Czy jesteś Za wprowadzeniem takiej zmiany?
Tak
75.00%
9
Nie
16.67%
2
Nie mam zdania
8.33%
1
12 głosów
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie

Połączenie egg moves u poków tej samej linii ewolucyjnej

7 Odpowiedzi, 12646 Wyświetleń

Cześć
Jak do tej pory tylko komentowałem propozycje innych, czas napisać jedną ze swoich Big Grin

(Chcę od razu dodać, że przy pisaniu tego pomysłu wyskoczył mi taki komunikat
[Obrazek: lgTWp6j_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand]
Dlatego by go ominąć i zachować estetykę jaką chciałem początkowo, tzn emotki poków itp, Cały Poniższy tekst jest jednym wielkim screenem/zdjęciem, więc niestety jeśli będziesz próbował odnieść się do konkretnego fragmentu w komentarzu, będziesz musiał pisać ręcznie albo zrobić tego screena. Przepraszam Big Grin  Tongue )

[Obrazek: On9dk9I_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand]
Już w ogóle abstrachując do twojej wypowiedzi, to w orginalnych pokemonach nawet nie było Egg Moves. Wink
Także powstały one poniekąd dzięki "Community".

Odnośnie twojej wypowiedzi, z Bulbapedią i innymi nieścisłościami.
To było to zawarte, jako pok ewolucyjny po prostu ponaje ten atak, ale uczy się go poprzez "Move Relearner".
Eggów tak owych jak już napisałem nie było, więc twoja zabawa ze zmianą istniejących jest troche naciągana.

Bo robiąc to, musiałbyś zmieniać jeszcze pokemony, które mają eggi, a nie mogą sie nauczyć ich poprzez rozmnażanie z kimś, kto ma ten atak normalnie.
Taki Farfetchd z First Impression.
Normalnie ten atak ma Golisopod, więc kolejna nieścisłość.
I dlatego właśnie powstał Kupon Egg Moves - w tym momencie chcesz zaprzeczyć jego i prace osób, które go stworzyły.
Takie prywatne uzupełnienie nieścisłości, jakiś szerszy dodatek, nie zmieniający samych założeń pokemonów.
Jest to tylko gra, są odstępstwa, ale to co proponujesz nawet jeśli byłoby w niektórych przypadkach plusem, to ma też spore minusy.

Jakby nie patrzeć, to musisz wtedy w ogóle przearanżować TMy.
Ganger ma TM 19, Seismic Toss bo mówiąc obrazowo, ma "ręce".
A taki Haunter ma "ręce" również, a już tak owego TMu nie ma.
Idąc twoim tokiem rozumowania można śmiało powiedzieć, że Gastly jako kula słusznie Seismic Toss nie ma, ale Haunter?
Tak po prostu jest i tyle.

Kontynuując dalej, mówisz o "Małej ilości".
Już ci podałem przykład zmiany logicznej z atakiem, ale pomijając jego, biorąc tylko twoje.
9 poków:
7 po 1-2 ataki.
2 po 6-7 ataków.

Daje w sumie około 24 ataki, zależnie jak spojrzeć.
to już tam jakaś zabawa jest, zwłaszcza, że może to być kompletnie mało istotna zmiana.
Sam mówisz, że to mały detal i "mało do roboty", to po co to w ogóle zmieniać?

A sam "Brak".... Egg moves, można przynajmniej część logicznie.
Pomijając to, że z części absolutnie się nie korzysta...

Beedril bez Iron Defense, bo to pok ofensywny, swoje defensywne formy ma jako preewolucje.

