czy usunie się plany, czy je się zostawi.
magi91magu
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 75
Liczba wątków: 9
Dołączył: Nov 2015
#24
19.12.2019, 17:42
jestem przeciw usunięciu planów warsztat i tak jest zbyt łatwy -.- no i nie po to się męczyłem żeby teraz typ który oleje grę za tydzień czy miesiąc dostał je za free moim zdaniem przydało by się ich jeszcze więcej by troszkę utrudnić grę Tongue ale jak już to niech gracz otrzymuje losowy plan po zdobyciu co 10 lvl a co 25 leveli drugi losowy plan (pisałem o rzadkich pokach za co 100 lvl postaci.... pomysł nie przeszedł to moze z planami co ileś lvl się uda) poza tym moim zdaniem kilka utrudnień na pewno się przyda no jeśli będzie zbyt łatwo to jaki sens ma taka gra? uważam że problem nie leży w planach tylko w tym że nie każdemu chce sie zbierać itemki do warsztatu bo po co skoro kupi item na targu więc i plan i majsterkowanie mu nie potrzebne a zdobyć plan to żaden problem wystarczy chcieć .... znajomy zaczynał (Data dołączenia 26.10.2019) i już posiada potrzebne plany bo co? ... BO KURDE GRA I KLIKA !! więc jeśli sie komuś nie chce to ma wała i niech nie płacze jak mu źle bo planów nie ma jeśli wbija raz na tydzień by się do turnieju zapisać to sory ... ale zamiast zajmować się planami lepiej skupić się na tym jak zachęcić graczy by levele nabijali bo zauważyłem ze czasem na turnieju juniorów walczą ci sami gracze i grają tak by specjalnie leveli nie nabijać może za walki w turniejach postać też powinna otrzymywać doświadczenie bo w końcu trener na zawodach też się przydaje i też zbiera doświadczenie jak zawodnik ( i nie mówię tutaj tylko o turniejach w grze ale i tych w stowie jak i arenie) ale to już odbiegłem od tematu

jeśli chodzi o problem z planami na eventy to nic nie stoi na przeszkodzie by ich poszukać na targu (od tego on chyba jest) czy w sklepiku premium tutaj potrzebne do ewentu plany są dodawane jeśli kogoś nie stać to niech kurde zacznie łaskawie klikać a nie czekać na zbawienie a początkującym graczom (do 15 lvl) gra może oferować zniżki w sklepiku premium na potrzebne do eventu plany
Marlenka1210
Offline

Młody trener

Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2021
#25
29.01.2021, 14:26
[quote="hRs" pid='59838' dateline='1550324865']
Cześć,
Jestem za opcją 2, pomogło by to nie tylko w wykonywaniu zadań codziennych, ale sprawiło również że gra jest bardziej przyjemna Smile
ernest40
Offline

Aktywny trener

Liczba postów: 118
Liczba wątków: 35
Dołączył: Feb 2016
#26
12.02.2021, 10:32
Opcja numer 2 zdecydowanie.
Dubelek
Offline

Tak To Ja

Liczba postów: 107
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jun 2019
#27
12.02.2021, 10:33
No i czemu kopiesz temat sprzed półtorej roku.
wszedybyl
Offline

Młody trener

Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2018
#28
14.02.2021, 11:26
Co z graczami którzy zainwestowali w plany własnie po to by sprzedawać je w eventach ??
Alex
Offline

Administrator

Liczba postów: 3,755
Liczba wątków: 150
Dołączył: Oct 2019
#29
14.02.2021, 13:02
Przy inwestycjach zawsze jest ryzyko Tongue
wszedybyl
Offline

Młody trener

Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2018
#30
14.02.2021, 19:51
(14.02.2021, 13:02)Alex napisał(a): Przy inwestycjach zawsze jest ryzyko Tongue


i to mowi tworca gry, gdyby byl odpowiedni naplyw nowych graczy z ktorych 50% chociazby zostawalo nie byloby tematu
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Strony (2): « Wstecz 1 2



  • Pokaż wersję do druku
  • Subskrybuj ten wątek
Skocz do:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Tryb normalny
Tryb drzewa