27.08.2019, 10:51
Cześć,
w tym temacie chciałbym zaproponować system zwrotów yen wydanych na trening Pokemonów, które zostały poszkodowane poprzez zmiany w walkach.
Wiele razy proponowaliście coś podobnego pod nazwą "System rekompensat".
Problem:
Gracz X trenuje Pokemona pod konkretną taktykę. Po pewnym czasie okazuje się, że taka taktyka jest zbyt OP w grze i wymagany jest balans. Po balansie gracz X czuje się poszkodowany, ponieważ gdyby wiedział że tak się stanie to nie trenowałby tego Pokemona. Obecnie można sprzedać Pokemona w hodowli ale wtedy otrzymujemy tylko 60% zwrotu kwoty wydanej na trening.
Rozwiązanie:
Po większych zmianach w walkach, które osłabiają konkretne taktyki czy Pokemony otwieralibyśmy zakładkę podobną do tej ze zwrotami Yen za trening, która dostępna jest obecnie w grze.
W zakładce znajdowałaby się lista kwalifikatorów, według których gra decydowałaby które z Waszych pokemonów nadają się do zwrotu yen.
Np.
warunek 1: gatunek x
warunek 2: obrona większa od ataku
warunek 3: obrona większa od y wartości
warunek 4: zdolność z
warunek 5: lista ataków zawiera ataki: a, b, c
warunek 6: wartość większa od k
Teraz co byłoby zwracane. Chciałbym żeby działało to w formie hodowli ale zwracającej 100% wartości Pokemona. Oczywiście bez bonusów, które hodowla posiada.
Dodatkowo gra starałaby się ustalić jakich TM i TMA pokemon się nauczył i zwracałaby koszt/TM. Nie da się w 100% ustalić tego w przypadku niektórych ataków bo po prostu TM nieraz pokrywają się z listą ataków uczonych przez poziom. Zwracane byłyby tylko te TM, przy których gra będzie miała pewność, że zostały nauczone właśnie przy użyciu TM.
Cała zwracana kwota Yen będzie przeznaczana na depozyt treningowy. Ten sam, który jest teraz dostępny przy zwrotach za zmianę wzoru treningowego.
Oczywiście będzie musiała istnieć również blokada zapobiegająca rekompensaty za Pokemona, który został niedawno sprzedany na targu.
Co o tym myślicie?
w tym temacie chciałbym zaproponować system zwrotów yen wydanych na trening Pokemonów, które zostały poszkodowane poprzez zmiany w walkach.
Wiele razy proponowaliście coś podobnego pod nazwą "System rekompensat".
Problem:
Gracz X trenuje Pokemona pod konkretną taktykę. Po pewnym czasie okazuje się, że taka taktyka jest zbyt OP w grze i wymagany jest balans. Po balansie gracz X czuje się poszkodowany, ponieważ gdyby wiedział że tak się stanie to nie trenowałby tego Pokemona. Obecnie można sprzedać Pokemona w hodowli ale wtedy otrzymujemy tylko 60% zwrotu kwoty wydanej na trening.
Rozwiązanie:
Po większych zmianach w walkach, które osłabiają konkretne taktyki czy Pokemony otwieralibyśmy zakładkę podobną do tej ze zwrotami Yen za trening, która dostępna jest obecnie w grze.
W zakładce znajdowałaby się lista kwalifikatorów, według których gra decydowałaby które z Waszych pokemonów nadają się do zwrotu yen.
Np.
warunek 1: gatunek x
warunek 2: obrona większa od ataku
warunek 3: obrona większa od y wartości
warunek 4: zdolność z
warunek 5: lista ataków zawiera ataki: a, b, c
warunek 6: wartość większa od k
Teraz co byłoby zwracane. Chciałbym żeby działało to w formie hodowli ale zwracającej 100% wartości Pokemona. Oczywiście bez bonusów, które hodowla posiada.
Dodatkowo gra starałaby się ustalić jakich TM i TMA pokemon się nauczył i zwracałaby koszt/TM. Nie da się w 100% ustalić tego w przypadku niektórych ataków bo po prostu TM nieraz pokrywają się z listą ataków uczonych przez poziom. Zwracane byłyby tylko te TM, przy których gra będzie miała pewność, że zostały nauczone właśnie przy użyciu TM.
Cała zwracana kwota Yen będzie przeznaczana na depozyt treningowy. Ten sam, który jest teraz dostępny przy zwrotach za zmianę wzoru treningowego.
Oczywiście będzie musiała istnieć również blokada zapobiegająca rekompensaty za Pokemona, który został niedawno sprzedany na targu.
Co o tym myślicie?