Chansey bez Seismic Toss, bo nie ma nawet czym złapać, by wykonać atak - wyobraź to sobie. Wink

Munchlax nawet w samym swoim sensie nie jest potężny, a taki Power-up ma wzmacniać i Fissure, jest zobrazowany jako potężne uderzenie w ziemie - chyba niezbyt pasuje do małego stworka, w przeciwieństwie do Snorlaxa. Wink

Mówiąc o Azurillu, to taka bardziej kijanka, to wiadomo Superpower - super siła - nie może mieć, Belly Drum, to nie ma po prostu brzucha, w który może uderzać, Future Sight no to skoro to kijanka, nie rozwinięta, to nie przewidzi przyszłości. W Aqua Jet pokemon wystrzeliwuje sie wodą, a jak on miałby się wystrzelić? Przecież ma piłke na tyłku. Co do atatku Present, to jest przedstawione jako praktycznie fizyczne wręczanie prezentu, co prawdopodobnie średnio może wykonać, a Amnesia... tu akurat nie wiem, ale można powiedzieć, że jako kijanka po prostu nie ma jeszcze czego zapomnieć.

Budew, Roserade, może i oboje nie mają Power Whip, ale oboje nie mają pnączy, więc nie do końca czym mają to wykonać... a co do Bullet Seed, którego nie ma Budew... no on sam jest nasionkiem, to dziwnie jakby nimi strzelał.

Co do Chingling i Crafty Shield, to nie wiem czy widziałeś, ale Chimecho wykonuje taniec robiąc tą osłonę, którego tak owy Chingling fizycznie nie wykona.

A Kricketot... jest robakiem, który nie ma oraz nie zna nic, w końcu widać jak wygląda, pusty praktycznie jak Kakuna czy Metapod, a jego ewo jest już na 10lvlu, to po co jemu eggi?
Nawet aby przenieść to nie aż tak ważne, bo pożyteczne ataki jego ewo ma w TMA.

Odnośnie Flabebe... no niech będzie, że mogłaby go mieć, aczkolwiek ten pok naturalnie wygląda smutno, więc może logicznie tak owy atak by po prostu nie odnosił, żadnego efektu?

Sliggoo w samym opisie ma, że jest niedorozwinięty i bardzo wrażliwy, także jego brak eggów, można naturalnie przypisać jako niedorozwinięcie, które jest od górne, więc jakichkolwiek eggów nie może mieć, Goomy to po prostu jak larwa, słaba, ale rozwinięta, nie jest "uszkodzona" - to tak jakbyś powiedział, że Sliggoo to wadliwa ewolucja, co byłoby w pełni odpowiednie.

Kończąc wypowiedź, dodam jeszcze swoje pare groszy o tym twoim "pozytywnym afekcie"...
No to zależy i niekoniecznie jest to potrzebne, troche zmiana na siłe.

Ale reansumując,
Wypowiedziałem się dość krytycznie, aczkolwiek nie mam jakiegoś określonego zdania na ten temat, zmiana dla mnie bezsensowna, a jednak wciąż nadal obojętna.
Więc po Prostu nie wiem. Smile

Pozdrawiam,
~Hissatsu
"끝" 
Ciekawe spostrzeżenie, nawet szczegółowo opisane Smile Ale to jest czepianie się bzdetów :p Argumenty podanie trochę nie na główny problem tematu.


Tak czy inaczej po kolei odpowiadając.

Pierwsze zdanie nwm skąd wytrzasnąłeś. W oryginałach Są egg moves.

W grach taki NCP Move Reminder mógł przypomnieć pokowi jego ataki z salki, a nie z egg moves Wink Chyba że o czymś nie wiem (grałem w kilka wersji gdzie tak było).

To o czym wspomniałeś to też faktyczny problem, tzn Farfetchd - First Impression. Znam jeszcze przypadek z Togedemaru - Twineedle. Może jest ich więcej, trzeba poszperać. Tak czy inaczej to jest już nieco inny temat od tego który napisałem, więc tego nie uwzględniałem.
Mówisz że jest Kupon Egg Move. Prawda. Jednak swoim pomysłem w żaden sposób nie chcę mu zaprzeczyć. Służy on przeważnie do nauki takich egg, których nie przekażemy chcąc przekazać również inne przydatne egg, ponieważ czasem nie da się ich połączyć w tym samym kluciu. Dla Farfetchd i Togedemaru też jest dobrym rozwiązaniem. Dla tych poków co opisałem pewnie też, ale problem tematu polega na czym innym a nie na próbie obejścia kuponu- poki tej samej grupy nie mają tych samych egg, co jest bez sensu (to już opisałem podczas pisania propozycji) i Tym chciałem się zająć.

Nie wydaje mi się by do wszystkich poków ataki były sensownie dobrane, więc w czym problem by opisane przeze mnie poki najniższych form mogłyby znać te ataki egg? Zostawić to tak jak jest to żadne rozwiązanie, a usunięcie nadmiaru u wyższych form będzie jeszcze głupsze.

Czyli skoro zmiana jest drobna dotycząca niewiele rzeczy to nie ma po co jej zmieniać? Nie wydaje mi się. Uwierz mi, zmiana ta wcale nie byłaby tak mało istotna. Całkiem sprawnie zajmuję się przekazywaniem jak najwięcej przydatnych egg poprzez skomplikowany proces klucia, i zauważam problem w braku tych egg.

To że z części egg się nie korzysta również niepotrzebny argument.

Ta część z omówieniem po co tym pokom taki ruch całkiem zabawna, szczególnie fragment z niedorozwiniętym Sliggoo xD Ale tak jak wyżej napisałęm, nie udowodnisz mi że dla wszystkich pokemonów wszystkie ataki zostały dobrane sensownie. Myślę że najprostszym przykładem jest taki TM 6 Toxic, który chyba wszystkie poki (jak nie to 99%) mogą poznać. Powiedz mi, w jaki sposób i czym dokładnie taki Diglett miałby spowodować poważne zatrucie. Opluć śliną? Jak on buzi nie ma, tylko 2 oczy i klops zamiast nosa? Jakby miał wściekliznę to i tak nie ugryzie Big Grin


Myślę że to tyle. Jak coś ominąłem to ewentualnie później dodam Smile
Do problemu wypowiedziałem się krótko, że jest to niepotrzebne i nie widzę w tym sensu.

Oraz, kiedy ostatni raz użyłeś do walki z graczem, bo na nich robi się eggi - Iron Defense? Bądź Crafty Shield, czy też Daje Tears?
Mówisz, że to nie potrzebny argument.
W porządku, ale jednak odnosi się do tego, że miałaby być to zmiana dla graczy, a po co ona im, skoro nie skorzystają z tego?

Egg Moves? W orginałach?
Grałeś na GameBoy?

Co do Toxic u Digletta, to podepbiesz to pod reakcje chemiczne, jak już sensownie patrzeć, a jako kopiący robak może wypiętrzyć maź i wystrzeli ć.
Takim Toxic mogą być nawet kwasy żołądkowe, przecież musi coś jeść i to trawić.
A tak owe kwasy u nich będą raczej silniejsze, w końcu jadają rośliny nie jadalne dla ludzi, w ich świecie, bo trujące i takie tam.

Wink
"끝" 
"kiedy ostatni raz użyłeś do walki z graczem, bo na nich robi się eggi - Iron Defense? Bądź Crafty Shield, czy też Daje Tears?"
Co to ma do rzeczy? Btw nie tylko tego typu egg zostały wymienione. Taki Seismic Toss u Happiny, Power Whip u Budew, Aqua Jet u Azurill itd... są użyteczne.
Czyli co, zrobić podział między tymi użytecznymi i tymi mniej, by do tych zrobić taką zmianę a resztę olać?

Oryginał to nie tylko pierwsza generacja Wink Od drugiej już były.
A ja mówie o pierwotnym orginale. Wink

I nigdzie nie napisałem, że olać niektóre.
A olać całą zmiane. Big Grin
"끝" 
bardzo mi sie ten pomysl podoba bo jak pisales przydadza sie te eggsy i bedzie oplacalo bardziej sie kluc te pokemony
Po prostu się zgadzam, rozmnażanie tych pokemonów będzie bardziej opłacalne - jak dla mnie na plus. Smile



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości